Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 astetta,vettä sataa,ennen sängystä nousua piti pukea villasukat ja huppari.. oletteko helteiden vihaajat nyt onnellisia?!

Vierailija
11.06.2024 |

Ei pääse uimarannalle,ei  voi kuunnella riippumatossa äänikirjaa (kylmyys vielä menisi mutta sade)..

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne varmaan.

Mutta mä en ole. Olen ollut ihan masentunut ja lohduton siitä asti kun viileni. Tarmoni ja elämänhaluni on tipotiessään. Itkettää ja palentaa vaan.

Miten sä selviät talvet? 🙄

Nipin napin. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä huonommin. Talvella kaikkia jäseniä paleltaa, särkee ja kolottaa. Vihaan pakkasta ja lunta. Eläminen on vain selviytymistä seuraavaan päivään. Vihaan talvivaatteita ja paksua pukeutumista. Yritän ostaa niin mukavia vaateita kuin kaupasta saa mutta lopputulos on aina sama. Vihaan talvea.

Talvet on kyllä kamalia. Minulla jäi Koronan jälkeen nivelkivut, jotka triggeöityvät syksyn ensimmäisestä flunssasta ja paranevat vain lämmöllä. Sauna auttaa vähän, mutta ei siellä voi koko ajan olla. Talvet on nykyisin jatkuvaa kitumista, kun nivelet särkevät ja paleltaa. Onneksi kotona pystyy pitämään lämpöä sopivissa lukemissa ja olen enimmäkseen etätöissä. Ne tekee talvesta edes vähän siedettävämmän. 

Vierailija
162/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiassanne?!  Kohta  on syksy ja lisää vesisadetta,kunnes alkaa räntäsade ja talvipakkaset.

Haluaisin edes kaksi kuukautta maata bikinit päällä rannalla,lojua mekko päällä riippumatossa.juoda kahvia auringon lämmittämillä betoniportailla. En halua että nenä valuu ja hampaat kalisee kun kävelee postilaatikolle. En halua olla huppari,parkatakki,farkut,villasukat ja maiharit päällä  KESÄKUUSSA.

Ap

Ihan kivaa varmaan hetki loikoilla rannalla ja lukea vaikka kirjaa, mutta se auringonpaahde ei ole terveydelle hyväksi. Kuka muutenkaan jaksaa maata jossain jatkuvasti, eri juttu jos käy välillä uimassa ja tekee vähän muutakin. Pitäisikö sinun harkita muuttoa jonnekin jossa on aina aurinkoista, kuivaa ja lämmintä jos Suomen vuodenajat eivät ole mieleesi? Moni ei erityisesti pidä siitä että on jatkuvasti kuuma, nukkuessa ja kaikki puutarhassa kärventyy kuivaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkilähtö lämpöön ostettu. <3