Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 6, 2024

Vierailija
11.06.2024 |

Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria VeitolaBenjamin PeltonenJenni Poikelus ja Janne Kataja.

Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika VikmanSara SiipolaKasmir sekä Konsta Hietanen.

Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…

Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.

https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi

Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (3024)

Vierailija
2921/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos putoamisjärjestys on käsikirjoitettu, miksi ensimmäisinä pudonneet Lakko ja Herbalisti sanoivat, että heillä olisi ollut vielä monta hyvää vetoa varastossa. Ei kai ekana putoaviksi kirjoitetuille olisi suunniteltu enempää biisejä? Vai oliko tuo lausahduskin vedätystä? Mä en oikeasti tiedä, miten tuo asia on, mutta etenkin tällä uusimmalla kaudella todellakin ällistytti ja turhautti monta kertaa, että äänestivätkö ne todella noin.

Kaikki on loogista, jos ymmärtää, että lapsiyleisö päättää jatkoon menijät. Tältä pohjalta arvasin joka kerta etukäteen kuka putoaa ihan biisivalintojen perusteella, tietäen mitä lapset eivät äänestä.

Vierailija
2922/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala tunnistaa maskin takana olevia, kun ei koskaan ole kuullut heidän edes puhuvan. Koriseva nyt oli arvattavissa, mutta 99,9% katsojista ei olisi tiennyt voittajaa ellei "samaan piiriin" kuuluva tuomari olisi nimeä nostanut esiin ja muut tuomarit kompanneet.

Just näin, tämänkin ohjelman tarkoitus on tyrkätä esille joku sopivaan porukkaan kuuluva henkilö ja kas, hän on sopivasti yksi päähenkilö saman kanavan uudessa sarjassa. Menee oikeesti maku suomalaisiin viihdeohjelmiin kokonaan. TTK on samaa sontaa. Saa jäädä nyt sekin katsomatta.

Juu varmasti ei tuotantoa kiinnosta yksi mielipide, tiedetään, kun kyllähän kärpäsiä p.ska houkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atte Kilpinen oli Linnan juhlissa pinkissä frakissa muutama vuosi sitten. Siitä lähtien olen tiennyt hänet. Oikein miellyttävältä ja sivistyneeltä vaikuttava henkilö.

Olen muuten Mikko Silvennoisen ikätoveri, mutta minulla on lapsia, joten en olisi ikinä kutsunut kenenkään esitystä skibidiksi. 😄 Ei sedän kannata yrittää, kun setä ei osaa.

Joku ilmestyi linnan juhliin värikkäässä vaatteessa ja siitä tiedät hänet. Huikeeta. Jos mistään muusta ei häntä iso yleisö tunne niin on kyllä väärä tyyppi tällaiseen ohjelmaan. Tässä on tarkoitus arvuutella hahmojen henkilöllisyyttä ja jos siellä on joku tosi pienen piirin tietämä mtv.n uusi lemppari niin miten kukaan osaisi sellaista veikata? Saati sitten että ilahtuisi kun hahmo paljastetaan? Ai tää on joku mikälie josta en oo koskaan kuullutkaan, olipa hieno

Toki, Putous ja muuta p.skaa.

Itse olen (kuten muotoilit) katsonut balettia ulkomaillakin, mutta tämä Sykön ja kolmosen uusi maskotti on tuntematon suurelle yleisölle.

Vierailija
2924/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atte Kilpinen oli Linnan juhlissa pinkissä frakissa muutama vuosi sitten. Siitä lähtien olen tiennyt hänet. Oikein miellyttävältä ja sivistyneeltä vaikuttava henkilö.

Olen muuten Mikko Silvennoisen ikätoveri, mutta minulla on lapsia, joten en olisi ikinä kutsunut kenenkään esitystä skibidiksi. 😄 Ei sedän kannata yrittää, kun setä ei osaa.

Joku ilmestyi linnan juhliin värikkäässä vaatteessa ja siitä tiedät hänet. Huikeeta. Jos mistään muusta ei häntä iso yleisö tunne niin on kyllä väärä tyyppi tällaiseen ohjelmaan. Tässä on tarkoitus arvuutella hahmojen henkilöllisyyttä ja jos siellä on joku tosi pienen piirin tietämä mtv.n uusi lemppari niin miten kukaan osaisi sellaista veikata? Saati sitten että ilahtuisi kun hahmo paljastetaan? Ai tää on joku mi

Olihan Kilpinen aikaisemmin Hampurin baletissa. Tiesin hänet jo silloin ennen kansallisbalettia ja putoushahmoa.

Vierailija
2925/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä sen Arla-linnun nimeksi tuli?

Vierailija
2926/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ilmestyi linnan juhliin värikkäässä vaatteessa ja siitä tiedät hänet. Huikeeta. Jos mistään muusta ei häntä iso yleisö tunne niin on kyllä väärä tyyppi tällaiseen ohjelmaan. Tässä on tarkoitus arvuutella hahmojen henkilöllisyyttä ja jos siellä on joku tosi pienen piirin tietämä mtv.n uusi lemppari niin miten kukaan osaisi sellaista veikata? Saati sitten että i

No aika harva seuraa balettia, oli sitten ulkomailla tai Suomessa. Tää nyt vaan oli tiettyjen tuttu ja sopiva henkilöhahmo.

Vierailija
2927/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harva seuraa balettia, oli sitten ulkomailla tai Suomessa. Tää nyt vaan oli tiettyjen tuttu ja sopiva henkilöhahmo.

Vierailija
2928/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on kiistelty, onko tämä ohjelma lastenohjelma / koko perheen ohjelma, niin nyt se tuli todistettua, kyllä on !

En ymmärrä peikon valintaa muuten voittajaksi ! 

Oma suosikkini oli 1. Luuranko, Lyytinen ja 2. Yö ja päivä, Koriseva.

Vierailija
2929/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on kiistelty, onko tämä ohjelma lastenohjelma / koko perheen ohjelma, niin nyt se tuli todistettua, kyllä on !

En ymmärrä peikon valintaa muuten voittajaksi ! 

Oma suosikkini oli 1. Luuranko, Lyytinen ja 2. Yö ja päivä, Koriseva.

Onhan tän voinut huomata jo aiemmin. Hahmoja äänestävät selvästi lapset. Suurin vika on kylläkin siinä ketä hahmojen taakse valitaan.

Vierailija
2930/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äänestys on aito, miksi äänestyksen tulosta ei koskaan näytetä?

Äänestetäänkö seuraava presidenttikin samoin? Ihmiset käyvät kopeilla, ja sitten TV-juontaja ilmoittaa kuka voitti? Jaa mitkä äänijakaumat, ei kun se voitti kun me sanotaan niin.

Eihän esimerkiksi putouksessakaan kerrota äänimääriä, ainoastaan paljastetaan kaksi tai kolme heikoiten ääniä saanutta, joista lopulta ilmoitetaan se joka putoaa.

Vierailija
2931/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekää työ immeiset ottako näin hirmusen vakavasti näitä ohojelmia.  🤣🤣🤣🤣

Sitä paitsi, on ihan sama kuka voittaa joku aina vinkuu ja vikisee 😁

Vierailija
2932/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia ettei kaikkien tuntema Arja Koriseva voittanut! Formaatti on voimissaan.

Vierailija
2933/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lässähtänyt ohjelma. Jo syystä kun loppupelissä olleet "tunnistettiin" jo aikoja sitten ja silti venytettiin viimeiseen osaan. Ei ollu  mitään jännittävää enää. Joutaa kuopata koko formaatti.

Vierailija
2934/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia ettei kaikkien tuntema Arja Koriseva voittanut! Formaatti on voimissaan.

Mieluimmin Arja, kuin kaheli pelle.

Vierailija
2935/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo vääryys, kun voittaja oli tuo kesken kauden kisaan tullut kaatopaikalta vaatteensa löytänyt pelle. Joka oli usealle katsojalle täysin tuntematon. 

Vierailija
2936/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikko oli kiva ja iloinen hahmo. Taitavasti liikkui. Mieluummin tämä kuin nämä pari muuta. Heissähän ei muuta kuin vaatetus ja maskit. Moneen kertaan jaksoissa  jo nähtynä. Ja tietysti laulu, mutta olivat aika paikallaan ja selvisivät sillä helposti jatkoon. 

Muistan kyllä Aten Linnan juhlista. Oli pinkki asu jota ihailtiin. Tiesin kyllä myös balettitanssijaksi. Seuraan asioita vaikka olen ikäihminen, se pitää virkeänä. Eikä kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. 

Vierailija
2937/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peikko oli kiva ja iloinen hahmo. Taitavasti liikkui. Mieluummin tämä kuin nämä pari muuta. Heissähän ei muuta kuin vaatetus ja maskit. Moneen kertaan jaksoissa  jo nähtynä. Ja tietysti laulu, mutta olivat aika paikallaan ja selvisivät sillä helposti jatkoon. 

Muistan kyllä Aten Linnan juhlista. Oli pinkki asu jota ihailtiin. Tiesin kyllä myös balettitanssijaksi. Seuraan asioita vaikka olen ikäihminen, se pitää virkeänä. Eikä kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. 

Peikkona olisi voinut olla vaikka Sampo Kaulanen jota veikkailtiinkin. Lievästi adhd muttei yhtä notkea. Ai niin, ei ole 'niitä' poikia, jos se on vaatimus. Joka ohjelmassahan on se h**okiintiö oltava.

Vierailija
2938/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa Atessa? Mielestäni maltillinen persoona jos verrataan joihinkin muihin oletettuihin. Asioihin täytyy nyt vain suhtautua, ei voi oikeastaan muuta. 

Vierailija
2939/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyseessä ei ollut laulukilpailu, mutta olin iloinen, että Arja Koriseva ja Erja Lyytinen olivat mukana niin pitkään. Heidän esityksistään nautin ja Arjan My Way tulkinta sai kyyneleet silmiin. Olen aina ajatellut sen vanhemman, kaiken kokeneen miehen lauluksi, mutta kyllä se sopii myös kaiken kokeneelle naisellekin.

Puheet jostain sovituista äänestyksistä ovat säälittävän typeriä, jotkut kuvittelevat olevansa vielä "älykkäitä" näitä salaliittoja viljellessään. Tietysti äänestys on omanlaistaan, koska tämä on nauhoitettu kuukausia sitten ja äänestyksen suorittaa studioyleisö. Mutta, mitä hyötyä muka olisi jostain sovitusta voittajasta - ei yhtään mitään. Kukaan edellisen kauden voittaja ei ole hyötynyt mitenkään. Ihan jo siitäkin syystä, että menestyivät jo ennen Masked Singeriäkin. Atte Kilpisen balettitanssijan uralle voitolla ei ole mitään merkitystä. Arjalla ja Erjalla on taas pitkät ja menestyneet urat takanaan ja edelleen menee kovaa. Samat julkkikset nyt kiertävät näitä ohjelmia joka tapauksessa, oli Masked Singeriä ylipäätään olemassa tai ei. Tässä maassa nyt vaan tunnettuja ihmisiä on vähän ja heistäkään kaikki eivät missään tapauksessa halua esiintyä tosi-tv:ssä.

Tuotantoyhtiölle nyt vaan ei ole olemassa yhtäkään syytä valita itselleen sopivinta voittajaa. Kuka sellainen ylipäätään olisi? Ei, katsojamäärät ratkaisee ja myytyjen mainosten määrä. Se on  se ja sama , kuka sieltä maskin takaa lopulta paljastuu.

Vierailija
2940/3024 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti erikoisjaksossa on tunnetumpaa väkeä mukana. Tuohan vaatii vain yhden esityksen. Varmasti ainakin Konsta Hietanen on joku hahmo tuossa erikoisjaksossa ja joku poliitikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi