Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"

Vierailija
11.06.2024 |

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.

Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".

Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.

Kommentit (811)

Vierailija
181/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko noista miehistä tullut tuollaisia sen takia että naiset eivät halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Vai onko niin että naiset eivät halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan, koska he ovat tuollaisia? Kumpi oli ensin, muna vai kana?"

Olen vakaasti sitä mieltä, että tämän naisvihamielisen kulttuurin on synnyttänyt pieni ydinjoukko katkeroituneita incel-tyyppisiä miehiä, jotka ovat saaneet tuulta siipiinsä MeToo -ilmiön kritiikin myötä. Ja kuten nettiaikakaudella yleensä käy, tämä pieni ydinryhmä on sitkeästi ja aktiivisesti toimimalla saanut vaikutettua aina vain isompiin (mies)joukkoihin netin keskustelupalstojen ja sosiaalisen median kautta. Nyt ollaan jo siinä vaiheessa, että koko homma on levinnyt jo laajalle, ja on syntynyt suorastaan kokonainen naisvihamielinen alakulttuuri, jossa on jopa omat keskushahmonsa tai tähtensä (Tate ym). Lisäksi tämä ilmiö on jo vuotanut politiikkaan ja yleisesti ottaen yhteiskunnan mielipideilmastoon.

Vierailija
182/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tämä kuulostaa?

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v mies joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat puumanaiset tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaisnaisten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko noista miehistä tullut tuollaisia sen takia että naiset eivät halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Vai onko niin että naiset eivät halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan, koska he ovat tuollaisia? Kumpi oli ensin, muna vai kana?"

Ehkäpä ongelma on se että nämä miehet ajattelevat naisia vain seksin ja parisuhteen kautta, eivät ihmisinä? En oikein edes ymmärrä miten normaali mies jolla tavalliset sosiaaliset ympyrät voisi olla tilanteessa jossa naiset eivät haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemisissä? Kyllähän niiden naisten kanssa ollaan tekemisissä joka paikassa elämässä, opiskelussa, töissä, harrastuksissa, sukujuhlissa jne. Pitää ensin opetella se normaali luonteva kanssakäyminen muiden kanssa ja vasta sitten alkaa yrittää sitä muuta lähestymistä niin on aika varmaa että kaikki naiset eivät käänny pois halveksien. 

Eli vastauksesi kysymykseeni on siis se, että nämä kyseiset miehet ovat vaan aina olleet tuollaisia, ja siksi naiset eivät halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan. 

Vierailija
184/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tämä kuulostaa?

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v mies joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat puumanaiset tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaisnaisten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Kuulostaa ihan loogiselta. Olen itse 40 vuotias mies, ja tuo voisi olla minun kynästäni. Pois lukien tuo osuus afrikkalaisista :)

Vierailija
185/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tämä kuulostaa?

Kuulostaa siltä että yrität ihan vääristä paikoista ja väärällä tavalla.

Vierailija
186/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tämä kuulostaa?

Tämä on sama viesti kuin aloittajalla. Nainen muutettu mieheksi...

Vierailija
187/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ongelma on se että nämä miehet ajattelevat naisia vain seksin ja parisuhteen kautta, eivät ihmisinä? En oikein edes ymmärrä miten normaali mies jolla tavalliset sosiaaliset ympyrät voisi olla tilanteessa jossa naiset eivät haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemisissä? Kyllähän niiden naisten kanssa ollaan tekemisissä joka paikassa elämässä, opiskelussa, töissä, harrastuksissa, sukujuhlissa jne. Pitää ensin opetella se normaali luonteva kanssakäyminen muiden kanssa ja vasta sitten alkaa yrittää sitä muuta lähestymistä niin on aika varmaa että kaikki naiset eivät käänny pois halveksien. 

Tämä enemmänkin sivuhuomautuksena, ei niinkään vastaväitteenä sinun viestiisi:

Tiedän muutamia ikisinkkuja, joista osa on miehiä ja osa on naisia. Heidän ongelma ei ole niinkään siinä että vastakkainen sukupuoli kääntyisi pois halveksien. Heidän ongelmansa on siinä, että kukaan ei kiinnostu heistä romanttisesti tai edes seksuaalisesti. Heillä on ystäviä, mutta heillä ei ole rakastajia. 

Vierailija
188/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli vastauksesi kysymykseeni on siis se, että nämä kyseiset miehet ovat vaan aina olleet tuollaisia, ja siksi naiset eivät halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan. "

Ei ole olemassa mitään yhtä kaiken kattavaa "naiset eivät halua olla missään tekemisissä" maailmaa vaan erilaisia kohtaamisia joissa naiset reagoivat eri tavalla. Varmastikaan jossain yhteisessä kaveripiirissä tai työpaikalla naiset eivät hylji näitä miehiä täysin koska tuntevat heidät jollain tavalla ennestään. Mutta jos tämä mies menee hyvin puutteellisin sosiaalisin taidoin yrittämään iskeä naista niin tulos on luultavasti huono,

Mutta nämä kohtaamiset ovat siis sillä tavalla kytköksissä että niiden jokapäiväisten naiskontaktien kautta voi oppia sitä normaalia sosiaalisuutta ja kanssakäymistä naisten kanssa. Itselläni oli esim. lapsena ja nuorena paljon naispuolisia serkkuja joiden kanssa hengailtiin paljon varsinkin kesäisin. Ja uskoisin että näin ujona miehenä opin siitä paljon asioista jotka auttoivat sitten myöhemmin luomaan romanttisia suhteita muihin naisiin. Se naisten ajatusmaailma ja naisten kiinnostuksen kohteet eivät olleet minulle sitten aikuisena ihan vieraita ja osasin puhua heidän kanssaan ilman että jännittäisin jo pelkästään se että se keskustelukumppani on nainen. Osasin siis suhtautua naisiin ensisijassa ihan vain ihmisinä ja vasta sitten naisina joista voisin olla kiinnostunut.

Vierailija
189/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tämä kuulostaa?

Tämä on sama viesti kuin aloittajalla. Nainen muutettu mieheksi...

No sehän on totta. On harhaa että kaikille ihmisille samat paikat etsiä kumppania olisivat yhtä hyviä. Riippuu ihan siitä millainen olet, miten osaat ja tykkäät kommnikoida ja millä voit tehdä sen vaikutuksen että missä sitten se kumppani löytyy helpoiten juuri sinulle. Tinder sopii joillekin mutta aika isolle osalle se ei ole se paikka jossa onnistuminen olisi kovin todennäköistä.

Miksi siis hakata päätä seinään koko ajan samassa paikassa jos mitään tulosta ei tule?

Vierailija
190/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vähäväkinen maa. Moni löytää nykyään kumppanin ulkomailta. Sitä kannattaa miettiä yhtenä mahdollisuutena. 

Vierailija
191/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Heidän ongelmansa on siinä, että kukaan ei kiinnostu heistä romanttisesti tai edes seksuaalisesti. Heillä on ystäviä, mutta heillä ei ole rakastajia. "

Tuo on hyvä pointti. Siihen ei varmaankaan ole yhtä ainoaa syytä mutta ainakin joidenkin kohdalla olen ajatellut että kyse on siitä että he eivät vain koskaan oikein osaa vain heittäytyä. Heillä on koko ajan sellainen pieni suojamuuri ylhäällä ja siksi ne mahdolisuudet menvät ohi. Monesti se tilaisuuteen tarttuminen vaatii sitä että laittaa hetkeksi ne aivot narikkaan ja antaa vain vaistojen viedä. Ja se voi olla vaikeaa, tiedän sen. Mutta sehän on se syy miksi niin moni parisuhde alkaa pienessä sievässä että silloin ne estot laskevat joka taas tekee asioiden tapahtumisesta paljon helpompaa.

Vierailija
192/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=hoeflation

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…

Itse olen 38-vuotias mies ja koskaan en ole seurustellut. Nuorena ahdistuin tästä paljon ja ihmettelin mistä se johtuu. Nyt olen jo vuosikausia tiennyt tämän johtuvan naisten äärimmäisestä nirsoudesta. Jotkut älykkäämmät naiset tajuavat tämän itsekin, mutta suurin osa elää VALHEESSA! Kaikki tilastot ja tutkimukset sanovat, ettei naisille kelpaa kuin vain ne parhaimmat miehet ja koska noilla miehillä on ihan älyttömästi vientiä, niin totta kai ne eivät ehdi tavata kaikkia naisia, ghostaavat yms. Mutta suurin osa naisista ghostaa ihan itse miehen, tästä on kokemusta! Eli minulla on ollut yhden yön juttuja ja noiden kanssa olen aktiivisesti aikoinaan vaihtanut numeroa ja viestitellyt no

"En tietenkään tunne sinua enkä tiedä mitä kaikkea tuossa on takana mutta jotenkin minulle tulee vaikutelma että et ehkä ole oikein ymmärtänyt mistä parisuhteissa on lopulta kysymys. Parisuhde on aina ensisijassa tunnesuhde. Pitää olla se tunne että tuo toinen on se ihminen jonka kanssa haluan olla ja että hän on minulle ihan erityinen. Se ei synny vain sillä että iskee naisia baarista tai viestittelee niitä näitä. Pitää löytää se ihminen johon saa sen erityisen yhteyden. Eikä se yhteys riipu koulutuskesta, pituudesta tai vastaavista vaan ihan muista asioista. Ei voi vain mennä jokaisen perässä joka tuntuu mahdolliselta vaan ymmärtää millainen ihminen itselle sopii ja kenen kanssa se yhteys voisi syntyä."

No nyt tuli monta riviä täyttä tuubaa! :D Kirjoitit pitkän virren, muttet oikeasti sanonut yhtään mitään! :D Pitää "sitä sun tätä" ja sit olkiukkoilet ja pistät sanoja suuhun ym. oletuksia. :D Eli ei mitään järkeä koko postauksessasi. Sen mitä olen ymmärtänyt, on se, että "ulkonäkö = kemia", ja tämä on siis sitä mitä naiset ajattelevat, ehkä sitten vaikka alitajuntaisesti, mutta niin se vaan menee, että naiset tykkäävät aina pitkistä ja komeista miehistä, kunhan tuo mies ei nyt mikään täysi ääliö ole. Toisin päin sitten on, kun kyse on lyhyemmästä ja vähemmän komeasta, silloin pitääkin kompensoida jo älyttömästi, että nainen kelpuuttaa. Joten miehen ei kannata todellakaan jahdata naisia eikä yrittää liikaa, sillä yleensä se on täysin turhaa + eipä naiset ole valmiita tekemään mitään miehen puolesta, niin turha odottaa miehiltäkään mitään.

Vierailija
193/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Heidän ongelmansa on siinä, että kukaan ei kiinnostu heistä romanttisesti tai edes seksuaalisesti. Heillä on ystäviä, mutta heillä ei ole rakastajia. "

Tuo on hyvä pointti. Siihen ei varmaankaan ole yhtä ainoaa syytä mutta ainakin joidenkin kohdalla olen ajatellut että kyse on siitä että he eivät vain koskaan oikein osaa vain heittäytyä. Heillä on koko ajan sellainen pieni suojamuuri ylhäällä ja siksi ne mahdolisuudet menvät ohi. Monesti se tilaisuuteen tarttuminen vaatii sitä että laittaa hetkeksi ne aivot narikkaan ja antaa vain vaistojen viedä. Ja se voi olla vaikeaa, tiedän sen. Mutta sehän on se syy miksi niin moni parisuhde alkaa pienessä sievässä että silloin ne estot laskevat joka taas tekee asioiden tapahtumisesta paljon helpompaa.

Tuo kuvaus sopii tiettyyn tuttuun ikisinkkumieheen tosi hyvin. Hän ei oikein ikinä heittäydy, repäise, tee aloitteita. Ja voin uskoa että se on hänen isoin ongelmansa. 

Mutta toisaalta tuo kuvaus ei taas sovi yhtään erääseen tuntemaani ikisinkku naiseen: tämä nainen lähestyy ja tekee ehdotuksia miehille, joskus jopa ihan suoria seksiehdotuksia. Miehet eivät vaan kerta kaikkiaan ikinä lämpene häneen yhtään, he näkevät hänet parhaimmillaankin vain ystävänä. Olen itse todistanut muutamaa tällaista tilannetta, jossa tämä nainen ehdotti miehelle baarissa vienosti, että seksi kiinnostaisi. Miehet olivat vain kiusaantuneen näköisiä.

Vierailija
194/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene jonkun kiinnostavan miehen luo ja tee aloite hänelle.

Niin minä tein baarissa, menin juttelemaan ja ehdotin miehelle treffejä ja niin aloimme seurustella. Minä olin sitten myös se, joka kosi.

Kylmä totuus on, että tässä elämässä ei saa mitään, ellei ole määrätietoinen ja aktiivinen. Naiset voivat tehdä aloitteitakin hyvin, passiivisesti odotellen ei saa, mitä haluaa.

Olen eri, mutta mistä tietää jostain tuntemattomasta miehestä, onko hän kiinnostava? Itselläni ei sinkkuusongelmaa ole, mutta on aina ihmetyttänyt tämä neuvo. Itse en ole YHTÄKÄÄN kumppania löytänyt niin, että jompi kumpi olisi vain bongannut täysin tuntemattoman ihmisen, enkä ole ikinä kiinnostunut tuntemattomasta.

se selviää semmoisella mystisellä asialla kuin tutustuminen.

Vierailija
195/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjoitit pitkän virren, muttet oikeasti sanonut yhtään mitään!"

Se että et ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää on juuri se yksi juurisyy  miksi sinulla ei ole suhteita.

"Toisin päin sitten on, kun kyse on lyhyemmästä ja vähemmän komeasta, silloin pitääkin kompensoida jo älyttömästi, että nainen kelpuuttaa. "

Niin, jos ei ole ulkonäköä niin paljon niin pitää kompensoida sellaisilla ihan kohtuuttomilla tavoilla kun että on mukava ja fiksu, kohtelee naista hyvin ja kunnioittavasti ja osaa keskustella muustakin kuin vain itseä tosi paljon kiinnostavista asioista. Ja kaikken tärkeinpänä että ei elä jossain kummallisessa maailmassa jossa kaikki on naisten vikaa ja miehet ja naiset suunnilleen sodassa keskenään. Toki ymmärrän että se on monille mahotonta mutta kun katselet vaikka Prismassa niitä lukemattomia ihan tavallisen näköisiä miehiä joilla on se nainen kuitenkin mukana niin he ovat nämä kohtuuttomat kompensaatiot pystyneet tekemään.

Vierailija
196/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=hoeflation

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…

Itse olen 38-vuotias mies ja koskaan en ole seurustellut. Nuorena ahdistuin tästä paljon ja ihmettelin mistä se johtuu. Nyt olen jo vuosikausia tiennyt tämän johtuvan naisten äärimmäisestä nirsoudesta. Jotkut älykkäämmät naiset tajuavat tämän itsekin, mutta suurin osa elää VALHEESSA! Kaikki tilastot ja tutkimukset sanovat, ettei naisille kelpaa kuin vain ne parhaimmat miehet ja koska noilla miehillä on ihan älyttömästi vientiä, niin totta kai ne eivät ehdi tavata kaikkia naisia, ghostaavat yms. Mutta suurin osa naisista ghostaa ihan itse miehen, tästä on kokemusta! Eli minulla on ollut yhden yön juttuja ja noiden kanssa olen aktiivisesti aikoinaan vaihtanut numeroa ja viestitellyt no

"Itse olen sinua vain 5 vuotta vanhempi, ja voin todeta, että jos olisit tehnyt tuttavuutta naisten kanssa baariskenen ja Tinderin ulkopuolella, olisit voinut hämmästyä, miten helposti parisuhde olisikaan löytynyt. Olen itse lyhyt, enkä erityisen komea muutenkaan, joten minun on ollut pakko oppia tutustumaan naisten kanssa normaalielämässä. Se on ollut kaiken vaivan arvoista."

Nyt on taas tosi arvoituksellinen kommentti. Elikä olet jotenkin maagisesti baarin ja tinderin ulkopuolella päässyt tutustumaan naisiin. No, jos tuo tarina ylipäänsä on totta, niin se on kuitenkin vain anekdootti ja sinun oma henk. koht. kokemuksesi. Et voi mitenkään yleistää tuosta ja et voi väittää, että kaikilla muilla olisi mahdollisuus samanlaiseen "etenemiseen". Yleensähän homma menee niin, että oikeilla ominaisuuksilla syntymästään asti valitut miehet pääsevät etenemään tietyissä asioissa jo teini-iässä lähtien ja he saavat jatkuvasti validaatiota ja itsevarmuutta tekemisiinsä. Joillakin muilla nuo asiat voivat mennä ihan päin vastoin. Sitä on lähes mahdoton itse valita. Samat naiset sitten valittavat "kemiasta" ym. höpönlöpöstä, vaikka se tietty tyyppi on saanut jo nuoresta lähtien olemalla oma itsensä, hyviä kokemuksia, toinen ei pakosti mitään. Ja se on AINA niin, että naiset tykkäävät siitä miehestä jolla on paljon kokemuksia ja ei todellakaan riipu siitä, että erilaiset naiset tykkäisivät erilaisista miehistä. Selkeästi suurin osa päätyy niiden samojen miesten ympärille, poikkeuksetta. Sinun tuo kokemuksesi on jotain niin pientä marginaalia, että sillä ei ole käytännössä mitään väliä suurimmalle osalle miehistä, sillä heillä ei ole käynyt samanlaista munkkia kuin sinulla. Olet tippa meressä.

Vierailija
197/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta toisaalta tuo kuvaus ei taas sovi yhtään erääseen tuntemaani ikisinkku naiseen: tämä nainen lähestyy ja tekee ehdotuksia miehille, joskus jopa ihan suoria seksiehdotuksia. Miehet eivät vaan kerta kaikkiaan ikinä lämpene häneen yhtään, he näkevät hänet parhaimmillaankin vain ystävänä. Olen itse todistanut muutamaa tällaista tilannetta, jossa tämä nainen ehdotti miehelle baarissa vienosti, että seksi kiinnostaisi. Miehet olivat vain kiusaantuneen näköisiä."

Tuossa sanoisin että tuon naisen miesmaku on jotenkin pielessä. Hän tuntee jostain syystä aina vetoa miehiin jotka ovat sitten sellaisia jotka eivät suurella todennäköisyydellä tunne vetoa sellaiseen naiseen kun hän on. Kovasti karrikoiden tämä on kuin kasvissyöjäfeministi tuntisi vetoa vain juntahtaviin persumiehiin. Tietenkin oikeassa elämässä tämä voi olla paljon hienovaraisempi ero mutta riittävä jotta kemiaa ei miehen puolelta synny.

Muuten ei ole oikein selitettävissä etteikö aika usein tulisi vastaan vain joku akuutissa seksin puutteessa oleva mies joka ajattelisi vain että miksipä ei.

Vierailija
198/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää sporttibaareihin peli-iltoina, mutta lähestykää vain erätauoilla tai pelin päätyttyä.

Ei toimi. Asun Keski-Euroopassa ja käyn katsomassa kaikki suuret urheilutapahtumat pubeissa, usein myös olen liikkeellä yksin. Seuraa on löytynyt tasan nolla kertaa. Jutteluseuraa pelin ajaksi toki, mutta ei mitään sen kummempaa.

Oletko mies vai nainen?

Nainen.

Jos olet pubissa istunut vierekkäin juttelemassa eri miesten kanssa futismatsin keston ajan, eikä kertaakaan ole minkäänlaista kipinää tai kiinnostusta herännyt miehen suunnalta, niin pelkäänpä pahoin että ulkonäössäsi on todennäköisesti jotain todella, todella pahasti pielessä. 

Jos pi

Eli jokainen mies kiinnostuu aina naisesta riippumatta miehen suhdestatuksesta, seksuaalisesta suuntautumisesta, henkilökohtaisista preferensseistä ja elämäntilanteesta? Ovatko miehet siis kollektiivimielellä varustettuja robotteja?

Vierailija
199/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun tuo kokemuksesi on jotain niin pientä marginaalia, että sillä ei ole käytännössä mitään väliä suurimmalle osalle miehistä, sillä heillä ei ole käynyt samanlaista munkkia kuin sinulla. Olet tippa meressä."

Niin, onhan se vain tippa meressä ne kaikki lukemattomat tavismiehet jotka ovat sen parisuhteen kuitenkin löytäneet vaikka eivät ole koskaan olleet niitä suosituimpia ja halutumpia.

Sinuna kysyisin itseltäni että kummalla tavalla saan todennäköisemmin naisen, katkeroitumalla ja vihaamalla naisia vai oppimalla niiltä monilta tavismiehiltä jotka ovat voittaneet ne todennäköisyydet ja saaneet parisuhteen? Sinä et halua edes kuulla mitään mikä ei vastaa omia käsityksiäsi. Mitä sinä sillä saavutat? Haluatko olla oikeassa vai saada naisen? Nyt vaikuttaa että haluat enemmän olla oikeassa. 

Vierailija
200/811 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvaus sopii tiettyyn tuttuun ikisinkkumieheen tosi hyvin. Hän ei oikein ikinä heittäydy, repäise, tee aloitteita

Oho, voiko siis olla niin, että kaikki miehet eivät innostukaan, kun joku random nainen tulee ehdottamaan seksiä?