Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jason Momoa oikeasti haluttava?

Vierailija
11.06.2024 |

Palstalla esitetään tämän tästä faktana niissä ulinaketjuissa, että ihan kaikki suomalaiset naiset haluaa välttämättä Jason Momoan. Minuun ei tee vaikutusta. Mutta minä en ole kaikki Suomen naiset. Mitäs muut palstailijat sanoo? Momoa: go/no-go?

Kommentit (89)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasonille monoa.

Vierailija
64/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, hauska, nauravainen, sympaattisen oloinen jässikkä joka vielä hyvässä kunnossa vaikka ikää jo oli 40v. 

Jatkoon!

Vierailija
65/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sen silmistä. Mutta muuten se taitaa viettää liikaa aikaa salilla, ei sellasta jaksa.

Sepä se, olet oivaltanut jotain tärkeää;)

Momoa katsoo mielellään, mutta valitettavasti se, millaisia elämäntapoja ja siihen käytettyä aikaa tuollainen vaatii niin on siitä kaikesta muuta pois, mikä omassa elämässäni on tärkeämpää. Vaikka itsekin olen liikunnallinen ja hoikka, tuollaisilla elämäntavoilla olisin jotain ihan muuta, enkä haluaisi sellaista satsausta vain ulkonäköön itseltä enkä kumppaniltani.

Tiedät siis hänen elämäntapansa, vai arvailetko vain?

Tietynlaista ulkoista habitusta vaativaan rooliin on kropan oltava kunnossa, muuten sitä roolia tai palkkiota tule. 

Vierailija
66/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi

Vierailija
67/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se varsinaisesti ruma ole, mutta ei minun kohderyhmään. Mä kiinnostuisin enemmänkin Fernando Alonsosta, JOS unohdetaan se fakta että se treenaa koko ajan ja tuskin voisi syödä mitä sattuu. Sellainen kurinalaisuus ei sovi minulle.

Vierailija
68/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasonille monoa.

Jamppa Mononen.

Vierailija
69/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä on ja joidenkin mielestä ei. Täysin makuasia.

Vierailija
70/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sytytä. Lihaskimppu pitkillä hiuksilla ei vastaa omaa miesihannettani.

Miesihanteesi perustuu siis pelkästään ulkoiseen olemukseen. 

Vierailija
71/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin mielestä on ja joidenkin mielestä ei. Täysin makuasia.

Siinä mielessä ei makuasia, että hänestä sentään keskustellaan, onko hän jokaisen vai joidenkin mielestä komea. Momoan kohdalla hän kuuluu aivan kirkkaimpaan mieseliittiin, jonka kanssa varmasti yli puolet naisista makaisi ensinäkemältä. Ja unohtaisi kaikki muut "luonne"-standardit. Tämän takia miesten tulee panostaan nimenomaan siihen salitreeniin ja mahdollisimman geneerisiin miesihanneominaisuuksiin.

Vierailija
72/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun mielestä haluttava, mutta oikeassa elämässä etsin ihan tavallista suomalaista miestä. Tai no tällä hetkellä en edes etsi kun ei vain jaksa. Tulee vastaan jos tulee. Lähinnä vain tympii kaikki deittisovellukset ja mulla on todella iso kynnys lähteä tapaamaan jotakin ihmistä johon olen tutustunut netissä.

No eipä sillä, että mä ylipainoisena yli 40-vuotiaana naisena kelpaisin tavallisille miehille. Painonpudotus menossa, mutta tuskin tulen kelpaamaan normaalipainoisenakaan kun olen kasvoista tavallinen enkä mikään kaunotar. Ei vain jaksa enää edes yrittää. Ehkä parisuhteet oli mun osalta tässä ja pitää vain tyytyä kohtaloonsa. Erosin siis melkein 10 vuoden suhteesta viime vuonna.

Vierailija
73/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sen silmistä. Mutta muuten se taitaa viettää liikaa aikaa salilla, ei sellasta jaksa.

Sepä se, olet oivaltanut jotain tärkeää;)

Momoa katsoo mielellään, mutta valitettavasti se, millaisia elämäntapoja ja siihen käytettyä aikaa tuollainen vaatii niin on siitä kaikesta muuta pois, mikä omassa elämässäni on tärkeämpää. Vaikka itsekin olen liikunnallinen ja hoikka, tuollaisilla elämäntavoilla olisin jotain ihan muuta, enkä haluaisi sellaista satsausta vain ulkonäköön itseltä enkä kumppaniltani.

Tiedät siis hänen elämäntapansa, vai arvailetko vain?

Tietynlaista ulkoista habitusta vaativaan rooliin on kropan oltava kunnossa, muuten sitä roolia tai palkkiota tule. 

Niin onhan Jasonistakin kuvia missä näkyy masua ja tykkää juoda olutta. 

Vierailija
74/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvännäköinen. Siitä tulee mieleen joku luolamies. Vähän epäsiistin näköinen

Vierailija
75/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minun makuuni. Juurikin suuren kokonsa vuoksi, rakastan sitä, kun mies nostelee minua ilmaan, kuin en painaisi mitään. Joooooo on pinnallista, mutta tässä nyt kysyttiinkin onko haluttava. Eli on.

Vierailija
76/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sytytä. Lihaskimppu pitkillä hiuksilla ei vastaa omaa miesihannettani.

Miesihanteesi perustuu siis pelkästään ulkoiseen olemukseen. 

"Keskustelutaitosi" perustuu siis perustuu pelkästään ulilautaan.

Vierailija
77/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän Motumbosta.

Vierailija
78/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän enemmän Motumbosta.

Siis tästä kaverista?

https://www.google.fi/search?q=motumbo+long+dick&sca_esv=ee8b71f1efd287…

Vierailija
79/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvännäköinen. Siitä tulee mieleen joku luolamies. Vähän epäsiistin näköinen

Se just hänessä on hottia, ei liian siistitty homomainen olemus vaan just tommonen nallekarhuäijä grrr <3

Vierailija
80/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samansuuntaista. Hänen ulkonäkönsä tai ainakin roolikuvansa on vähän pelottava, iso ja karvainen. Nuoruuskuvissa oli kivan näköinen, koska hänellä ei ollut niissä partaa. Iloiset silmät, mitä arvostan. Hyvä, että pitää huolta kunnostaan, tuo ammattikin jo edellyttää sitä. 

Mutta ulkonäkö on vain pintaa. Jos hänellä on sisäistäkin kauneutta eli huumorintajua ja keskustelutaitoa, niin mielelläni juttelisin, kuten kenen tahansa kanssa. Mutta olen itse niin tavis, että tosielämässä tuollainen henkilö ei ikinä kiinnostuisi minusta eikä tarvitsekaan, joten no go.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi