Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen anoppi teillä on/oli?

Vierailija
10.06.2024 |

Mulla nuorekas ja akateeminen. Yhä työelämässä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskas ihminen. Rakastaa puhua itsestään loputtomasti. Minä sitä minä tätä, minäminäminä.

Jos hirviöminiä ei puhu mitään ja on kuin anoppia ei olisikaan täytyy anopin itse tuoda itsensä näkeville. Miniä pelaa kieroa peliä.

Miksi sen anopin pitää päästä esille?

Tulla huomioiduksi, noteeratuksi, edes tervehdityksi jos miniä ei mitään puhu eikä tervehdi kun tulee kylään. Kaikki ansaitsemme tulla nähdyksi ja edes tervehdityksi.

Vierailija
22/41 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskas ihminen. Rakastaa puhua itsestään loputtomasti. Minä sitä minä tätä, minäminäminä.

Jos hirviöminiä ei puhu mitään ja on kuin anoppia ei olisikaan täytyy anopin itse tuoda itsensä näkeville. Miniä pelaa kieroa peliä.

Tulla huomioiduksi, noteeratuksi, edes tervehdityksi jos miniä ei mitään puhu eikä tervehdi kun tulee kylään. Kaikki ansaitsemme tulla nähdyksi ja edes tervehdityksi.

No tervetikö se anoppi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeesti noin dorka että kysyt tuota. Sivistymätöntä.

Vierailija
24/41 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anopin pitää päästä esille?

Vierailija
25/41 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs ja arvaamaton.

Vierailija
26/41 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tervetikö se anoppi? 

Tottakai minä tervehdin vaikka miniä ei ole kuulevinaan ja näkevinään. Kohteliaisuus kuuluu tapoihini, kiitos vanhempieni.

Vierailija
27/41 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anopin pitää päästä esille?

öööö

Vierailija
28/41 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatusmaailmasi vaikuttaa nyrjähtäneeltä.

Vierailija
29/41 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on muuten kiva ihminen, mutta hän häpeää. Yrittää piilotella esim. Osalta sukulaisilta sitä, että hänen tyttärensä on naisen kanssa parisuhteessa. 

Viesti on siis minulle, etten ole täysin hyväksytty. Tunnen siksi vihaa ja lakkasin olemasta hänelle kuin kuori itsestäni enää ja mahdollisimman etäällä. 

Vierailija
30/41 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen juonittelija ja selkäänpuukottaja.

Vierailija
31/41 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimaton, kiltti kotirova, auttoi vauvan hoidossa kun olin nuori äiti. 

Vierailija
32/41 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä bitch oli.

Vierailija
33/41 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasi leperrellä ja mielistellä, mutta sai raivokohtauksia ja joskus kärttämällä kärtti riitaa, ei pelkästään minun vaan lastensa ja ystäviensä kanssa. Suuttuessaan täysin rajaton, solvasi millä tahansa asialla päin naamaa ja jatkoi selän takana vaikka useita vuosia. Ei ikinä pyytänyt keneltäkään anteeksi.

Monet hänen sukulaisistaan ja ystävistään pitivät etäisyyttä häneen, kieltäytyivät juhlakutsuista ja kertoivat kuulumisiaan vain pintapuolisesti. Anoppini ei ymmärtänyt, miksi häntä esimerkiksi ei kutsuttu kaikkiin juhliin mukaan. Tulkitsi asian olevan niin, että kaikilla muilla on huonot tavat... Ihan älykäs ihminen noin muuten, mutta täysin sokea oman pimahtelevan käytöksensä suhteen.

Vierailija
34/41 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aluksi, että on ystävällinen ja ottanut minut osaksi perhettä ja sukua. Väärässä olin. Kukaan ei kelpaa tai ole riittävän hyvä hänen lapsilleen, yhdestäkään lapsensa puolisosta en ole kuullut hänen puhuvan selän takana muuta kuin pahaa, joten tehnee sitä minustakin. On maailman suurin juoruilija ja viettää puhelimessa tuntikausia päivässä. On ahne ja pihi, pihi suhteessa siihen, mikä on hänen, mutta ahne sen suhteen, mikä on jonkun muun. Huijannut verottajaa. Ja muitakin instansseja. Kännissä kerran selitti, kuinka hänen perheeseensä kuuluu vain hän, ja hänen lapsensa, eivät muut, miehensä siis kuollut kauan sitten. Viinan juonti on elämäntehtävä. Uskoo salaliittoteorioihin ja urbaanilegendoihin eikä kestä toisenlaisia ajatuksia. Utelias, käy naapureiden pihoilla ja ottaa kuvia. Sellainen. 

Vierailija
35/41 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa ei voisi olla!

Vierailija
36/41 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras meriitti oli, että kasvatti pojastaan hienon, empaattisen miehen. Aviopuolisona täysi kymppi. Juopolla isällä ei ollut osuutta asiaan. 

Vierailija
37/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli päättänyt jo ennenkuin tavattiin ettei pidä minusta ja sen näytti sitten heti.  Samoin mieheni sisko.

Olin nuori ja heidän käytöksensä loukkasi niin että itkua pidättelin.  Myöhemmin häissämme sain kuulla  kun anoppi supisi että ei me tänne hienojen ihmisten joukkoon sovita.  Omat vanhempani yrittivät heidän kanssaan jutella mutta hyvin nihkeää se oli.

En tiedä mistä johtui moinen käytös, todellakin heti ennenkuin ensimmäistä kertaa tavattiin oli päätetty että minua ei hyväksytä.  Mitä hienouteen tulee,  sen hienompia tai huonompia tässä ei kai ollut kukaan, mistä lienee sellaisen mielipiteen etukäteen muodostanut.

Tapasin appivanhempani vielä kerran sen jälkeen, ja yhtä kylmä oli vastaanotto anopin ja miehen siskon taholta.  Appi oli hiljainen ja vetäytyvä, häneen en silloin saanut mitään kontaktia.  Päätin että ei tupata kun ei tykätä, sanoin miehelle että voi käydä vanhempiensa luona yksin, minä en tule, ja niin tehtiin. Anoppi sitten kuoli yllättäen ja appi muuttui täysin.  Hän oli mukava tosin hiljainen ja myöhemmin kun tyttäremme syntyi tykkäsi kovasti hänestä. Nyt hänkin on kuollut.

Vierailija
38/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee. Raskas ihminen. Juoppo. Epärehellinen. Esittää lirkulirkun mukamukavaa. Pilasi molemmat poikansa. On ex-anoppi ja syystä.

Vierailija
39/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värikäs ja arvaamaton.

Mäkin tunnistan tuon arvaamattoman.

Vierailija
40/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti lastensa kasvatuksen näiden puolisoille. Apesta ei ollut kasvattajaksi, kieri traumoissaan.