Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 6, 2024

Vierailija
11.06.2024 |

Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria VeitolaBenjamin PeltonenJenni Poikelus ja Janne Kataja.

Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika VikmanSara SiipolaKasmir sekä Konsta Hietanen.

Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…

Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.

https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi

Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (3024)

Vierailija
2901/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atte Kilpinen oli Linnan juhlissa pinkissä frakissa muutama vuosi sitten. Siitä lähtien olen tiennyt hänet. Oikein miellyttävältä ja sivistyneeltä vaikuttava henkilö.

Olen muuten Mikko Silvennoisen ikätoveri, mutta minulla on lapsia, joten en olisi ikinä kutsunut kenenkään esitystä skibidiksi. 😄 Ei sedän kannata yrittää, kun setä ei osaa.

Vierailija
2902/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kun parhaat hahmot eli pellet tiputettiin ensimmäisenä. Heillä olisi ollut monta hienoa laulua esitettävänä. Tylsä kausi mikä olis pitänyt ekasta jaksosta jo tietää joten turha valittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atte oli ainoa joka ymmärsi, että suurin osa äänestäjistä on lapsia, ja teki lasten satu/tanssiteatteriesityksiä, mikä tietysti johti voittoon.

En usko mihinkään äänestykseen. Uskon, että etsivät ja Ile tietävät koko saan, keitä maskien takana on ja putoamisjärjestys on selvillä kuten ihan kaikki muukin. Katsojat ovat statisteja "äänestyksineen". Näin luulen. Käsikirjoitettua kaikki. 

Eihän tämä ole mikään uskon asia. Miksi jotkut ihmiset on näin kyynisiä? Heidän mielestään kaikki on feikkiä ja joka asiassa ihmisiä vain huijataan ja vedätetään.  Mutta he itse ovat niin fiksuja, että näkevät kaiken tämän läpi. Nuo muut raukat ne on vain niin typeriä, että kuvittelevat, että tuo on totta.&nbsp

Mitä tarkoitat puhumalla kolmesta kuukaudesta?  Ohjelma tehdään lyhyessä ajassa keväällä tai alkukesällä. Mun läheinen oli mukana ja hän oli "matkoilla" viikon verran, vaikka oli mukana monta jaksoa. 

Vierailija
2904/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atte oli ainoa joka ymmärsi, että suurin osa äänestäjistä on lapsia, ja teki lasten satu/tanssiteatteriesityksiä, mikä tietysti johti voittoon.

En usko mihinkään äänestykseen. Uskon, että etsivät ja Ile tietävät koko saan, keitä maskien takana on ja putoamisjärjestys on selvillä kuten ihan kaikki muukin. Katsojat ovat statisteja "äänestyksineen". Näin luulen. Käsikirjoitettua kaikki. 

Kaikille on varmaan jo tullut selväksi, että sinä et usko äänestykseen ja koko ohjelma on mielestäsi feikkiä ja teeskentelyä, mutta anna meidän muiden kuitenkin olla toista mieltä jos halutaan.  Kaikkia et pysty kuitenkaan  saamaan uskomaan sinun totuuttasi ja siihen sinun on tyytyminen. Eikä sillä oikeasti ole tässä elämässä mitään väliä, oletko oikeassa vai

Ok, olet oikeassa. En ole aiemmin ajatellut, että ohjelma on piirulleen käsikirjoitettu. Vasta tänä kautena tuli tämä ajatus ja epäily. Olisin hyvin iloinen, jos olisin väärässä. 

Vierailija
2905/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ole mikään uskon asia. Miksi jotkut ihmiset on näin kyynisiä? Heidän mielestään kaikki on feikkiä ja joka asiassa ihmisiä vain huijataan ja vedätetään.  Mutta he itse ovat niin fiksuja, että näkevät kaiken tämän läpi. Nuo muut raukat ne on vain niin typeriä, että kuvittelevat, että tuo on totta.&nbsp

Viime keväänä nauhoitettu ohjelma ja luulisin että monta jaksoa samana päivänä purkkiin eikä rampata kolmea kuukautta.

Vierailija
2906/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli katsomossa paljon lapsia ja arvasin heti, että nyt Atte voittaa. Oli lasten mieleen mutta minusta myös ihan hyvä hahmona, joten ei harmita vaikka voitti. Arja on kyllä hyvä laulaja.

Vierailija
2907/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä tarkoitat puhumalla kolmesta kuukaudesta?  Ohjelma tehdään lyhyessä ajassa keväällä tai alkukesällä. Mun läheinen oli mukana ja hän oli "matkoilla" viikon verran, vaikka oli mukana monta jaksoa. "

Hah, tässä nyt näemme, etten tiedä ohjelmasta juuri mitään :) Olen iloinen, jos voin taas uskoa, ettei tämä ole feikkiä. Haluan uskoa niin, mutta uskoni vaan loppui tällä kaudella. Mutta nyt se alkaa palata hiukkasen takaisin. 

Vierailija
2908/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kausi, ei yhtäkään wau-hetkeä biiseissä tai hahmon paljastuksissa. Suurin lässähdys finaalissa kun etsivät olivat kaikki yhtä mieltä kaikista hahmoista ja kaikki arvasivat oikein. Lisäksi osa hahmoista aika tuntemattomia tai vähintään pieniä nimiä vaikka viihdealaa seuraakin.

Vierailija
2909/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa Suomesta julkimot loppua, kun joku Atte Kilpinen voitti kisan. Vaikka seuraan aikaani

kohtalaisen hyvin, niin en ollut ikinä kuullutkaan miekkosesta. Positiivista hänessä oli se, että ei edes kuvitellut

osaavansa laulaa.

Saara Aallon sisko? Ei ehkä tunnetuimmasta päästä, mutta erittäin kaunis ja sympaattisen oloinen nainen.

Ei Saara Aallon sisko vaan serkku.

Vierailija
2910/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atte Kilpinen oli Linnan juhlissa pinkissä frakissa muutama vuosi sitten. Siitä lähtien olen tiennyt hänet. Oikein miellyttävältä ja sivistyneeltä vaikuttava henkilö.

Olen muuten Mikko Silvennoisen ikätoveri, mutta minulla on lapsia, joten en olisi ikinä kutsunut kenenkään esitystä skibidiksi. 😄 Ei sedän kannata yrittää, kun setä ei osaa.

Joku ilmestyi linnan juhliin värikkäässä vaatteessa ja siitä tiedät hänet. Huikeeta. Jos mistään muusta ei häntä iso yleisö tunne niin on kyllä väärä tyyppi tällaiseen ohjelmaan. Tässä on tarkoitus arvuutella hahmojen henkilöllisyyttä ja jos siellä on joku tosi pienen piirin tietämä mtv.n uusi lemppari niin miten kukaan osaisi sellaista veikata? Saati sitten että ilahtuisi kun hahmo paljastetaan? Ai tää on joku mikälie josta en oo koskaan kuullutkaan, olipa hieno yllätys.

Vierailija
2911/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa Suomesta julkimot loppua, kun joku Atte Kilpinen voitti kisan. Vaikka seuraan aikaani

kohtalaisen hyvin, niin en ollut ikinä kuullutkaan miekkosesta. Positiivista hänessä oli se, että ei edes kuvitellut

osaavansa laulaa.

Saara Aallon sisko? Ei ehkä tunnetuimmasta päästä, mutta erittäin kaunis ja sympaattisen oloinen nainen.

Oli kumpi vaan, täysin nobody ja väärä tähän ohjelmaan.

Vierailija
2912/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kausi, ei yhtäkään wau-hetkeä biiseissä tai hahmon paljastuksissa. Suurin lässähdys finaalissa kun etsivät olivat kaikki yhtä mieltä kaikista hahmoista ja kaikki arvasivat oikein. Lisäksi osa hahmoista aika tuntemattomia tai vähintään pieniä nimiä vaikka viihdealaa seuraakin.

Tämä ohjelma on sitä samaa jatkumoa, putous, kaikki realitypaskat, jeopardyt,  ym jotka tehdään tyhmälle porukalle.

Ihan heidän tasoistaan ohjelmaa.

Katsoin eilen lopun tuosta masketsingeristä ja tiesin  jo pitkän ajan takaa kuka on Atte Kilpinen.

Vierailija
2913/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää kun parhaat hahmot eli pellet tiputettiin ensimmäisenä. Heillä olisi ollut monta hienoa laulua esitettävänä. Tylsä kausi mikä olis pitänyt ekasta jaksosta jo tietää joten turha valittaa...

Hahmot oli hyvät, sääli että putosivat, mutta eivät ymmärtäneet, että pääosin lapsista koostuvaan yleisöön ei uppoa löysä räppi.

Vierailija
2914/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osaavansa laulaa.

Lastenlapset tunsivat Sari Aallon, on joku nukkehahmon kanssa esiintyjä vatsastapuhuja tai vastaava, näin minua valistettiin.

Itse olen tiennyt Atte Kilpisen kauan. Näen hänen esiintyvän monta kertaa vuodesta, viimeksi pari viikkoa sitten. Onhan hän oopperan baletin ensitanssija.

Vierailija
2915/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ohjelma on sitä samaa jatkumoa, putous, kaikki realitypaskat, jeopardyt,  ym jotka tehdään tyhmälle porukalle.

Ihan heidän tasoistaan ohjelmaa.

Katsoin eilen lopun tuosta masketsingeristä ja tiesin  jo pitkän ajan takaa kuka on Atte Kilpinen.

Itse en jotain kiintiögayta tuntenut mutta olisihan se pitänyt arvata että samaa kökköjatkumoa kolmosen typerälle hekoheko-ohjelmistolle. Mut joo nyt riitti tämänkin osalta.

Vierailija
2916/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tunnistaa maskin takana olevia, kun ei koskaan ole kuullut heidän edes puhuvan. Koriseva nyt oli arvattavissa, mutta 99,9% katsojista ei olisi tiennyt voittajaa ellei "samaan piiriin" kuuluva tuomari olisi nimeä nostanut esiin ja muut tuomarit kompanneet.

Vierailija
2917/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman nimi on Masked SINGER, ja sen voitti ihminen joka ei osaa laulaa edes välttävästi.

Finaalin ensimmäisessä laulussa hänen antinsa oli toistaa yhtä sanaa ilman laulua.

Säälittävää.

Mitäs pistävät lapset äänestämään. He tykkäsivät hassusta metsän peikosta sienimetsineen ja sammakoineen, laulutaito ei heitä kiinnosta.

Vierailija
2918/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos putoamisjärjestys on käsikirjoitettu, miksi ensimmäisinä pudonneet Lakko ja Herbalisti sanoivat, että heillä olisi ollut vielä monta hyvää vetoa varastossa. Ei kai ekana putoaviksi kirjoitetuille olisi suunniteltu enempää biisejä? Vai oliko tuo lausahduskin vedätystä? Mä en oikeasti tiedä, miten tuo asia on, mutta etenkin tällä uusimmalla kaudella todellakin ällistytti ja turhautti monta kertaa, että äänestivätkö ne todella noin.

Vierailija
2919/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osaavansa laulaa.

Lastenlapset tunsivat Sari Aallon, on joku nukkehahmon kanssa esiintyjä vatsastapuhuja tai vastaava, näin minua valistettiin.

Itse olen tiennyt Atte Kilpisen kauan. Näen hänen esiintyvän monta kertaa vuodesta, viimeksi pari viikkoa sitten. Onhan hä

Vahvistit miksi ovat vääriä henkilöitä tähän ohjelmaan: vain pienen piirin tietämiä tyyppejä. Tuo Sari muuten vaikutti häiritsevän oudolta kun otti maskin pois, vahvasti rooli päällä eikä vaikuttanut siltä että voisi olla rennosti oma itsensä. 

Vierailija
2920/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ilmestyi linnan juhliin värikkäässä vaatteessa ja siitä tiedät hänet. Huikeeta. Jos mistään muusta ei häntä iso yleisö tunne niin on kyllä väärä tyyppi tällaiseen ohjelmaan. Tässä on tarkoitus arvuutella hahmojen henkilöllisyyttä ja jos siellä on joku tosi pienen piirin tietämä mtv.n uusi lemppari niin miten kukaan osaisi sellaista veikata? Saati sitten että ilahtuisi kun hahmo paljastetaan? Ai tää on joku mikälie josta en oo koskaan kuullutkaan, olipa hieno yllätys.

Atte Kilpinen on Suomen tunnetuin klassinen tanssija tällä hetkellä. Hänestä on tehty valtava määrä haastatteluja. Hän on esiintynyt Linnan juhlissa ja Putouksessa jne.

En katso balettia, mutta näin Kilpisen upean esiintymisen Linnan juhlissa ja kiinnostuin tästä lahjakkaasta nuoresta miehestä ja olen sen jälkeen lukenut monia hänen haastattelujaan. Kiinnostava ihminen. Vihjeiden perusteella tunnistin hänet jo aika alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi