Väitän että monella olisi paremmat hiukset, jos niitä pestäisiin ja hoidettaisiin paremmin
Välillä suorastaan järkyttää kuinka kovakouraisesti ihmiset hiuksiaan käsittelevät
Kommentit (54)
Hiusten hyvä kunto tulee sisältä mutta toki niistä täytyy huolehtia aina tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko määritellä termin "paremmat hiukset":
Hyväkuntoiset.
Ja missä mahdat nähdä, miten ihmiset hiuksiaan käsittelevät? Uimahalleissako käyt kyttäämässä?
Jos on jaossa saanut paskat, ohuet ja hauraat hiukset, ei mikään auta, kuin jatkuva aikaa syövä laittaminen, jos sekään. Hiusten erityinen tuotteilla hoito saa paskat hiukset vain rasvoittumaan ja latistumaan entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Jos on jaossa saanut paskat, ohuet ja hauraat hiukset, ei mikään auta, kuin jatkuva aikaa syövä laittaminen, jos sekään. Hiusten erityinen tuotteilla hoito saa paskat hiukset vain rasvoittumaan ja latistumaan entisestään.
Hyvä pesu on tärkeä mutta kuten jo aiemmin kerrottu niin hyvä kunto tulee sisältä joten sillä mennään mitä on. Kehon oireilukin vaikuttaa monellakin tavalla hiustenkin kuntoon kuten kynsienkin kuntoon.
Syökää biotiinia, se auttaa huonoihin hiuksiin.
Monella olisi parempi auto jos sitä huollettaisiin enemmän
Monella olisi parempi terveys jos söisivät paremmin
Mulla on luonnonkiharat, aina vähän kuivan näköiset. Jos joku suoran lasimaisen suomihiuksen omistaja luulee tietävänsä miten nää saa " hyvään kuntoon" niin kuolen nauruun.
Sairastuin krooniseen sairauteen. Joudun syömään lääkkeitä, mitkä aiheuttavat hiusten ohenemista ja mm. kynsien haurastumista. Tähän ei mitään hoitotuotteet auta, mutta vaihtoehtoa ei ole.
Kyllä harmittaa mutta onneksi elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin hiusten kunto. Onneksi on kivoja huiveja, hattuja ja pantoja olemassa.
Kyttäät ihmisten kylppäreissä hiustenpesua?
Minulla oli nuorena ihan nätti tukka, vaikka en itse sitä arvostanut. Nyt menopaussi ikäisenä tukka on harmaantunut ja ohentunut ja luulen että se kuuluu asiaan. En usko että saan nuoruuteni tukkaa enää takaisin millään hoitoaineilla tai biotiineillä. Voin olla väärässäkin, mutta kun katsoo katukuvaa, aika monella vanhemmalla ihmisellä tukka ei ole kovin elinvoimainen enää...
Mitähän muiden hiukset ap:lle kuuluvat? Keskity omien hiustesi hoitamiseen.
Mulla on aina ollut kauniit ja vahvat kynnet, mutta hirveät, ohuet ja osittain kiharat ja kuivat hiukset. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ja missä mahdat nähdä, miten ihmiset hiuksiaan käsittelevät? Uimahalleissako käyt kyttäämässä?
Uimahallissa näkee ja tältä palstalta voi lukea myös.
Hiukset pestään (liian harvoin) nopeasti jynssäämällä jollain suoraan päähän läntätyllä ehs-shampoolla tai silikonisilla tuotteilla ja silläkin vain yhden kerran, käytetään liian kuumaa vettä, ei kuivata hiuksia pyyhkeeseen ennen (liian kevyen) hoitoaineen levittämistä, kuivataan pesun jälkeen froteepyyhkeeseen hankaamalla ja kiedotaan pyyheturbaanin sisälle, revitään takkuja auki märistä hiuksista ja mennään niillä kosteilla hiuksilla myös nukkumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on luonnonkiharat, aina vähän kuivan näköiset. Jos joku suoran lasimaisen suomihiuksen omistaja luulee tietävänsä miten nää saa " hyvään kuntoon" niin kuolen nauruun.
Omat hiukseni ovat kampaajan sanojen mukaan jouhimaiset, joten tiedän mistä puhun.
Ap
Onneksi on peruukit keksitty.
melkein kalju nainen 58v
Voisitko valaista miten hiuksia pitäisi sitten hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat hiukseni ovat kampaajan sanojen mukaan jouhimaiset, joten tiedän mistä puhun.
Ap
Ja jonkun mielestä jouhimaiset hiukset ovat huonokuntoisen näköiset hiukset.
Minulla on vahvat, terveet ja paksut hiukset, vaikka teen suunnilleen kaikki ap:n mainitsemat synnit, paitsi että pesen hiukset joka päivä urheiluharrastuksen vuoksi :D
Mulla onkin loistavat hiusgeenit.
Voisitko määritellä termin "paremmat hiukset":