Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15 astetta,vettä sataa,ennen sängystä nousua piti pukea villasukat ja huppari.. oletteko helteiden vihaajat nyt onnellisia?!

Vierailija
11.06.2024 |

Ei pääse uimarannalle,ei  voi kuunnella riippumatossa äänikirjaa (kylmyys vielä menisi mutta sade)..

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne varmaan.

Mutta mä en ole. Olen ollut ihan masentunut ja lohduton siitä asti kun viileni. Tarmoni ja elämänhaluni on tipotiessään. Itkettää ja palentaa vaan.

Vierailija
142/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tästä säästä. Vilpoisuus on ylelistä maailmanmittakaavassa ja sade.

Mikä estää ap:ta lähtemästä Intiaan 50 asteen helteestä nauttimaan? Liian läski lentsikkaan, liian köyhä vai liian persu?

Matkustamista on ehdotettu monesti. Jännää ettei kukaan helteestä tykkäävä kommentoi.

Eiköhän se ole niin, että ne matkustaa, joilla on varaa. Muut sitten vikisee. Itse en kesällä halua matkustaa, vaikka helteistä tykkäänkin ja palelen näillä säillä. Suomen kesä on silti ihana, vaikka sää olisi mikä. Matkustan helteeseen ja valoon sitten, kun Suomessa on oikeasti kamalat säät. Nyt on vähän turhan viileää omaan makuun, mutta ei silti valittamisen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä miksi ap ajattelee, että jos vihaa helteitä, niin tykkää sitten kylmästä ja koleasta? Onko tullut mieleen, että ehkä me helteistä valittajat ei pidetä myöskään +15 kelistä, vaan sopiva olisi sellainen 20-22. Ihan älytön aloitus ja ajatusmaailma. 

Juuri puhuttiin kaveriporukan kanssa, että miksi nykyisin tuntuu lämpötilat olevan vain ääripäitä -joko on +27 ja tukahduttavan kuuma tai sitten on +17, kylmä, tuulee ja sataa vettä. Paras olisi näiden keskeltä, niin kuin joskus oli niitä 20 asteen lämpötiloja pitkin kesää, satunnaisia hellepäiviä. Nykyisin on vain joko tai. 

Vierailija
144/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ja nautitaan. Ensi viikolla kuumenee taas, täytyy nyt juosta lenkillä ja touhuta asioita jotka on helteellä liian rasittavia.

Mä odotan, että tulee taas lämmin, että pääsen tekemään niitä rästihommia mitkä viileällä, kuten nyt, jää tekemättä.

Sitten taas pystyn houtamaan vaikka virastoasioita, käymään lääkärissä, kampaajalla yms. Siivoan ja pesen ikkunoita ja muuta.

Nyt vaan odotan. Ja palelen.

Vierailija
145/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin olen. Ihanan raikas ilma, ulkona on mukavaa liikkua ja nukkuukin paremmin. Paljon mukavampaa nukkua villasukat jalassa peiton alla kuin pyöriä sängyssä hikisenä, kun sisällä on liki 30 astetta.

Vierailija
146/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma. Aurinko paistaa siniseltä taivaalta ja lämpöä 18. Tulin juuri pitkältä lenkiltä :)

Vierailija
147/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea sää. Ei voi mennä rannalle nauttimaan helteistä tai käyttää kesämekkoja. Ulkona tuulee ja on viileä, ei tämä ole mikään kesäsää, muistuttaa enemmän syksyä. Ei huvita mennä ulos.Toivottavasti helteet pian palaavat!

Miksi haluat ne tukahduttavat helteet, miksei sinulle riitä joku 20-24 astetta? Joku +22, aurinkoa tai puolipilvistä on ihan parasta. Jos niin nautit helteistä (mikä on ihmisille vaarallista), niin matkusta etelään. Ei Suomessa ole mitään tarvetta yli 25 asteen lämpötiloille.

Yleensäkin nämä helteitä toivovat tuntuvat tekevän töitä istuen, yleensä ilmastoidussa toimistossa. Näillä ei ole mitään käsitystä millaista on työskennellä helteellä fyysisessä työssä, kun ei ole minkäänlaista ilmanvaihtoa. 

Vierailija
148/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vissiin joku vam*anen jos et viidessätoista asteessa tarkene. 

Vierailija
149/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne varmaan.

Mutta mä en ole. Olen ollut ihan masentunut ja lohduton siitä asti kun viileni. Tarmoni ja elämänhaluni on tipotiessään. Itkettää ja palentaa vaan.

Paleltaa. 

Vierailija
150/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ja nautitaan. Ensi viikolla kuumenee taas, täytyy nyt juosta lenkillä ja touhuta asioita jotka on helteellä liian rasittavia.

Mä odotan, että tulee taas lämmin, että pääsen tekemään niitä rästihommia mitkä viileällä, kuten nyt, jää tekemättä.

Sitten taas pystyn houtamaan vaikka virastoasioita, käymään lääkärissä, kampaajalla yms. Siivoan ja pesen ikkunoita ja muuta.

Miten ihmeessä käyt sitten lääkärillä, kampaajalla yms sen 9kk vuodesta, kun on näin viileää ja kylmempää, jos noiden asioiden hoitaminen vaatii hellettä? 

Vierailija
151/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne varmaan.

Paleltaa. 

Niin. Katso nyt miten kohmeessa sormenikin ovat! Enkä itkulta näe näppäimiäkään. 😭

Vierailija
152/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali Suomen kesä.

Vierailija
153/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaaminen turhan vahva sana tässä - yrität kai teettää että vilpoisammasta pitävät olisivat jotain äärihulluja?

Aika usein tällä palstalla vastaavaa "johdattelua"

Vierailija
154/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä käyt sitten lääkärillä, kampaajalla yms sen 9kk vuodesta, kun on näin viileää ja kylmempää, jos noiden asioiden hoitaminen vaatii hellettä? 

En mä käykään. Teen kaikki isommat hommat aina kesäisin. Talvella vain odotan kesää.

Vierailija
155/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vihaa helteitä, ne rakastaa pimeyttä, kylmyyttä ja valkoista moskaa jota on kahdeksan kuukautta maassa.

Vierailija
156/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä käykään. Teen kaikki isommat hommat aina kesäisin. Talvella va

Olisikohan tuossa Afrikan pohjoisosissa aina mukavan paahteista sulle? Sellaiset +40. Kyllä tarkenee!

Vierailija
157/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä käykään. Te

Olen alkanut opiskelemaan italiaa. Ehkäpä muutan sinne vielä joskus.

Vierailija
158/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne varmaan.

Miten sä selviät talvet? 🙄

Vierailija
159/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla päässä jotain isompaa vikaa, jos ei pärjää 15 asteessa ja se aiheuttaa totaalisen mielenterveyden romahduksen. 

Vierailija
160/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne varmaan.

Miten sä selviät talvet? 🙄

Nipin napin. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä huonommin. Talvella kaikkia jäseniä paleltaa, särkee ja kolottaa. Vihaan pakkasta ja lunta. Eläminen on vain selviytymistä seuraavaan päivään. Vihaan talvivaatteita ja paksua pukeutumista. Yritän ostaa niin mukavia vaateita kuin kaupasta saa mutta lopputulos on aina sama. Vihaan talvea.