Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"
Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.
Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.
Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.
Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.
Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".
Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.
Kommentit (811)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli jokainen mies kiinnostuu aina naisesta riippumatta miehen suhdestatuksesta, seksuaalisesta suuntautumisesta, henkilökohtaisista preferensseistä ja elämäntilanteesta? Ovatko miehet siis kollektiivimielellä varustettuja robotteja?"
Jos sä laitat viehättävän naisen istumaan heteromiehen viereen pubiin, annat miehelle pari tuoppia juotavaa ja käynnistät keskustelun miehen ja tämän viehättävän naisen välillä, niin kyllä se nyt aika poikkeuksellista on jos ei siinä tilanteessa miehellä herää minkäänlaista kiinnostusta, edes alustavaa seksuaalista, tätä naista kohtaan.
Sinulla ei ilmeisesti ole mitään kokemusta miehistä, tai minkään asteen käsitystä siitä miten miesten aivot toimivat?
Ei, kyllä alustava seksuaalinen kiinnostus voi herätä naisenkin aivoissa. On vaan eri asia, näkyykö se mitenkään ulospäin. Eli jos joku futista katsova m
Tämä kyseinen nainen kirjoitti, että hänellä on USEIN käynyt niin että on jutellut kiinnostavan miehen kanssa pubissa pelin ajan, eikä näistä kohtaamisista ikinä synny mitään. Miehet eivät kiinnostu hänestä. Kyse ei ole siis yksittäisestä miehestä, vaan useista eri miehistä.
Jos laitat oikeasti viehättävän naisen juttelemaan pienessä sievässä olevan heteromiehen kanssa, niin kyllä se lopputulos olisi jotain aivan muuta, kuin tällä kyseisellä naisella oli.
"Kaupassa puolestaan olen nähnyt naisia enimmäkseen yli 185 cm pitkien miesten kanssa."
Joko tarvitse uudet silmälasit tai sitten käyt ihan väärissä kaupoissa. Mene jonnekin laitakaupungin Prismaan niin näet taatusti lukemattoman määrän alle 185 senttisiä miehiä naistensa kanssa.
Keksit vain loputtoman määrän (teko)syitä miksi et saa naista sen sijaan että keskittyisit siihen mitä voisit itse tehdä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä susta näkee että on epätoivoinen haku päällä vaikka et itse sitä myönnä ja/tai huomaa.
No miksi se haku olisi aina epätoivoista? Nuorena lähdin kavereiden kanssa baariin ihan hyvillä mielin, en millään "pakko löytää joku" -ajatuksella. Vaan silti olin aina se, joka jäi yksin, kun kavereita haettiin tanssimaan, tultiin virittämään keskustelua jne.
Sitten taas jos joku näistä kavereista erottuaan lähti radalle asenteella, että nythän löydetään uusi, niin eipä tässä pätenyt tämä lainattu lause, vaan seuraa löytyi heti.
-Se, joka kertoi ettei ole kelpuutettu kuin "kunnes parempaa löytyy" -suhteisiin.
"Joojoo, lukemattomat tavismiehet ovat löytäneet. :D"
No melkoinen enemmistö miehistä on tilastojen mukaan elämänsä aikana parisuhteessa. Joten luulisi siihen joukkoon jo aika monta tavistakin mahtuvan.
"Sinä kerroit "omasta" tilanteestasi pelkän tarinan, ilman mitään uskottavia yksityiskohtia. Minä kerroin tarkasti mitä oli tapahtunut. Ja annoin myös todisteet jotka tukevat kertomustani. Joten suurella todennäköisyydellä olen oikeassa."
Edelleen kysyn, haluatko sinä olla oikeassa vai saada naisen? Edelleen vaikuttaa siltä että haluat olla oikeassa etkä halua nähdä yhtään näkökantaa tai asiaa joka voisi auttaa sinua saamaan sen naisen.
