Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 6, 2024

Vierailija
11.06.2024 |

Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria VeitolaBenjamin PeltonenJenni Poikelus ja Janne Kataja.

Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika VikmanSara SiipolaKasmir sekä Konsta Hietanen.

Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…

Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.

https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi

Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (3024)

Vierailija
2021/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsänpeikko: Sauli Koskinen? Eikös menestynyt siinä luistelukisassa joskus, on myös opiskellut eräoppaaksi joten tuntenee sienet.

Millä tavalla Sauli liittyy putoukseen?

Eihän me kaikkien taustoja tiedetä, mutta jos ei ole Sauli Koskinen niin sitten Joonas Nordman.

Vierailija
2022/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että tällä kaudella ainoastaa Jenni ja Janne ovat arvanneet kerran oikein?

Ei niiden työ ole arvata oikein vaan viihdyttää.

Jennin ja Veitolan viihdytysarvo on nolla, ellei jopa miinuksen puolella. Molemmat arvelevat tahallaan päättömästi, se ei ainakaan naurata yhtään.

Minua ärsyttää nämä päättömät arvailut. Joku raja niissäkin. Joskus on myös ihan selkeästi esimerkiksi laihat jalat ja hoikka muutenkin ja arvuutellaan jotain tukevampaa henkilöä. Onneksi Marin ja Haukio ovat jo unohdettu arvailla, toivottavasti. 

Kakalla on laihat jalat ja pinkit kimalletossut, kuten on Aurillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kakalla oli eri housut väljemmät? Olisiko kasvava raskausvatsa syynä? Ennen ei ole puku muuttunut.

Vierailija
2024/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka on hydraulic press channelin tytsy

Vierailija
2025/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ohjelma suunnattu lapsille. Ainakin se on lapsellinen ohjelma. Juontaja yrittää olla hauska. Panelistit arvailee ihan pieleen enimmäkseen. Aikuisena tuo ei kiinnosta kun selkeästi tunnistettavat saa jatkaa tuolla.

Itse olen leikkisä aikuinen, tykkään tällaisesta vitsailuohjelmasta. Myös koreografiat ovat hyvin tehtyjä sekä lavastukset, puvuista puhumattakaan. Minusta tämä on paljon viihdyttävämpi kuin "aikuisten" kieroilu- ja käärmeilyohjelmat Myyrä, Petolliset, Farmi ja Selviytyjät. Ne ovat masentavia, koska ne syöttävät negatiivisuutta ihmisille.

Vai puvut hyvin tehtyjä. Katsopa Amerikan versiota. Suomen versiossa markalla saa markan tuotteen.

Vierailija
2026/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yö ja päivä on Sani aartela.varma tieto.

Ääni täsmäisi kyllä paremmin kuin Korisevan ääni.

Vierailija
2027/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kakalla oli eri housut väljemmät? Olisiko kasvava raskausvatsa syynä? Ennen ei ole puku muuttunut.

Tämähän on kuvattu tyyliin parissa päivässä, joten ehkä housut ovat vaan likaantuneet, eikä niitä ole ehditty pesemään.

Vierailija
2028/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa Maria Veitolan ja Janne Katajan asut olivat niin hirveät, että noita ei vaan pystynyt katsomaan. Benjaminilla ei sitten taas ollut mitään teemaan sopivaa stylausta. Tuollaisen teeman kuvaaminen keväällä on varmasti ollut outoa.

Vierailija
2029/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmojen puvut ovat keskenään hyvin eri tasoisia. Osa joutuu olemaan kirjaimellisesti vankina pukunsa sisällä, kuten esim. Mikko Töyssy, osalla on vain helposti riisuttava päähine ja erikseen puku. Sitten on vielä tuollaisia rimanalituksia kuin Kakka, jolla ei ole edes koko pukua, vaan vain osittain peittävä, jonka kanssa joutuu käyttämään omia vaatteita.

Vierailija
2030/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ohjelma suunnattu lapsille. Ainakin se on lapsellinen ohjelma. Juontaja yrittää olla hauska. Panelistit arvailee ihan pieleen enimmäkseen. Aikuisena tuo ei kiinnosta kun selkeästi tunnistettavat saa jatkaa tuolla.

Itse olen leikkisä aikuinen, tykkään tällaisesta vitsailuohjelmasta. Myös koreografiat ovat hyvin tehtyjä sekä lavastukset, puvuista puhumattakaan. Minusta tämä on paljon viihdyttävämpi kuin "aikuisten" kieroilu- ja käärmeilyohjelmat Myyrä, Petolliset, Farmi ja Selviytyjät. Ne ovat masentavia, koska ne syöttävät negatiivisuutta ihmisille.

Vai puvut hyvin tehtyjä. Katsopa Amerikan versiota. Suomen versiossa markalla saa markan tuotteen.

Jaa. Vilkkuuko siellä paljaat perseet kuten amerikkalaisilla "nais-celebrityillä" yleensä nykyään? :D

Vierailija
2031/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yö ja Päivä ei ole Arja Koriseva vaan Katri ja Helena

Aika lähellä, mutta kyllä se on Matti ja Teppo.

Tämä! Matti ja Teppo on Yö ja Päivä. Ei epäilystäkään.

Vierailija
2032/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miä olen katsonut. Suurin osa kilpailijoista on sellaisia, joista en ole ikinä kuullutkaan. Ei siinä ole mielenkiintoa. Ja onhan nyt selvä, että valtavan kokoisella valtiolla on enemmän laittaa rahaa ohjelmaan. Amerikan versiossa dollarilla saa dollarin tuotteen. eri

Vierailija
2033/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ihmisen suurin meriitti on olla Saara Aallon (megajulkkis) serkku (?) niin... oon kyllä kuullut tästä ihmisestä mutta ei mitään hajua miltä näyttää. 

Sari Aalto on ollut ihan itsenäisestikin julkisuudessa. Tehnyt siis vatsastapuhujakeikkoja. Ja isänsä on taikuri Simo Aalto. Kaikkihan tuossa suvussa on jotain esiintyjiä ja julkisuudesta edes vähän tuttuja. Saaran isäkin laulaa bändeissä, samoin sisko Suvi. Oliko veli joku pokeriammattilainen.

Että on se Sarikin enempi kuin nobody revitty kadulta puvun sisään :D

Vierailija
2034/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, amerikkalaisethan ovat varsinaisia kaatopaikan täyttäjiä halloween-koristeineen ja muine kertakäyttötuotteineen, niillä on kokemusta krääsästä. Sen roistovaltion ohjelmaa en halua katsoa, en katso enää muitakaan amerikkalaisia tuotantoja.

Vierailija
2035/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli jo ihan kunnon esityksiä, Peikolla, Luurangolla, Pesukarhulla oikeinkin kova meno. Tosiaan kun on seurannut jenkki-maskedia niin näyttää vaan niin halpisversiolta. 

Everly Athlete ja Lavern Cox ovat halpaversioita. Siis jotain b-luokan julkimoita USA:sta, joita täällä kukaan ei tiedä, putosivat sikäläisestä Maskedista, (katsoin just netistä niiden nimet)... Ohjelman idea tavallaan häviää, jos ei yhtään tunne naamioituja.

Vierailija
2036/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että tällä kaudella ainoastaa Jenni ja Janne ovat arvanneet kerran oikein?

Ei niiden työ ole arvata oikein vaan viihdyttää.

Jennin ja Veitolan viihdytysarvo on nolla, ellei jopa miinuksen puolella. Molemmat arvelevat tahallaan päättömästi, se ei ainakaan naurata yhtään.

Minä taas pidän niiden tavasta ottaa etsivä-rooli haltuun, muka vakavasti. Kaikki ne etsivät ovat myös hyviä sanallistamaan ajatuksiaan, myös Benjamin, jota etukäteen inhosin, syyttä. t. nainen 67 v

Vierailija
2037/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikko on XL 5- bändin laulaja Mika. Tämä minun veikkaus

Vierailija
2038/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö ja päivä on Riitta Havukainen. 

Vierailija
2039/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli jo ihan kunnon esityksiä, Peikolla, Luurangolla, Pesukarhulla oikeinkin kova meno. Tosiaan kun on seurannut jenkki-maskedia niin näyttää vaan niin halpisversiolta. 

Everly Athlete ja Lavern Cox ovat halpaversioita. Siis jotain b-luokan julkimoita USA:sta, joita täällä kukaan ei tiedä, putosivat sikäläisestä Maskedista, (katsoin just netistä niiden nimet)... Ohjelman idea tavallaan häviää, jos ei yhtään tunne naamioituja.

Eihän niistä välttämättä hirveän monia tunnekaan, mutta mun mielestä on kuitenkin kiinnostavaa seurata. Ja onhan siellä ollut ihan superjulkkujakin. Lisäksi tykkään juontajasta & etsivistä. 

Vierailija
2040/3024 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka vois olla myös Enni Rukajärvi - kotoisin pohjoisesta ja kuuntelee punkbändiä nimeltä Kakkahätä-77. 😄

Yö ja Päivä on ilmiselvä Arja Koriseva - äänestä tunnistaa selkeesti

Luuranko on joko Erja Lyytinen tai sitten Noora Louhimo - ääni sopii molempii ja molemmat matkustelleet pitkin maita ja mantuja ja ovat taitavia rock-laulajia. 

Pesukarhu on Gogi, sillä Salkkareiden kautta julkisuuteen tullut nuorena. Kantaa myös kantorepussaan omaa vauvaa, niin on hahmossa nyt itse kantorepussa. Lisäksi myös keppostelija, joka sopii Gogiin. 😄

Metsänpeikko voisi olla Jani Volanen, joka on yksi Sinisten paitojen eli Putous-ohjelman luojista. Myös fyysisen teatteriopintojen kautta osaa tanssia hyvin ja heittäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän