Masked Singer Suomi kausi 6, 2024
Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria Veitola, Benjamin Peltonen, Jenni Poikelus ja Janne Kataja.
Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika Vikman, Sara Siipola, Kasmir sekä Konsta Hietanen.
Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…
Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.
https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi
Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (3024)
Maski otetaan pois ja kaikki hiukset on hienosti, kukaan ei ole punainen tai hikinen, kaikki hehkeitä, meikattuja, kammattuja ja sliipattuja.
Atte oli ainoa joka ymmärsi, että suurin osa äänestäjistä on lapsia, ja teki lasten satu/tanssiteatteriesityksiä, mikä tietysti johti voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Atte oli ainoa joka ymmärsi, että suurin osa äänestäjistä on lapsia, ja teki lasten satu/tanssiteatteriesityksiä, mikä tietysti johti voittoon.
En usko mihinkään äänestykseen. Uskon, että etsivät ja Ile tietävät koko saan, keitä maskien takana on ja putoamisjärjestys on selvillä kuten ihan kaikki muukin. Katsojat ovat statisteja "äänestyksineen". Näin luulen. Käsikirjoitettua kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin ärsytti, kun kaikki oli niin mitä mieltä etsivät olivat. Vieläpä taitavimmat laulajat finaalissa ja niin tylsä finaali.
Ohjelma ei edes ole laulukilpailu.
Ei ollut parasta viihdettä kerrakseen. Ei ollut mitään yllättävää ja ei säväyttävää. Mä niin toivoin, että eipä se voittaja olisi se Atte, sillä liian yksimielistä.
Samaa mieltä oltiin täälläkin.
Tylsää.
Tylsäätylsäätylsää. Tuomarit tiesi yksimielisesti kaikki kolme. Ylläriä odotettiin turhaan. Ja iso osa koko kauden hahmoista jotain nobodyja. Saara Aallon sisko wuhuu. Nuoremmista kenelläkään ei mitään hajua kuka on Joel Hallikainen tai Erja Lyytikäinen. Voittajasta en ollut kuullutkaan aiemmin, paitsi että ns. tuomarit tyrkyttivät hänen nimensä kaikkien tietoon ja hups, sattumalta hän onkin kolmosen tulevan sarjan yksi päähenkilöistä. Muut onkin jo unohtuneet. Eka kausi oli vielä mielenkiintoinen. Ei enää. Ja kun kilpailijat kertovat kuinka hauskaa on ollut esim. harjoitella biisejä, joka kerta kaipaa sitä extraohjelmaa kulissien takaa joka jostain syystä lopetettiin. Tää on niin kökköä kokonaisuudessaan että ketuttaa että edes kuvittelin että tää kausi ois ollut kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atte ei vaikuttanut kovin innostuneelta Benjaminin hehkutuksesta ja lentosuukoista. On enemmän high class kuin Benjamin. Oli myös pöyristyneen oloinen, kun moukat eivät tienneet Yrjö Kilpistä ja Lippulaulua.
Joku luokkahierarkia se homoillakin. Benzamin on vasta nouseva tähti ilman hienoa sukuhistoriaa.
Benjamin on selvästi vähintään ihastunut Atteen ja Atte ei halua antaa liikaa toiveita.
Atella on miespuoliso ja poika. Käsittääkseni puolisolla oli jo poika kun aloittivat suhteen, koska Atte totesi että sain samalla pojan kun sain puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko mihinkään äänestykseen. Uskon, että etsivät ja Ile tietävät koko saan, keitä maskien takana on ja putoamisjärjestys on selvillä kuten ihan kaikki muukin. Katsojat ovat statisteja "äänestyksineen". Näin luulen. Käsikirjoitettua kaikki.
Eihän tämä ole mikään uskon asia. Miksi jotkut ihmiset on näin kyynisiä? Heidän mielestään kaikki on feikkiä ja joka asiassa ihmisiä vain huijataan ja vedätetään. Mutta he itse ovat niin fiksuja, että näkevät kaiken tämän läpi. Nuo muut raukat ne on vain niin typeriä, että kuvittelevat, että tuo on totta.
Miksi pitäisi tehdä ohjelma, joka olisi kauttaaltaan katsojien huijausta? Kuka siitä hyötyy?? Miksi "etsivät" tietävät kilpailijat etukäteen, mutta leikkivät, että eivät tiedä? Eikö vain ole helpompi tehdä ohjelma niin, että he eivät tiedä? Tuskin se sen vaikeampaa on toteuttaa.
En ymmärrä mikä idea tuossa ihmisten huijaamisessa olisi? Kuka siitä hyötyisi ja miksi?
Sitä ihmettelen myös, kun Ilta-Sanomissa oli juttua siitä, että ihmiset valittivat siitä, että Arja Koriseva oli loppuun asti mukana, vaikka hänet oli jo tunnistettu. No mitä sitten? Eihän tässä tiputa pois pelistä sitä mukaan, kuka on tunnistettu.
Vierailija kirjoitti:
Maski otetaan pois ja kaikki hiukset on hienosti, kukaan ei ole punainen tai hikinen, kaikki hehkeitä, meikattuja, kammattuja ja sliipattuja.
Miehet sieltä tulee hiukset pörrössä, mutta naisten hiukset on yleensä sidottu niin tiukasti kiinni, että pysyvät kuosissa. Ei tuo "nykytekniikalla" ole ollenkaan vaikea suoritus maskeeraajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä ole mikään uskon asia. Miksi jotkut ihmiset on näin kyynisiä? Heidän mielestään kaikki on feikkiä ja joka asiassa ihmisiä vain huijataan ja vedätetään. Mutta he itse ovat niin fiksuja, että näkevät kaiken tämän läpi. Nuo muut raukat ne on vain niin typeriä, että kuvittelevat, että tuo on totta.
Miksi pitäisi tehdä ohjelma, joka olis
Ohjelma, johon osallistuu lukemattomia julkkiksia, joita pitäisi kuljettaa salassa, harjoituttaa salassa, ja joiden pitäisi pitää kalenteriaan tyhjänä epämääräinen aika yhdestä päivästä kolmeen kuukauteen, on hiukkasen vaikeampi toteuttaa kuin pelkkä käsikirjoitettu show, jonne mennään duuniin etukäteen sovituksi ajaksi ihan reippaasti studiolle astellen, harjoitukset ilman maskia, ilman salaista kuljetusta ja maikkarin käytävillä mustassa hupparissa lymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin ärsytti, kun kaikki oli niin mitä mieltä etsivät olivat. Vieläpä taitavimmat laulajat finaalissa ja niin tylsä finaali.
Ei ollut parasta viihdettä kerrakseen. Ei ollut mitään yllättävää ja ei säväyttävää. Mä niin toivoin, että eipä se voittaja olisi se Atte, sillä liian yksimielistä.
Tylsää.
Tylsäätylsäätylsää. Tuomarit tiesi yksimielisesti kaikki kolme. Ylläriä odotettiin turhaan. Ja iso osa koko kauden hahmoista jotain nobodyja. Saara Aallon sisko wuhuu. Nuoremmista kenelläkään ei mitään hajua kuka on Joel Hallikainen tai Erja Lyytikäinen. Voittajasta en ollut kuullutkaan aiemmin, paitsi että ns. tuomarit tyrkyttivät hänen nimensä kaikkien tietoon ja hups, sattumalta hän onkin kolmosen tulevan sarjan yksi päähenkilöistä. Muut onkin jo unoht
Mua ei haittaa yhtään se, etten tunne ihmisiä/julkkiksia sen vertaa, että voisin osata arvata ketään . Minusta tämä on hauksa ohjelma ja otan sen pelkkänä viihteenä, en tressaa vaikka en ketään tunnista. Olen oppinut tätä kautta tietämään monia ihmisiä ja arvostan "etsiviä" siitä, että heillä on niin laaja kattaus ihmisistä, että pystyvät ajattelemaan hahmoon aika monipuolisesti henkilöitä.
Tällä kaudella kyllä tunnistin Arja Korisevan. Oli varmaan ensimmäinen koko ohjelman historian aikana, jonka tiesin, eikä haittaa yhtään.
Tää on viihdettä, ei sitä kannata ottaa kuoleman vakavasti. Ja jos ei ohjelmasta tykkää niin vaihtaa kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille on varmaan jo tullut selväksi, että sinä et usko äänestykseen ja koko ohjelma on mielestäsi feikkiä ja teeskentelyä, mutta anna meidän muiden kuitenkin olla toista mieltä jos halutaan. Kaikkia et pysty kuitenkaan saamaan uskomaan sinun totuuttasi ja siihen sinun on tyytyminen. Eikä sillä oikeasti ole tässä elämässä mitään väliä, oletko oikeassa vai väärässä. Meidän kenenkään elämään se ei vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ai, että suurin osa äänestäjistä lapsia, onko niillä rahaa äänestää. Suurin osa katsojista ei saata olla lapsia, kuka tuollaista
edes viitsii katsoa, joka ei osaa tippaakaan käyttäytyä televisiossa. Oksettava hahmo tuo mielestään joku metsäpeikko, peikko on ilman naamiotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille on varmaan jo tullut selväksi, että sinä et usko äänestykseen ja koko ohjelma on mielestäsi feikkiä ja teeskentelyä, mutta anna meidän muiden kuitenkin olla toista mieltä jos halutaan. Kaikkia et pysty kuitenkaan saamaan uskomaan sinun totuuttasi ja siihen sinun on tyytyminen. Eikä sillä oikeasti ole tässä elämässä mitään väliä, oletko oikeassa vai
Ok, olet oikeassa. En ole aiemmin ajatellut näin. Vasta tänä kautena tuli tämä ajatus ja epäily. Olisin iloinen, jos olisin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Älä keksi satuja. Oikeita lasten ohjelmiakin näkyy yllinkyllin, ei tarvitse tuota homoa katsella.
Tuo metsäpeikkona esittäytyvä hahmo ei osannut käyttäytyä yhtään televisiossa.
Oikein inhotti katsoa sitä. Kaikenmoista pask aa ne laittaakin viihde ohjelmaan.
Tämä oli viihde ohjelma, eikä mikään lasten ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää.
Tylsäätylsäätylsää. Tuomarit tiesi yksimielisesti kaikki kolme. Ylläriä odotettiin turhaan. Ja iso osa koko kauden hahmoista jotain nobodyja. Saara Aallon sisko wuhuu. Nuoremmista kenelläkään ei mitään hajua kuka on Joel Hallikainen tai Erja Lyytikäinen. Voittajasta en ollut kuullutkaan aiemmin, paitsi että ns. tuomarit tyrkyttivät hänen nimensä kaikkien tietoon ja hups, sattumalta hän onkin kolmosen tulevan
Huonoa viihdettä. Onhan tässä ideana yrittää veikata hahmoja! Sitten kun ne on jotain kenestä harva edes on kuullut, ohjelmasta hukkuu idea.
Sun junttiudesta muuten kertoo kaiken se että kirjoitat Tressaa. Ja tosiaan, kanava vaihtuu jatkossa, tähän asti vielä jaksoi toivoa jotain viihdeohjelman käänteitä mutta turhaan. Ens kaudella samaan aikaan katsotaan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille on varmaan jo tullut selväksi, että sinä et usko äänestykseen ja koko ohjelma on mielestäsi feikkiä ja teeskentelyä, mutta anna meidän muiden kuitenkin olla toista mieltä jos halutaan. Kaikkia et pysty kuitenkaan saamaan uskomaan sinun totuuttasi ja siihen sinun on tyytyminen. Eikä sillä oikeasti ole tässä elämässä mitään väliä, oletko oikeassa vai
Näyttää vaikuttavan sun elämään. Yhtään kritiikkiä ei sun mielestä saisi esittää.
toinen sivusta
Miksi ohjelmaan on tuota paljon homoja, yksi tuomaristossakin, joka ei tunnu tietävän ohjelmasta mitään, vaihtoon se tietämätön.
Tuo metsä peikoksi naamioitunut hahmo, suorastaan ällöttävä olio on monelle katsojalle ihan tuntematon.
Lauantai-iltaisin on katsojissa monen ikäistä, (tuotanto huom.) myös eläke ikäistä,
itse en ole kuullut koskaan nimeä atte kilpinen, vai mikä nimi se oli, joku pelle,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, että suurin osa äänestäjistä lapsia, onko niillä rahaa äänestää.
Ööö, kyseinen äänestys tapahtuu paikan päällä yleisön toimesta, tuskin maksullinen äänestys kyseessä. Ja näethän itsekin, että lapset siellä äänestävät kun näytetään äänestystä.
Alkaa Suomesta julkimot loppua, kun joku Atte Kilpinen voitti kisan. Vaikka seuraan aikaani
kohtalaisen hyvin, niin en ollut ikinä kuullutkaan miekkosesta. Positiivista hänessä oli se, että ei edes kuvitellut
osaavansa laulaa.
Saara Aallon sisko? Ei ehkä tunnetuimmasta päästä, mutta erittäin kaunis ja sympaattisen oloinen nainen.
Ei minulla mitään taakkaa ole. Jos et ymmärrä sinulle moneen kertaan kerrottuja perusteluja, ei se minulta pois ole. Sinä voit ihan vapaasti uskoa äänestykseen. Ja tuo loppukaneettisi todistaakin hyvin, ettei sinulla ole pätevää argumenttia oman väitteesi tueksi.