"Se ei ole mitään "vihaa". Sinä voit puolestasi olla trolli, ja luultavasti oletkin, joku perus av-mamma, joka kertoo trolli-tarinoita "tavismiehistä", joka paljastui höpöhöpöksi viimeistään kun aloit haukkumaan naisvihasta ym. paskaa, kun et muuta kuin tuota ad hominemia keksi kun argumenttisi loppuivat jo ajat sitten. :D"
No ensinnäkin olen perheellinen tavismies, kuten suurin osa kavereistani. Joten tiedän elämästä ja parisuhteista aika paljon enemmän kun sinä. Voit olla puolestani kuuntelematta mielipiteitäni ja pitäytyä omissasi mutta älä sitten valita naisettomuuttasi jos et mitään uutta halua oppia. Muutenkin tunnut käyvän aika kuumana koko ajan eikä sellainenkaan temperamentti kauheasti edistä sitä naisen saamista.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkea tätä olen: harrastan liikuntaa säännöllisesti, käyn töissä, olen huumorintajuinen,tiettyyn pisteeseen asti, en juo enkä polta, tykkään reissuta. Mitä tästä vielä puuttui? 😊 No se kemia"
Ihastutko sinä koskaan kehenkään? Ja jos ihastut, niin miten toimit tällaisessa tilanteessa? Lähestytkö tätä ihastuksesi kohdetta, pyydätkö häntä ulos?
Olen eri, mutta tietenkin olen ehdottanut treffejä (tai kahvilla/kaljalla käymistä) kun tutustumisen myötä olen kiinnostunut/ihastunut ja varsinkin jos toinen ei ole hienovaraisempaa vihjailuani ottanut onkeensa ja tehnyt itse aloitetta. Yleensä olen saanut pakit eikä kiinnostus/ihastus ole ollut molemminpuolista tai sitten mies on lähtenyt ihan vaan huvikseen ja antanut pakit niiden treffien jälkeen. Yhtä kaikki, aika varovaiseksi tuo on tehnyt koska mitä ilmeisimmin tulkitsen ihan normaalin ystävällisyyden ainakin orastavaksi kiinnostukseksi.
Itse en siis kiinnostu ikinä mistään randomtyypeistä pelkän ulkonäön perusteella vaan kiinnostus/ihastus herää sen myötä, että tutustutaan vaikka yhteisen harrastuksen tai kaverin kautta tai vaikka jossain baarissa/laivalla/festareilla aletaan juttelemaan, kun naapuripöydissä tai muuten vierekkäin satutaan olemaan.
Tällä samalla sapluunalla olen muuten todistanut lukuisien niin lyhyempien kuin pidempienkin suhteiden syntymistä eli tuollainen rento tutustuminen on varsin toimiva tapa monille muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä susta näkee että on epätoivoinen haku päällä vaikka et itse sitä myönnä ja/tai huomaa.
No miksi se haku olisi aina epätoivoista? Nuorena lähdin kavereiden kanssa baariin ihan hyvillä mielin, en millään "pakko löytää joku" -ajatuksella. Vaan silti olin aina se, joka jäi yksin, kun kavereita haettiin tanssimaan, tultiin virittämään keskustelua jne.
Sitten taas jos joku näistä kavereista erottuaan lähti radalle asenteella, että nythän löydetään uusi, niin eipä tässä pätenyt tämä lainattu lause, vaan seuraa löytyi heti.
-Se, joka kertoi ettei ole kelpuutettu kuin "kunnes parempaa löytyy" -suhteisiin.
Täällä Vauvalla kirjoittelee oikeasti maailman naiivimmat ihmiset. Jos joku täällä kertoo että hänestä ei ikinä kukaan kiinnostu baarissa, vaikka kavereita vieressä jututetaan aina, niin eiköhän lauma matalan älykkyysosamäärän kommentoijia riennä paikalle:
- "Wöö, sä et vaan pitänyt juomalasiasi oikeassa kulmassa. Kaverisi pitävät juomalasiaan eri kulmassa, siksi miehet aina kiinnostuvat heistä"
- "Koita olla nauravainen. Siitä miehet tykkää!"
- "No ei kai nyt baarissa löydä kumppania. Koita istua puiston penkillä, niin kyllä kiva mies tulee juttelemaan"
Ynnä muita täysin mielisairaita teorioita. Todellisuudessa kyse on vain ulkonäöstä, ei mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkea tätä olen: harrastan liikuntaa säännöllisesti, käyn töissä, olen huumorintajuinen,tiettyyn pisteeseen asti, en juo enkä polta, tykkään reissuta. Mitä tästä vielä puuttui? 😊 No se kemia"
Ihastutko sinä koskaan kehenkään? Ja jos ihastut, niin miten toimit tällaisessa tilanteessa? Lähestytkö tätä ihastuksesi kohdetta, pyydätkö häntä ulos?
Olen eri, mutta tietenkin olen ehdottanut treffejä (tai kahvilla/kaljalla käymistä) kun tutustumisen myötä olen kiinnostunut/ihastunut ja varsinkin jos toinen ei ole hienovaraisempaa vihjailuani ottanut onkeensa ja tehnyt itse aloitetta. Yleensä olen saanut pakit eikä kiinnostus/ihastus ole ollut molemminpuolista tai sitten mies on lähtenyt ihan vaan huvikseen ja antanut pakit niiden treffien jälkeen. Yhtä kaikki, aika varovaiseksi tuo on tehnyt koska mitä ilme
Se mikä tulee kohdallasi mieleen on sama mitä kommentoin jo yhteen toiseen kirjoitukseen. Eli jostain syystä sinun miesmakusi on sellainen että ne miehet joista kiinnostut eivät taas kovin todennäköisesti kinnostu taas sinun laisestasi naisesta. Sinussa ei ole mitään vikaa, kiinostut vain vääristä miehistä.
Ei nyt mene ihan yksi yhteen mutta aikanaan yksi kaverini ihastui aina miehiin jotka olivat renttuja taivaanrannan maalareita (nainen itse oli tohtori) eikä niistä sitten koskaan mitään tullut. Joku mies hengaili vähän aikaa mukana käyttäen talloudellisesti hyväksi joku toinen teki jatkuvia ohareita. Sitten kaverini ehkä itsekin tajusi asian ja lopulta ihastui tavalliseen insinöörimieheen ja nyt ovat jo vuosia olleet onnellisena yhdessä.
" Todellisuudessa kyse on vain ulkonäöstä, ei mistään muusta. "
Se ulkonäkö on aika laaja käsite ja sisältää myös sen hankalasti määriteltävän "karisman" jota joillain on.
Minun yksi kaverini ei ole mitenkään erityisen näköinen nainen mutta hänellä on joku sellainen luontainen kyky hehkua iloista ja luonnollista seksikkyyttä joka viestittää miehille että "täällä olisi hyvää seksiä tarjolla". Hän saa paljon enemmän huomiota ja miehiä kuin moni paljon häntä kauniimpi ja näyttävämpi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se ulkonäkö on aika laaja käsite ja sisältää myös sen hankalasti määriteltävän "karisman" jota joillain on.
Minun yksi kaverini ei ole mitenkään erityisen näköinen nainen mutta hänellä on joku sellainen luontainen kyky hehkua iloista ja luonnollista seksikkyyttä joka viestittää miehille että "täällä olisi hyvää seksiä tarjolla". Hän saa paljon enemmän huomiota ja miehiä kuin moni paljon häntä kauniimpi ja näyttävämpi nainen.
Veikkaanpa että tässä on vaan kyse siitä, että et osaa arvioida kaverisi ulkonäköä kuten mies arvioi. Miehet todennäköisesti pitävät tätä sinun kaveriasi erittäin hyvännäköisenä, ja siksi antavat hänelle huomiota. Sinä heteronaisena et vaan näe kaveriasi samalla tavalla, kuin heteromiehet näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli jokainen mies kiinnostuu aina naisesta riippumatta miehen suhdestatuksesta, seksuaalisesta suuntautumisesta, henkilökohtaisista preferensseistä ja elämäntilanteesta? Ovatko miehet siis kollektiivimielellä varustettuja robotteja?"
Jos sä laitat viehättävän naisen istumaan heteromiehen viereen pubiin, annat miehelle pari tuoppia juotavaa ja käynnistät keskustelun miehen ja tämän viehättävän naisen välillä, niin kyllä se nyt aika poikkeuksellista on jos ei siinä tilanteessa miehellä herää minkäänlaista kiinnostusta, edes alustavaa seksuaalista, tätä naista kohtaan.
Sinulla ei ilmeisesti ole mitään kokemusta miehistä, tai minkään asteen käsitystä siitä miten miesten aivot toimivat?
Ei, kyllä alustava seksuaalinen kiinnostus voi herätä naisenkin aivoissa. On vaan eri asia, näkyykö se m
Mutta kun katsoo naisia, jotka vuosittain löytävät kumppanin ja pariutuvat, niin heistä suurin osa ei ole mitään erityisen "viehättäviä". Eli sen, kiinnostuvatko futista katsovat miehet ulkonäön perusteella, ei pitäisi olla kuitenkaan ratkaisevaa. Omassa tuttavapiirissäni pitkään parisuhteeseen ovat päätyneet myös todella ylipainoinen nainen ja toinen, joka kyllä on normaalipainoinen, mutta erittäin tätimäisen, ei-feminiinisen näköinen. Myös yksi sellainen, jolla on lihavuusleikkauksen jäljiltä roikkuvaa löysää nahkaa reisissä ja käsivarsissa ja vatsassakin jäljet reippaammanpuoleisesta laihduttamisesta (vatsanahkasta oli ylimääräinen iso leikattu pois). Että ei se ulkonäkö lopulta kaikkea sanele. Ulkonäkö voi toki vaikuttaa siihen, ovatko futikseen keskittyvät miehet baarissa ihan innoissaan kyseisestä naisesta, mutta jos pelkkää parisuhdetta mietitään, niin siihen on muitakin tapoja päätyä kuin olla erityisen viehättävä ulkonäöllisesti.
Itse olen käsittääkseni yleisesti aika hyvännäköisenä pidetty nainen, mutta ei silti omistakaan suhteistani yksikään ole alkanut niin, että baarissa joku tuntematon tulee juttelemaan. Tosin itse kyllä olenkin näille lähestymisille aika torjuva. Ja omalla kohdallanikin kyllä miehet ovat tykästyneet myös persoonaani, eivät pelkkään ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa että tässä on vaan kyse siitä, että et osaa arvioida kaverisi ulkonäköä kuten mies arvioi. Miehet todennäköisesti pitävät tätä sinun kaveriasi erittäin hyvännäköisenä, ja siksi antavat hänelle huomiota. Sinä heteronaisena et vaan näe kaveriasi samalla tavalla, kuin heteromiehet näkevät.
Olen kysynyt mm. omalta mieheltäni miten hän näkee tämän kaverini. Ja hän sanoi ihan samaa eli että kaverin ulkonäössä ei sinällää ole mitään erityistä mutta että hänellä on jotain sellaista "pilkettä silmäkulmassa" joka saa miehen huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä olen itse yrittänyt selittää näille katkerille ylilautailijoille. kuinka paljon profiiliin, yksityisviesteihin tai someen jne. tulee kommentteja joltain oikeasti kivalta, edes jotakuinkin oman ikäiseltä mieheltä? ei yhtäkään.
paljonko niiltä tulee joltain häiriintyneen oloisilta rumilta keski-ikäisiltä aikamiehiltä jotka alkavat heti kärttää jotain tissikuvia? paljon.
voisi verrata siihen, että tavallinen mies saa roskapostia. ihan samanarvoista tuollainen häiriköinti on kuin se että sinä saisit 50 roskapostia / spämmiä päivässä. ylentääkö se mieltäsi ja avaatko niitä kaikkia? onko niiden avaamatta jättäminen "nirsoilua"?
Tämä niin helvetisti. Peruskohteliaan, hyvännäköisen, keskustelutaitoisen, nuorehkon miehen etsiminen deittimaailmasta on kuin neulan etsimistä heinäsuovasta. Saa oikeasti tarpoa paskan seassa kuukausia e
Mitkä ulinaisten kokoontumisajot täällä on menossa? Jos sinua kiinnostavat miehet saavat kuvailusi mukaan pommitusta 50 eri naiselta, niin he ovat auttamatta niitä kaikkein halutuimpia miehiä, ja sinun tasosi ei vain yksinkertaisesti riitä heihin.
Tämän ketjun naisten avautumiset ovat suoraan kuin jostain incel-miesten käsikirjasta..
"Olen kysynyt mm. omalta mieheltäni miten hän näkee tämän kaverini. Ja hän sanoi ihan samaa eli että kaverin ulkonäössä ei sinällää ole mitään erityistä mutta että hänellä on jotain sellaista "pilkettä silmäkulmassa" joka saa miehen huomion."
No onhan se ihan selvää että joissain naisissa on vain "sitä jotain" joka see heidät erityisiksi. Ihan kuten joku näyttelijä on vain se kaunis näyttelijä, ei sen enempää mutta toinen näyttelijä hehkuu valkokankaalla ja vangitsee katsojan huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa että tässä on vaan kyse siitä, että et osaa arvioida kaverisi ulkonäköä kuten mies arvioi. Miehet todennäköisesti pitävät tätä sinun kaveriasi erittäin hyvännäköisenä, ja siksi antavat hänelle huomiota. Sinä heteronaisena et vaan näe kaveriasi samalla tavalla, kuin heter
Olen kysynyt mm. omalta mieheltäni miten hän näkee tämän kaverini. Ja hän sanoi ihan samaa eli että kaverin ulkonäössä ei sinällää ole mitään erityistä mutta että hänellä on jotain sellaista "pilkettä silmäkulmassa" joka saa miehen huomion.
OK. En kyllä itse muista koskaan kohdanneeni sellaista naista joka saisi paljon keskimääräistä enemmän miesten huomiota, mutta joka ei ole kaunis. Mutta ehkä tällainen yksisarvinen sitten on olemassa, jos kerran sinä sanot niin. Miksi kukaan valehtelisi internetissä?
Ikävä kuulla ettei komeat, nuoret ja sopivat adonikset kiinnostu tädistä ja ne setämiehet joihin sinulla olisi mahdollisuus, ei kiinnosta sinua.
Hauskaa loppuelämän sinkkuutta.
"OK. En kyllä itse muista koskaan kohdanneeni sellaista naista joka saisi paljon keskimääräistä enemmän miesten huomiota, mutta joka ei ole kaunis."
No kauneus on aina suhteellista. En sanonut että hän ei olisi ihan kaunis vaan että hän ei ole mitenkään poikkeuksellisen tai huomiota herättävän kaunis. Sellainen perusnätti nuori nainen kuin nuoret naiset nyt yleensä ovat.
"Mutta ehkä tällainen yksisarvinen sitten on olemassa, jos kerran sinä sanot niin. Miksi kukaan valehtelisi internetissä?"
Miksi keksisin tällaisen tarinan? Ja sitäpaitsi on nyt aika normaali ajatus että joillain ihmisillä nyt vain on enemmän karismaa kuin toisilla. Joku näyttelijä on todella kasrimaattinen vaikka ei ole se komein tai kaunein, joku on se johon muut luottavat ja jonka sanaan uskovat jne. Joillain vain on sitä jotain joka on enemmän kuin pelkkä ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Vauvalla kirjoittelee oikeasti maailman naiivimmat ihmiset. Jos joku täällä kertoo että hänestä ei ikinä kukaan kiinnostu baarissa, vaikka kavereita vieressä
Sitä sanotaan kaasuvalottamiseksi (googlaa eng. gaslighting).
Kyllä ne tietävät että kyse on siitä ettei kyseinen nainen/mies ole vaan riittävän hyvännäköinen.
Mutta nauttivat siitä kun saavat käännettyä veistä haavassa ja ikään kuin muutettua asetelman siten että koko tilanne on sinun "vikasi".
Vaikka vika on vain ja ainoastaan siinä että geenilotossa tuli huonot kortit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hölmöä odotella jotain miesten lähestymisiä arkielämässä.
Ladatkaa kännykkään tinder/bumble/hinge/fb dating/okcupid/badoo niin pääsette treffeille tutustumaan.
No tai ylipäänsä hölmöä odotella miesten lähestymistä. Minä olen naisena itse noukkinut ne parhaat itselle sopivat tyypit. Miksi jäädä odottamaan aloitetta? Todella usein mies on ujo ja ei uskalla tehdä ensimmäistä liikettä. Ja puhun nyt sellaisista hyvistä ja oikeasti kilteistä miehistä. Lähentelijät ja ahdistelijat on sitten oma joukko erikseen, joita en itse edes suostu huomioimaan, kumppaniksi kelpaamattomia yökköjä.
Eli rohkeasti vain, kun olet tekemisissä itsestä kiinnostavan miehen kanssa niin kysyt vain treffeille. Näin minä olen tehnyt ja enpä paljoa ole sinkkuna ollut. Jos et itse kysy, niin tilanteet menee ohi kun miehet vain odottaa tuppisuuna. Nyt olen perheellinen
"Nyt olen perheellinen 49 vuotias ja välillä ihan harmittaa kun en pääse taas miehiä iskemään ja pitää olla kiltisti vain yhden kanssa kun lähellä on koko ajan tosi mielenkiintoisia tyyppejä."
Tässä tulee hyvin ilmi naisen alkukantainen tarve huo-rata. Ette te kykene aidosti olemaan uskollisia yhdelle miehelle niin kauan kun nautitte seksistä ja miesten huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää sporttibaareihin peli-iltoina, mutta lähestykää vain erätauoilla tai pelin päätyttyä.
Heh joo. Mutta kun en halua miestä joka istuu sporttibaareissa. Haluun miehen joka itse liikkuu eikä juo ölppää ja vahtaa kun muut liikkuu.
Et sä tolla nirsoilulla mitään miestä saa.
Ma.tu.patja?