Onko Jason Momoa oikeasti haluttava?
Palstalla esitetään tämän tästä faktana niissä ulinaketjuissa, että ihan kaikki suomalaiset naiset haluaa välttämättä Jason Momoan. Minuun ei tee vaikutusta. Mutta minä en ole kaikki Suomen naiset. Mitäs muut palstailijat sanoo? Momoa: go/no-go?
Kommentit (89)
Jason Momoa on hot, ainoa asia, mikä mua ällöttää hänessä on että hän kävelee ankkamaisesti.
Ei. Liikaa exän näköinen. Enkä siis pidä exän ulkonäöstä enää.
Olen katsonut MAX-kanavalta Jason Momoan On the Roam -ohjelmaa ja siitä saa jonkinlaisen kuvan ns. oikeasta Jasonista ja se on kaukana Khal Drogosta. :) Intohimoinen valokuvaaja ja käsityötaidon arvostaja, kaveria ei jätetä. Vaikuttaa erittäin mukavalta ihmiseltä, istuisin mielelläni iltaa hänen kanssaan.
Tuskin kukaan mamma on sitä tosielämässä tavannut. Ei tähän pysty ilman oikeaa tapaamista vastaamaan. Siinä mielessä ihmeen monta sivua keskustelua.
Mulle ei todellakaan. Lähinnä yök, mä en ole tuollaisista "luolamiestyypeistä", eli isoista ja lihaksikkaista koskaan tykännyt, iso turn-off mulle. Mutta onhan niitä varmasti paljon jotka juuri tuollainen tyyppi saa "kuumaksi". Mulle mieluummin joku älykön tai nörtin näköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään sen silmistä. Mutta muuten se taitaa viettää liikaa aikaa salilla, ei sellasta jaksa.
Itseasiassa Momoa ei treenaa ollenkaan. Monesti myöntänyt suoraan, että häntä ei salille saa edes raahattua. Tyyppi on vain luontaisesti iso ja kerää massaa helposti. Lihaskunto hänellä aivan olematonta. Elokuviin lihakset tehdään korostemaaleilla ja/tai kuvankäsittelyllä.
Odotan hänen olevan tulevassa Jeesus-elokuvassa ja pistää lihakset pullistellen roomalaisia kasaan