Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jason Momoa oikeasti haluttava?

Vierailija
11.06.2024 |

Palstalla esitetään tämän tästä faktana niissä ulinaketjuissa, että ihan kaikki suomalaiset naiset haluaa välttämättä Jason Momoan. Minuun ei tee vaikutusta. Mutta minä en ole kaikki Suomen naiset. Mitäs muut palstailijat sanoo? Momoa: go/no-go?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuo vartalotyyppi koskaan ollut minun silmääni kaunis/ seksikäs. Edes nuorena.

Vierailija
22/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään koko, mutta on hauska ja lempeän oloinen, arvostaa perinteitä. Sellanen turvallisen oloinen. Olihan se ex-vaimonsakin kanssa vaikka kuinka pitkään yhdessä, harvinaista näille Hollywood tyypeille. 

Ja noh onhan sillä aivan jumalallinen kroppakin ja jaksaa vuosi toisensa jälkeen pitää siitä huolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ihan epäolennaisena asiana, onko joku julkkis haluttava vai ei-haluttava. Ei se ihmisten pariutumiseen mitenkään vaikuta, eikä vaikuta siihen, keitä kohtaan ihmiset tuntevat vetoa oikeassa elämässä. Kuulostaa jopa lapselliselta, miten täällä puhutaan jatkuvasti jostain amerikkalaisista julkkiksista.

Vierailija
24/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän ihan epäolennaisena asiana, onko joku julkkis haluttava vai ei-haluttava. Ei se ihmisten pariutumiseen mitenkään vaikuta, eikä vaikuta siihen, keitä kohtaan ihmiset tuntevat vetoa oikeassa elämässä. Kuulostaa jopa lapselliselta, miten täällä puhutaan jatkuvasti jostain amerikkalaisista julkkiksista.

Ei se ole epäolennaista. Jos nainen ihailee Jason Momoan näköisiä miehiä, niin silloin nainen ei ole ainakaan minua varten.

Vierailija
25/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päälle jäänyt Kahl Drogo larppi ei kyllä iske yhtään.

Joo ei. Ikävä sanoa kun ei mistä tunne, mutta välillä käynyt mielessä että onkohan se vähän yksinkertainen, vai esittääkö vaan.

Jos osaa esittää yksinkertaista, täytyy olla älykäs.

Jaa mää vai?

No ei ollut vaikeeta.

Vierailija
26/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sen silmistä. Mutta muuten se taitaa viettää liikaa aikaa salilla, ei sellasta jaksa.

heh, mun mielestäni ne silmät on just hirveät. Ja koska kauniit silmät ovat mun mielestäni tärkein ulkonäköpiirre miehessä, niin ei kiitos. Ja tykkään muutenkin enemmän laihoista ja ei bodatuista miehistä.

Vierailija
27/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Se on äärimmäåisen epäolennaista.

Mutta etkö sinä muka koskaan, edes hetkellisesti, fundeeraa laiskasti epäolennaisia asioita? Väitän, ettei sellaista ihmistä olekaan, joka ei välillä tykkäisi tuumailla joutavuuksia.

Vierailija
28/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris Hemsworth on paljon komeampi. Ja sitten Gary Oldmanissa on sitä jotain.

Vierailija
29/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tummat hiukset täydellisellä hiurajalla.

Vierailija
30/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chrisillä on varmaan enemmän luonnetta. Vaikuttaa ihan mukavaltakin, vaikka eihän noista koskaan tiedä. Gary Oldman onkin jo sitten mun makuun, ainakin se sen tyyli Batmaneissa vetosi. Ai joo, sen olemus erinoimaisessa sarjassa Slow Horses oli kyllä vähemmän vetoava. Googlaktaa niin ymmärrätte.

Vierailija
31/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole epäolennaista. Jos nainen ihailee Jason Momoan näköisiä miehiä, niin silloin nainen ei ole ainakaan minua varten.

Jos mies ihailee Megan Foxin näkäisiä naisia, niin silloin mies ei ole minua varten. Kuka ei ihailisi Megan Foxin näköisiä naisia? Ihan oikeasti se että joku ihailee jotain ulkonäön perusteella ei tarkoita etteikö voisi rakastua aivan erilaisen näköiseen.

Jason on minusta kuuma, mutta yksikään kumppaneista ei ole ollut lähelläkään Jasonia :D 

Vierailija
32/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ihailee Megan Foxin näkäisiä naisia, niin silloin mies ei ole minua varten. Kuka ei ihailisi Megan Foxin näköisiä naisia? Ihan oikeasti se että joku ihailee jotain ulkonäön perusteella ei tarkoita etteikö voisi rakastua aivan erilaisen näköiseen.

Jason on minusta kuuma, mutta yksikään kumppaneista ei ole ollut lähelläkään Jasonia :D&n

Miesten ei tarvitse mennä Hollywoodiin asti nähdäkseen kuumia naisia.

Vierailija
33/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chrisillä on varmaan enemmän luonnetta. Vaikuttaa ihan mukavaltakin, vaikka eihän noista koskaan tiedä. Gary Oldman onkin jo sitten mun makuun, ainakin se sen tyyli Batmaneissa vetosi. Ai joo, sen olemus erinoimaisessa sarjassa Slow Horses oli kyllä vähemmän vetoava. Googlaktaa niin ymmärrätte.

Jos olisi kalju, niin et pitäisi hänen luonnettaan yhtään minään.

Vierailija
34/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momoa, Hemsworth ja Oldman on kaikki ihan erityylisiä miehiä. Ei heitä voi verrata keskenään. Katselen mielelläni kaikkia kolmea. Ei miesmaun tarvitse olla niin suppea, että vain yksi on se oikea.

Vierailija
35/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jason on minusta kuuma, mutta yksikään ku

Miesten ei tarvitse mennä Hollywoodiin asti nähdäkseen kuumia naisia

Niin?

Vierailija
36/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoa on ihana 💋💞

Vierailija
37/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
38/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Momoa, Hemsworth ja Oldman on kaikki ihan erityylisiä miehiä. Ei heitä voi verrata keskenään. Katselen mielelläni kaikkia kolmea. Ei miesmaun tarvitse olla niin suppea, että vain yksi on se oikea.

Kyllä voi verrata. Kaikilla on "eri tyylin" lähtökohtana selkeästi tummat piirteet, ikäisikseen miehiksi aivan piirun tarkka täydellinen hiusraja ja tuuheat hiukset. Siitä se sinunkin eri tyylinen miesmakusi lähtee.

Vierailija
39/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla ihailee? Yleensä aikuiset eivät kauheasti keskity julkkisten ihailuun, mutta vaikka jollain olisikin Momoa vaikka seksifantasioittensa materiaalina, niin ethän sinä sitä tietäisi.

Ja miten selvittäisit tämän ihailun? Jos joku kysyisi minulta kenestä tahansa julkkiksesta, onko hän hyvännäköinen, niin vastaisin jotain ympäripyöreää ja yrittäisin sanoa jotain positiivista - koska kaikkein huonoimman vaikutelman minusta antaa ihminen, joka haukkuu muiden ulkonäköä. Eli vaikka henkilö ei olisi yhtään minun tyyppiäni, sanoisin jotain positiivista ja "kivaa" hänenkin ulkonäöstään. Nimittäin ainakin itselläni on yksi iso turn off ihmisissä negatiivisuus ja ylimielisyys, ja muiden ihmisten ulkonäön haukkuminen antaa aina huonon kuvan ihmisestä. Itse en muuten aiemmin edes tiennyt, kuka Momoa on, koska en ollut katsonut Game of Thronesia. Mutta jos kysyisit testimielessä minulta, onko hän hyvännäköinen, vastaisin, että ihan sympaattisen ja mukavan näköinen heppu. (Toki sitten jos alkaisit jankuttaa että "niin mutta onko hän hyvännäköinen", kyllästyisin itse sinuun, koska julkkiksista puhuminen ja heidän ulkonäkönsä ruotiminen on aika iso turn off ja antaa friikkimäisen ja/tai yksinkertaisen kuvan ihmisestä - joten juttu päättyisi tuohon oikeastaan jo minun taholtani, säästäisin sinut siis pakkien antamise vaivalta.)

Vierailija
40/89 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemsworth ei taas ole ollenkaan tyyppiäni aivan liian söpö tai tollanen mallityyppinen, pitää olla nallekarhu! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan