15 astetta,vettä sataa,ennen sängystä nousua piti pukea villasukat ja huppari.. oletteko helteiden vihaajat nyt onnellisia?!
Ei pääse uimarannalle,ei voi kuunnella riippumatossa äänikirjaa (kylmyys vielä menisi mutta sade)..
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Kauhea sää. Ei voi mennä rannalle nauttimaan helteistä tai käyttää kesämekkoja. Ulkona tuulee ja on viileä, ei tämä ole mikään kesäsää, muistuttaa enemmän syksyä. Ei huvita mennä ulos.Toivottavasti helteet pian palaavat!
Rantoja on ulkomailla myös, ihan vinkkinä. Outoa että ihmisen isoin ongelma on kesämekko.
Muutaman asteen voisi olla lämpimämpää , mutta hyvä näinkin. Eipä ole tukalaa ulkona eikä sisällä. Einsiis valittamista.
Minulle kesän vietto ei ole rannalla tai aurinkotuolissa makaamista. Toivottavasti ei kovin monelle muullekaan, sillä ihon suojaaminen auringolta on tärkeää. Niinpä nämä ovat ihan täydellisiä kesäkelejä, välillä paistaa ja välillä sataa.
Vierailija kirjoitti:
Olen, kiitos kysymästä! Pihalla ei istutukset kärvenny, koiran kanssa pystyy lenkkeilemään, ei tarvitse huudattaa ilppiä. Ihanaa.
Eikö teillä tarvii lämmittää. Mulla on sähkölämmitys päällä ja hellassa tuli.
Siitä huolimatta vaikka pitkähihaset ja lahkeiset vaatteet ryyditettynä villasukilla.
Tuntuu ettei ulos tarkene mennä ollenkaan.
Suomen helteet ja sadesäät eivät ole millään tavoin riippuvaisia siitä pitääkö niistä kukin vai ei.
Itse olen tyytyväinen juuri nyt, kun ei ole liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, onko se pääsy uimarannalle estetty?
Uidahan voi melkein säällä kuun säällä, ja rannalla voi viettää aikaa muutenkin kuin paahteessa joten outo päätös jos uimaranta on kiinni ja pääsy estetty.
Itseasiassa sateella uiminen on ihanaa. Vesi tuntuu paljon lämpimämmältä. Mökillä saunassa sateella ja vähän väliä uimaan. Ai että! Kyllä minä nivelvaivaisena kuitenkin tykkään lämpimästä enemmän, silloin ei ole juurikaan kipuja.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosiassanne?! Kohta on syksy ja lisää vesisadetta,kunnes alkaa räntäsade ja talvipakkaset.
Haluaisin edes kaksi kuukautta maata bikinit päällä rannalla,lojua mekko päällä riippumatossa.juoda kahvia auringon lämmittämillä betoniportailla. En halua että nenä valuu ja hampaat kalisee kun kävelee postilaatikolle. En halua olla huppari,parkatakki,farkut,villasukat ja maiharit päällä KESÄKUUSSA.
Ap
Tule Helsinkiin. Täällä ei kesäisin tarvitse villasukkia tms lämmintä päälle vaikka välillä sataisi. Nyt on ollut oikeastaan sadekuuroja ja eilen illalla merellä ukkosti.
Olen tyytyväinen. Nyt on ihan täydellinen sää.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kesän vietto ei ole rannalla tai aurinkotuolissa makaamista. Toivottavasti ei kovin monelle muullekaan, sillä ihon suojaaminen auringolta on tärkeää. Niinpä nämä ovat ihan täydellisiä kesäkelejä, välillä paistaa ja välillä sataa.
Istut siis provoamassa kaikki kesäsikin sisätiloissa.
No sulle on sama mikä keli ulkona on
Jos täällä olisi tuollainen sää, olisin tyytyväinen. Mutta täällä ei ole. Vettä ei sada, vain pari pientä pisaraa tuli, mutta niistä ei ollut apua kuivuuteen. Sisällä on vieläkin 27,4 astetta lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosiassanne?! Kohta on syksy ja lisää vesisadetta,kunnes alkaa räntäsade ja talvipakkaset.
Haluaisin edes kaksi kuukautta maata bikinit päällä rannalla,lojua mekko päällä riippumatossa.juoda kahvia auringon lämmittämillä betoniportailla. En halua että nenä valuu ja hampaat kalisee kun kävelee postilaatikolle. En halua olla huppari,parkatakki,farkut,villasukat ja maiharit päällä KESÄKUUSSA.
Ap
Tule Helsinkiin. Täällä ei kesäisin tarvitse villasukkia tms lämmintä päälle vaikka välillä sataisi. Nyt on ollut oikeastaan sadekuuroja ja eilen illalla merellä ukkosti.
Höpö höpö, kyllä tarvitsee, JOS on palelevaa sorttia. Se mereltä tuleva tuuli voi olla todella kylmä ja inhottava.
Nautin siitä, että sinua veetuttaa nyt.
Mikä sinua muuten estää menemästä sinne uimarannelle nyt?
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä, että sinua veetuttaa nyt.
Mikä sinua muuten estää menemästä sinne uimarannelle nyt?
Ohis, mutta ei tuokaan ole tervettä, että nautitaan toisten veetutuksesta.
Tykkään helteistä, mutta ei haittaa, ettei niitä vielä ole, kun en ole vielä lomalla. Lomaksi toivon edes sen verran helteitä, että tarkenisi mennä lasten kanssa vesipuistoon ja rannallekin edes muutaman kerran. Vesipuistossa on kylmä ja kurja olla, jos ei ole yli +26.
Todellakin olen. Asunnon lämpötila ei nouse liian kuumaksi ja tulee yölläkin nukuttua paremmin. En todellakaan kaipaa mitään 30 asteen helteitä. Huomaan muuttuvani pahantuuliseksi kiukkuperseeksi jos on jatkuvasti kuuma. Ja ei, en ole edes ylipainoinen. Sopiva ilma on kesäpäivänä 18-24 astetta.
Olen tyytyväinen.
Luonto todellakin tarvitsi sadetta. +15 C on ihan ok uintikeli. Vesi muutenkin lämpimämpää kuin ilma monin paikoin, kannattaa kokeilla, eikä vaan ruikuttaa asioista, joille ei mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää menee niin että lihavat, joita on suurin osa, vihaa helettä kun ne hikoilee ja läskit hautuu.
Itse oo laiha ja aina viluinen, ei ole kiva kun aina kylmä, paitsi helteellä
ÄLÄ PUHU PAS*KAA! EIkä!
Huomaa että kuivankesä oravat on kiukkuisia kun on vähän viileämpää.
Mä oon kuivankesän orava ja aina semikiukkunen.
Tykkään tästä säästä. Vilpoisuus on ylelistä maailmanmittakaavassa ja sade.
Mikä estää ap:ta lähtemästä Intiaan 50 asteen helteestä nauttimaan? Liian läski lentsikkaan, liian köyhä vai liian persu?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tästä säästä. Vilpoisuus on ylelistä maailmanmittakaavassa ja sade.
Mikä estää ap:ta lähtemästä Intiaan 50 asteen helteestä nauttimaan? Liian läski lentsikkaan, liian köyhä vai liian persu?
Matkustamista on ehdotettu monesti. Jännää ettei kukaan helteestä tykkäävä kommentoi.
Oon mä aika onnellinen. Pari viikkoa sitten olikin aika helvetti, kuuma sisällä ja ulkona, pölyä paikat täynnä.
Toisaalta parissa päivässä tullut sademittariin 80mm, vähempikin riittäisi tai ainakin vois jakautua tasaisemmin.