Muita, jotka herää aikaisin?
Siis kesällä silmät aukeaa jo klo 5, eikä enää nukuta. Sitten vain herään. Työt alkaa klo 8.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei 5 ole aikaisin
No mikä sitten on?
Aina löytyy rutkutettavaa joka asiasta.
Itse herään aikaisin ja päivällä alkaa väsyttämään. Ei pitäisi lukea kirjaa kovin myöhään. Keittelen yleensä toiset aamukahvit n. 9.00 aikoihin.
Luen myös yleensä johonkin puoli yhteen, silti herään noin viiden tunnin päästä virkeänä.
Ärsytti herätä kello 6 koska nukuin vain 5h, yritän vielä ainakin lepäillä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ei "rutkuteta" vaan kysytään mielipiteitä. Käsitän tuon "rutkutuksen" valittamiseksi.
Mun aivot on päättänyt, että mulle riittää 5 tuntia näköjään. Kiitti veetusti.
Mä. Vaikka valkoisin kahteen niin viimeistään kuudelta ei enää uni tule. Oon miettinyt että kun olen synty9nyt aamuviideltä johtuuko luontainen taipumus asmuuvirkkuuteen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ei "rutkuteta" vaan kysytään mielipiteitä. Käsitän tuon "rutkutuksen" valittamiseksi.
Et kyennyt ymmärtämään kun jo alussa valitettiin ettei 5 ole aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä. Vaikka valkoisin kahteen niin viimeistään kuudelta ei enää uni tule. Oon miettinyt että kun olen synty9nyt aamuviideltä johtuuko luontainen taipumus asmuuvirkkuuteen siitä.
Ei se siitä johdu mutta hauska ajatus. Väkisin kukaan ei pysty vaan nukkumaan, ei lapsi eikä aikuinen.
Juu. Viiden aikaan ihan normi. Joskus jos on illalla nukahtanut aikaisin herään noin kolmen, puoli neljän aikaan. Tarvitsen n. 5 tuntia unta, nukahdan yleensä joskus puolenyön kieppeillä.
4-5 välillä heräilen mutta hyödynnän aamuvirkkuuteni aloittamalla etätyöpäiväni klo 6.
Voin sitten vastaavasti aikaisin iltapäivällä työpäivän lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä en ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettiinko? "Muita, jotka herää aikaisin?"
Mielestäni tämä oli kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 5 ole aikaisin
No mikä sitten on?
Ennen kolmea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut mikään valitus vaan henkilökohtainen mielipide. Jollekin kello 10 on aikaisin
Vaikka heräisin aamulla kello 5, niin ajatustyöhön aivoni pystyvät vasta kello 9:n jälkeen.
Vaikeimmat työt olen aina tehnyt mieluummin iltapäivällä tai illalla.
Valitettavasti työelämässä on ollut pakko tehdä asiakaspalvelua kello 8 alkaen ja kuunnella koulutuksia kello 8-9.
Sama vika, viimeistään kuuden maissa yleensä herään vaikka kello soi vasta seitsemältä. Onneksi on liukuva työaika niin olen alkanut lähteä suosiolla aiemmin töihin jos vain muuten mahdollista, jääpä sitten ainakin ilta vähän pidemmäksi.
Minä herään usein 5-6 aikaan vaikka ei ole töihin menoakaan.