Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän että monella olisi paremmat hiukset, jos niitä pestäisiin ja hoidettaisiin paremmin

Vierailija
11.06.2024 |

Välillä suorastaan järkyttää kuinka kovakouraisesti ihmiset hiuksiaan käsittelevät

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään liian vahvoja pesuaineita ja lopuksi vielä kemikaalipitoisia "hoitoaineita".  Vesipesu hyvin miedolla shampoolla yleensä riittäisi.

Vierailija
22/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missä mahdat nähdä, miten ihmiset hiuksiaan käsittelevät? Uimahalleissako käyt kyttäämässä?

Uimahallissa näkee ja tältä palstalta voi lukea myös.

Hiukset pestään (liian harvoin) nopeasti jynssäämällä jollain suoraan päähän läntätyllä ehs-shampoolla tai silikonisilla tuotteilla ja silläkin vain yhden kerran, käytetään liian kuumaa vettä, ei kuivata hiuksia pyyhkeeseen ennen (liian kevyen) hoitoaineen levittämistä, kuivataan pesun jälkeen froteepyyhkeeseen hankaamalla ja kiedotaan pyyheturbaanin sisälle, revitään takkuja auki märistä hiuksista ja mennään niillä kosteilla hiuksilla myös nukkumaan.

Ap

Minä sain hiukset hyvään kuntoon, kun aloin pestä vain 1-2 kertaa viikossa. Tiheämpi pesu kuivattaa luonnonkiharaani niin, ettei mikään kosteutus auta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalliin tuskin kukaan ottaa mukaan kuin jonkun shampoo ja hoito yhdessä -putelin?

Vierailija
24/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäsi tietää, miksi paremmat hiukset olisi tärkeä juttu. Hiukset lähinnä on geneettisesti mitä ovat. So what? 

Vierailija
25/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hiukseni ovat minulle yhdentekevä asia. 

Vierailija
26/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella olisi parempi auto jos sitä huollettaisiin enemmän

Monella olisi parempi terveys jos söisivät paremmin

Tämä toteuutukin Orpon köyhdyttämis hallituksen toimesta hyvin. Siis se että ihmiset söisivät hyvin ja eläisivät terveellisesti.

Vierailija
27/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella olisi siistimpi koti jos he siivoaisivat useammin.

Terv. Ajattelija

Vierailija
28/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon näkee monista hiuksista, että on menty kostella hiuksilla nukkumaan. Hiukset on edestä ok ja ehkä laitettukin, mutta takaa likaisen näköinen ja litumistynyt. Olen itse kokenut tuon usein ja ehdottomasti hiukset on kuiattava föölnillä, jos ei ne muuten ehdi kuivata eikä ehdi harjaamaan siinä kuivaamisen aikana.

Hoitoaineisiin monet voisi panostaa. Hoitoaine latvoihin ja annettava vaikuttaa.

Vierailija
29/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Mitä enemmän ja useammin kaikkea teollista tököttiä kuontaloonsa tunkee, sitä nopeammin se kärsii ja kaljuuntuu.

Itse pesen hiustenpesuaineella korkeintaan kahdesti viikossa mieskuontaloni ja olen kuin urosleijona.

Hiukset kasvavat niin tuuheana, ettei ole parturiin varaa, vaan ajan itse.

Vierailija
30/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Mitä enemmän ja useammin kaikkea teollista tököttiä kuontaloonsa tunkee, sitä nopeammin se kärsii ja kaljuuntuu.

Itse pesen hiustenpesuaineella korkeintaan kahdesti viikossa mieskuontaloni ja olen kuin urosleijona.

Hiukset kasvavat niin tuuheana, ettei ole parturiin varaa, vaan ajan itse.

En kehottanutkaan laittamaan mahdollisimman paljon "teollista tököttiä". Vaan silloin kun niitä aineita käyttää, niin kannattaa valita tuotteet tarkkaan ja käyttää niitä oikealla tavalla.

Ap

Vierailija
31/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on peruukit keksitty.

melkein kalju nainen 58v

On kyllä hyviä ja kauniita nykyää  peruukit.

Vierailija
32/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm-hm. Kun elää useamman kuukauden vuodesta ilman sähköä ja juoksevaa vettä aika pitkälti "luonnon ehdoilla", niin jotenkin sitä mieluummin suosii biohajoavia ja ympäristölle haitattomia pesuaineita vs. isolla kemikaalimäärällä läträämistä. Ja peseminenkin mieluummin tarpeen mukaan kuin tavan vuoksi päivittäin. 

Mun hiukset on kyllä ihan terveet ja kiiltävät vaikka järvi- tai sadevedellä niitä pääasiassa pesenkin enkä käytä hoitoaineita tai muita tököttejä. Ruokavalio ja suojaaminen auringolta tuntuu riittävän ihan hyvin :) 

Vierailija
33/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnonkiharat, aina vähän kuivan näköiset. Jos joku suoran lasimaisen suomihiuksen omistaja luulee tietävänsä miten nää saa " hyvään kuntoon" niin kuolen nauruun.

Omat hiukseni ovat kampaajan sanojen mukaan jouhimaiset, joten tiedän mistä puhun.

Ap

Ja jonkun mielestä jouhimaiset hiukset ovat huonokuntoisen näköiset hiukset. 

Jouhimaiset harvoin kiiltävät

Vierailija
34/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syökää biotiinia, se auttaa huonoihin hiuksiin.

Oluthiiva myös. Vaikka tarkoittaa samaa kai kuin biotiini. Pääasia että saa runsaasti B-vitamiinia. 

Oluthiivassa sitä on vain runsaasti pakattuna pieneen tilaan.

Vierailija
35/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä helvetissä ap, mäkin luulen, että olisin paremmassa kunnossa jos treenaisin!

Vierailija
36/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei yksinkertaisesti riitä mielenkiinto enempään. Pesen hiukseni Lactolinella, käytän jotain hoitoainetta latvoihin, kuivaan hiukseni froteepyyhkeeseen ja jätän ne hetkeksi turbaaniin, ja annan sitten kuivua vapaasti. Näillä mennään.

Vierailija
37/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa parempia hiuksia.

Vierailija
38/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnonkiharat, aina vähän kuivan näköiset. Jos joku suoran lasimaisen suomihiuksen omistaja luulee tietävänsä miten nää saa " hyvään kuntoon" niin kuolen nauruun.

Omat hiukseni ovat kampaajan sanojen mukaan jouhimaiset, joten tiedän mistä puhun.

Ap

Ja jonkun mielestä jouhimaiset hiukset ovat huonokuntoisen näköiset hiukset. 

Jouhimaiset harvoin kiiltävät

Niin. Juurikin tätä tarkoitan. Mun hiukset kiiltää, kun pidän niistä huolta, mutta hyvin voisin vaan todeta, että turha edes yrittää kun on tällainen hiuslaatu..

Ap

Vierailija
39/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei yksinkertaisesti riitä mielenkiinto enempään. Pesen hiukseni Lactolinella, käytän jotain hoitoainetta latvoihin, kuivaan hiukseni froteepyyhkeeseen ja jätän ne hetkeksi turbaaniin, ja annan sitten kuivua vapaasti. Näillä mennään.

Lisääkö hiuksille tarkoitetun pesuaineen käyttö vaivaa?

Vierailija
40/54 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kampaajat käsittelevät hiuksia kovakouraisesti. Pesun jälkeen möyhivät karkealla pyyhkeellä ja kampaavat repien märkää tukkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän