Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 astetta,vettä sataa,ennen sängystä nousua piti pukea villasukat ja huppari.. oletteko helteiden vihaajat nyt onnellisia?!

Vierailija
11.06.2024 |

Ei pääse uimarannalle,ei  voi kuunnella riippumatossa äänikirjaa (kylmyys vielä menisi mutta sade)..

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää menee niin että lihavat, joita on suurin osa, vihaa helettä kun ne hikoilee ja läskit hautuu. 

Itse oo  laiha ja aina viluinen, ei ole kiva kun aina kylmä, paitsi helteellä 

Vierailija
42/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolle tämä vähän viileämpi ja sateisempi viikko tulee todella tarpeeseen toukokuun kuivuuden ja helteiden jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sekä helteistä että sateesta. Nyt sateella kerätty jo 2000 l sadevettä kasvimaan ja kasvihuoneiden kasteluun, ei tarvi hanavettä käyttää. Tänään kaivan mehumaijan esille ja teen viimevuotiset viinimarjat mehuiksi kun uusia marjoja on tulossa. Molemmissa keleissä on hyvät ja huonot puolensa. Viljelyksille tekee nyt sade hyvää kun ollu niin kuivaa

Vierailija
44/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen just sopiva ilma .

Ja tarkenee tarkenee ilman mitään villa sukkia senki viluhiiri mene saunaan sitten, sitä varten niitä Suomessa on

Vierailija
45/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä pas""aa tämä on. Mihinkään biitsille tai huvipuistoon ei tod. viedä muksuja tällä kelillä. Ankea kesäloma.Eikä ole rahaa lähteä etelän lämpöön,

Vierailija
46/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä joku helteidenvihaaja voi tälle säälle? Oletko jotenkin yksinkertainen? Lopeta valittaminen. Ja säässä ei ole mitään vikaa. Painu Bagdadiin jos haluat lämmintä. Kaikki voittaa. 

Murraqun ei voi pitää napapaitaa ja liian lyhyitä ja tiukkoja shortseja,byääääh en pääse paljastelemaan itseäni😭😭😭

T. Ap.

Vierailija
47/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ilmastomuutos taas peruttu vai onko nyt kyseessä jälleen pelkkä sääilmiö?

Vierailija
48/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan ymmärtää, että jos on iso ongelma ettei pääse bikineissä heilumaan, ulkomaille pääsee. Rajat eivät ole kiinni, se kun menet aurinkorannoille. Tosin, ettet ylläty, voi niilläkin sataa.

Vierailija
49/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka nautitte kylmästä,tervetuloa mun kämppään! Pattereita ei laiteta päälle kuin marraskuussa jos silloinkaan,lattiat jääkylmät. Helteillä ihanan viileä mutta sitten kun ilma viilenee niin ollaan kuin iglussa. Suihkuun ei pysty menemään,odotan  torstain saunavuoroa. 

Vierailija
50/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaiset ole maailman onnellisin kansa vaan maailman pahansuovin/juroin/ankein.

Vierailija
51/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä pas""aa tämä on. Mihinkään biitsille tai huvipuistoon ei tod. viedä muksuja tällä kelillä. Ankea kesäloma.Eikä ole rahaa lähteä etelän lämpöön,

Nythän on paras ilma huvipuistolle. Ei jonoja ja ei tarvitse paahteessa kärvistellä. Itse menen aina loppukesästä, kun alkaa olla viileää ja mukavaa 

Vierailija
52/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia säästä vikujia te auringon ja helteen palvojat olette! Tuollaisia itsekkäitä mulkkuja jotka ei välitä, vaikka luonto kuivuu ja eläimet kärsii kunhan TE tarkenette kekkaloida alasti pihalla!.

Mulla on paha reuma ja hirveät kivut aina näin kesäisin ja muiden sairauksien takia saan mekin joka kesä lämpöhalvauksen ja en ole läski! Painan 50 kg 

Vierailija
53/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei hätää, lapsilla on varmasti ihanaa silti, kun on noin positiivinen vanhempi.

Vinkkinä: vie ne lapset retkeilemään, kalastamaan, kotieläinmetsään, pyöräilkää, tutkikaa luontoa, istuttakaa jotain, tanssikaa sateessa...

Vierailija
54/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmastomuutos taas peruttu vai onko nyt kyseessä jälleen pelkkä sääilmiö?

Nyt on normaali Suomen kesäsää, joten ap:n valitus on turhaa. 

Vierailija
55/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mitä parhain keli huvipuistovierailulle. Pieni vesisadekaan ei ole haitannut, mutta joku kuuma paahteinen päivä on hirveä huvipuistossa. Aina kärähtää nahka jostain ja kaikilla on jatkuvasti jano. Hyvä kun pysytte poissa sieltä huvipuistosta, niin ei tarvitse jonottaakaan kauan.

Vierailija
56/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, kiitos kysymästä! Pihalla ei istutukset kärvenny, koiran kanssa pystyy lenkkeilemään, ei tarvitse huudattaa ilppiä. Ihanaa. 

Sama ja lisäksi se, että on mukavan virkistävää herätä kun ei ole liian lämmin aamulla. Itse en tarvitse villasukkia enkä hupparia kuten aloittaja. Mukavaa kun jaksaa häärätä koko päivän!

Vierailija
57/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hätää, lapsilla on varmasti ihanaa silti, kun on noin positiivinen vanhempi.

Vinkkinä: vie ne lapset retkeilemään, kalastamaan, kotieläinmetsään, pyöräilkää, tutkikaa luontoa, istuttakaa jotain, tanssikaa sateessa...

Juuri tämä. Vaihtoehtoja on. Kyllähän lapset käyvät ulkona syksylläkin, mitä silloin teette? Tehkää samoja nyt.

Vierailija
58/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, olen onnellinen tästä kelistä. Lenkkeilen koirani kanssa, käyn uistelemassa kuhaa ja taimenta - kala syö hyvin pilvisellä säällä, rikkaruohojen kitkentä käy helposti kun multa on märkää eikä julkisilla paikoilla näy vähäpukeisia ihmisiä rumine tatuointeineen. 

Vierailija
59/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä joku helteidenvihaaja voi tälle säälle? Oletko jotenkin yksinkertainen? Lopeta valittaminen. Ja säässä ei ole mitään vikaa. Painu Bagdadiin jos haluat lämmintä. Kaikki voittaa. 

No tämä. Kun kukaan ei säälle mitään voi.

Vierailija
60/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 15 astetta on mukava. Me päästiin vihdoin tänne pohjoiseen kesäksi, joten mulle on ihan sama vaikka kotipaikkakunta kärsisi niistä 28 asteen helteistä koko loppukesän, kun ei tarvitse olla siellä. Toivottavasti ap sullekin löytyy joku ratkaisu.