Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 astetta,vettä sataa,ennen sängystä nousua piti pukea villasukat ja huppari.. oletteko helteiden vihaajat nyt onnellisia?!

Vierailija
11.06.2024 |

Ei pääse uimarannalle,ei  voi kuunnella riippumatossa äänikirjaa (kylmyys vielä menisi mutta sade)..

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah! Kyllä vain. Hyvin maistuu. 

Vierailija
22/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Pärjään hyvin työpäivän ilman merkittävää nestehukkaa. Helteellä töissä lämpötila nousee johonkin 50 asteeseen ja vaikka miten juo niin heikottaa. Nyt ei tarvitse juoda paljoa extraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Viimeinkin saan nukuttua, jaksan taas töissä ja kauhea turvotus, päänsäryt ja muut vaivat ovat poissa. 

Vierailija
24/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava joten nautin kun pääsen taas piiloutumaan huppareiden sisään.

Heinänuhakin helpotti kun sade huuhtoi siitepölyn pois. 

Vierailija
25/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kovinkin tyytyväinen. En nauti hiessä vellomisesta kun astun ulos. Suorastaan täydellistä. Raikasta mutta aurinkoa.

Vierailija
26/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen ihmisen toppatakissa.

Vierailija
27/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sontaa, ei tuolla huvita tehdä mitään. Paleltuu. Ollaan sitte sisällä nököttämässä,kun kesälläkin saa laittaa hervottomat rytkyt päälle, että tarkenee. Ei ainakaan meillä lähetä mihinkään huvipuistoihin ym. tällä ilmalla.

Vierailija
28/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskien ulkoilukelit

Oleppa hiljaa!

Inhottavasti sanottu!

Kyllä me kuumallakin ulkona ollaan, mitä horiset!

Jotkut on, jotkut ei, ihan niinkuin kuivan kesä kelkannaruoravatkin!

Vierailija
29/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syvältä tää kyllä on. Nytkin näyttää vaivaiset 10 astetta "lämmintä". Surullista 😢

Vierailija
30/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiassanne?!  Kohta  on syksy ja lisää vesisadetta,kunnes alkaa räntäsade ja talvipakkaset.

Haluaisin edes kaksi kuukautta maata bikinit päällä rannalla,lojua mekko päällä riippumatossa.juoda kahvia auringon lämmittämillä betoniportailla. En halua että nenä valuu ja hampaat kalisee kun kävelee postilaatikolle. En halua olla huppari,parkatakki,farkut,villasukat ja maiharit päällä  KESÄKUUSSA.

Ap

Saathan sä haluta, mutta aina ei saa kaikkea haluamaansa. Säästä valittaminen on turhaakin turhempaa, vielä turhempaa kun palstailu. Jos 10 - 15 asteessa tarvitsee villasukat on pahoja verankiertohäiriöitä.

Vierailija
31/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, kiitos kysymästä! Pihalla ei istutukset kärvenny, koiran kanssa pystyy lenkkeilemään, ei tarvitse huudattaa ilppiä. Ihanaa. 

Sit on väärät istutukset väärässä paikassa jos eivät selviä Suomen kesässä,

Höpö höpö. Luonto tarvitsee  sadetta. Ei kyse ole vain siitä, että pihalla istutukset ja nurmi kuivaa, vaan esimerkiksi pellot tarvitsevat sadetta myös. Suomen kasvukausi on niin lyhyt, että jos sinä aikana ei sada riittävästi, ei tule satoa. 

Vierailija
32/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 16 astetta ja aurinkoista. Tosi hyvä. Pystyy olemaan. 

Vierailija
33/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oomma onnellisii nyt.

Vierailija
34/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiassanne?!  Kohta  on syksy ja lisää vesisadetta,kunnes alkaa räntäsade ja talvipakkaset.

Haluaisin edes kaksi kuukautta maata bikinit päällä rannalla,lojua mekko päällä riippumatossa.juoda kahvia auringon lämmittämillä betoniportailla. En halua että nenä valuu ja hampaat kalisee kun kävelee postilaatikolle. En halua olla huppari,parkatakki,farkut,villasukat ja maiharit päällä  KESÄKUUSSA.

Ap

No ole ilman. Mitä se riekkuminen täällä auttaa? Joko painut ulkomaille lämpimään, hytiset niissä biksuissasi tai teet kuten muut. Eli otat irti helteestä sen minkä saat ja näillä keleillä otat irti sen minkä saat. Juokset, teet pihahommia, siivoat, nukut tarpeeksi, hoidat kaiken pois, minkä voit ja käyt vaikka ongella.

Miksi ihmiset eivät osaa elää...

Vierailija
35/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, hyvin onnellinen. Mukavaa että kysyit.

Vierailija
36/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että täydellinen kesäsää osuu välille 15-25 astetta. Siinä välillä kun lämpö vaihtelee, niin on hyvä kesä. En kaipaa 30 astetta.

Vierailija
37/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono keli, piti lämmittää taloa että tarkenee.

Vierailija
38/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen. Saa nukuttua paremmin eikä tarvitse kärsiä lämpöhalvauksesta.

Vierailija
39/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen ihmisen toppatakissa.

Se olin ehkä minä. Pidän kevyttoppatakkia tosi kylmällä tuulella, kun käyn koiran kanssa lenkillä.

Vierailija
40/163 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia helteitä vihaan. Sellanen 20-23 astetta just kiva. 

En myöskään viileästä tuulisesta nauti. Saahan sitä toivoa, mutta harvoin toteutuu.