Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jason Momoa oikeasti haluttava?

Vierailija
11.06.2024 |

Palstalla esitetään tämän tästä faktana niissä ulinaketjuissa, että ihan kaikki suomalaiset naiset haluaa välttämättä Jason Momoan. Minuun ei tee vaikutusta. Mutta minä en ole kaikki Suomen naiset. Mitäs muut palstailijat sanoo? Momoa: go/no-go?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Momoa, Hemsworth ja Oldman on kaikki ihan erityylisiä miehiä. Ei heitä voi verrata keskenään. Katselen mielelläni kaikkia kolmea. Ei miesmaun tarvitse olla niin suppea, että vain yksi on se oikea.

Kyllä voi verrata. Kaikilla on "eri tyylin" lähtökohtana selkeästi tummat piirteet, ikäisikseen miehiksi aivan piirun tarkka täydellinen hiusraja ja tuuheat hiukset. Siitä se sinunkin eri tyylinen miesmakusi lähtee.

Amerikkalaiset nyt ovat vähän tummapiirteisempiä kuin suomalaiset. Todella lapselliselta kuulostat, jos uskot suomalaisnaisten pariutuvan amerikkalaisen näköisten miesten kanssa. Katso nyt herrantähden todellisuutta ympärilläsi!

Vierailija
42/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hottis, jopa pitkän tukan kanssa, mikä on mulle yleensä no no. Tykkään hyväkroppaisista miehistä ja ei saa olla liian kauniit kasvot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole epäolennaista. Jos nainen ihailee Jason Momoan näköisiä miehiä, niin silloin nainen ei ole ainakaan minua varten.

Millä lailla ihailee? Yleensä aikuiset eivät kauheasti keskity julkkisten ihailuun, mutta vaikka jollain olisikin Momoa vaikka seksifantasioittensa materiaalina, niin ethän sinä sitä tietäisi.

Ja miten selvittäisit tämän ihailun? Jos joku kysyisi minulta kenestä tahansa julkkiksesta, onko hän hyvännäköinen, niin vastaisin jotain ympäripyöreää ja yrittäisin sanoa jotain positiivista - koska kaikkein huonoimman vaikutelman minusta antaa ihminen, joka haukkuu muiden ulkonäköä. Eli vaikka henkilö ei olisi yhtään minun tyyppiäni, sanoisin jotain positiivista ja "kivaa" hänenkin ulkonäöstään. Nimittäin ainakin itselläni on yksi iso turn off ihmisissä negatiivisuus ja ylimielisyys, ja muiden ihmisten ulkonäön hau

Sen tietää varsin hyvin siitä, että nainen ei olisi missään romanttisessa kontaktissa minuun, jos ihailisi Momoaa. Naiset vaatimukset miehen ulkonäöstä ovat aivan eri tasolla tuossa tapauksessa, kuin mitä minä pystyisin tarjoamaan.

Vierailija
44/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Momoa, Hemsworth ja Oldman on kaikki ihan erityylisiä miehiä. Ei heitä voi verrata keskenään. Katselen mielelläni kaikkia kolmea. Ei miesmaun tarvitse olla niin suppea, että vain yksi on se oikea.

Kyllä voi verrata. Kaikilla on "eri tyylin" lähtökohtana selkeästi tummat piirteet, ikäisikseen miehiksi aivan piirun tarkka täydellinen hiusraja ja tuuheat hiukset. Siitä se sinunkin eri tyylinen miesmakusi lähtee.

Tummat piirteet? Hemsworth ja Oldman ovat blondeja jolla siniset silmät... :D Momoallakin vihreät silmät. Tuuhea tukka toki mutta niin mitä sitten? Ette te miehetkään mitään ohut tukkaisia läskejä katsele.

Vierailija
45/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset nyt ovat vähän tummapiirteisempiä kuin suomalaiset. Todella lapselliselta kuulostat, jos uskot suomalaisnaisten pariutuvan amerikkalaisen näköisten miesten kanssa. Katso nyt herrantähden todellisuutta ympärilläsi!

Kyllä. Hyvännäköiset naiset viettävät aikaansa juuri noiden tummapiirteisten miesten kanssa, joilla on hiukset, pituutta ja näkyvät lihakset. Myös Suomessa.

Vierailija
46/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sen silmistä. Mutta muuten se taitaa viettää liikaa aikaa salilla, ei sellasta jaksa.

Sepä se, olet oivaltanut jotain tärkeää;)

Momoa katsoo mielellään, mutta valitettavasti se, millaisia elämäntapoja ja siihen käytettyä aikaa tuollainen vaatii niin on siitä kaikesta muuta pois, mikä omassa elämässäni on tärkeämpää. Vaikka itsekin olen liikunnallinen ja hoikka, tuollaisilla elämäntavoilla olisin jotain ihan muuta, enkä haluaisi sellaista satsausta vain ulkonäköön itseltä enkä kumppaniltani.

Vierailija
47/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummat piirteet? Hemsworth ja Oldman ovat blondeja jolla siniset silmät... :D Momoallakin vihreät silmät. Tuuhea tukka toki mutta niin mitä sitten? Ette te miehetkään mitään ohut tukkaisia läskejä katsele.

http://pyxis.nymag.com/v1/imgs/987/85f/be21bcfc78ac481b5609ae80fe624399…

Minun käsitykseni blondista on vähän eri.

Vierailija
48/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole epäolennaista. Jos nainen ihailee Jason Momoan näköisiä miehiä, niin silloin nainen ei ole ainakaan minua varten.

Millä lailla ihailee? Yleensä aikuiset eivät kauheasti keskity julkkisten ihailuun, mutta vaikka jollain olisikin Momoa vaikka seksifantasioittensa materiaalina, niin ethän sinä sitä tietäisi.

Ja miten selvittäisit tämän ihailun? Jos joku kysyisi minulta kenestä tahansa julkkiksesta, onko hän hyvännäköinen, niin vastaisin jotain ympäripyöreää ja yrittäisin sanoa jotain positiivista - koska kaikkein huonoimman vaikutelman minusta antaa ihminen, joka haukkuu muiden ulkonäköä. Eli vaikka henkilö ei olisi yhtään minun tyyppiäni, sanoisin jotain positiivista ja "kivaa" hänenkin ulkonäöstään. Nimittäin ainakin itselläni on yksi iso turn off ihmisissä negatiivisuu

Sen tietää varsin hyvin siitä, että nainen ei olisi missään romanttisessa kontaktissa minuun, jos ihailisi Momoaa. Naiset vaatimukset miehen ulkonäöstä ovat aivan eri tasolla tuossa tapauksessa, kuin mitä minä pystyisin tarjoamaan.

Ihailu ja rakastaminen on kaksi täysin eri asiaa

Vierailija
49/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, upea kroppa ja käyn itsekin salilla, joten arvostan työtä mikä sen eteen on tehty. Muutenkin hauskan oloinen tyyppi, ei mikään jäykkis

Vierailija
50/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika hottis, jopa pitkän tukan kanssa, mikä on mulle yleensä no no. Tykkään hyväkroppaisista miehistä ja ei saa olla liian kauniit kasvot. 

Joo, Momoan kasvot edustavatkin keskimääräisiä 45-vuotiaan miehen kasvoja.

Vierailija
51/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://pyxis.nymag.com/v1/imgs/987/85f/be21bcfc78ac481b5609ae80fe624399…

Jep tuo luokitellaan blondiksi, en tarkoita veryperoksidi pamela andersson blondia vaan juuri tuollaista tuhkanvaaleaa, oikein tyypillinen suomalainen väritys hänellä. 

Vierailija
52/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten selvittäisit tämän ihailun? Jos joku kysyisi minulta kenestä tahansa julkkiksesta, onko hän hyvännäköinen, niin vastaisin jotain ympäripyöreää ja yrittäisin sanoa jotain positiivista - koska kaikkein huonoimman vaikutelman minusta antaa ihminen, joka haukkuu muiden ulkonäköä. Eli vaikka henkilö ei olisi yhtään minun tyyppiäni, sanoisin jotain positiivista ja "kivaa" hänenkin ulkonäöstään. Nimittäin ainakin its

Eivät ole. Pelkkää ulkoisten ominaisuuksien vaihtoa eri tasoilla. Ei mitään sen ihmeempää. Kun annat ulkoisia piirteitä vastineeksi, saat ulkoisia piirteitä takaisin.

Vierailija
53/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jep tuo luokitellaan blondiksi, en tarkoita veryperoksidi pamela andersson blondia vaan juuri tuollaista tuhkanvaaleaa, oikein tyypillinen suomalainen väritys hänellä. "

Tässä sinulle suomalaista muistuttava blondi:

http://i.guim.co.uk/img/media/8aacf516eac14e3aa358bcaeb571718993873676/…

Vierailija
54/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä naiset esittää ettei niiden pimpsat kostuisi samalla sillä sekunnilla, kun Jason Momoa astelisi tilaan.

Vierailija
55/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jep tuo luokitellaan blondiksi, en tarkoita veryperoksidi pamela andersson blondia vaan juuri tuollaista tuhkanvaaleaa, oikein tyypillinen suomalainen väritys hänellä. "

https://www.hola.com/actualidad/20240213355650/chris-hemsworth-fisico-s…

Vierailija
56/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, upea kroppa ja käyn itsekin salilla, joten arvostan työtä mikä sen eteen on tehty. Muutenkin hauskan oloinen tyyppi, ei mikään jäykkis

Hah, "käyn itsekin salilla". Eli nyt sinun tavoitteesi ja tasosi on Jason Momoa. Hienoa, ei muuta kuin yrittämään.

Vierailija
57/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Momoan kasvot edustavatkin keskimääräisiä 45-vuotiaan miehen kasvoja.

No onhan hänellä tosiaan ikääkin jo 44v, joten ei ihme. Ja pikkupojat ei sykähdytä ollenkaan

Vierailija
58/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hola.com/actualidad/20240213355650/chris-hemsworth-fisico-s…

http://i.ytimg.com/vi/ID62ePyfiTg/maxresdefault.jpg

Vierailija
59/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, "käyn itsekin salilla". Eli nyt sinun tavoitteesi ja tasosi on Jason Momoa. Hienoa, ei muuta kuin yrittämään.

Mulla on jo komea, treenaava mies, joten ei tässä tartte meren taa lähteä kalaan :D

Vierailija
60/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset esittää ettei niiden pimpsat kostuisi samalla sillä sekunnilla, kun Jason Momoa astelisi tilaan.

Kuka esittää? Aivan varmasti kostuisi heti ja sillä sekunnilla ja jokainen näkis kun housut märkänä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan