Olisitko kiinnostunut 40v. miehestä, jolla tuore ero ja 3-vuotias lapsi?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Miehet menee yleensä tosi pian uuteen suhteeseen. Eli kyllä, minulle kävisi.
Siivooja, pyykkäri, tiskari, kokki, lastenhoitaja, psykologi, metatyöntekijä ja sek sityöntekijä hakusessa. Ilmaistyöntekijä tietty, palkaksi vannotaan rakkautta aina seuraavaan vaihtoon. Palveluihin ei saa tulla katkoa.
Mun lapset on just tuon pikkulapsiajan ohittaneet, ei kyllä yhtään huvittaisi siihen palata. Sais ainakin jotain 5v olla lapsi ja erosta vähintään vuosi-pari.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette mieltä siitä jos on hyvät välit eksään? Oletteko turhaan mustasukkaisia?
Ehdottomasti pitää olla hyvät välit eksään jos on yhteinen lapsi. Mihinkään riitaisaan eroon ja huoltajuuskiistaan en haluaisi sekaantua ollenkaan. Kertoo myös ihmisen luonteesta että osaa olla asiallisesti erosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kiinnostaako ketään yh mies joka on 44v. ja hänen lapsensa ovat 17v. ja 6v.?
20-30-vuotiaana opiskellaan korkeakoulututkinto, seikkaillaan, matkustellaan, etsitään itseään ja rakennetaan elämää.
30-40-vuotiaana luodaan uraa, asetutaan aloilleen ja hankitaan perhe.
40-50-vuotiaana aiemmissa epäonnistuneilla on toinen kierros.
Missä kohtaa sinulla meni pieleen?
Kyllä juu, on vaan yksi oikea tapa elää tai muuten menee pieleen 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä eronneen kenen tahansa pitää oppia itsestään eron jälkeen, eikä se onnistu, jos kiertää suhteesta toiseen, junnaa vaan ihmisenä paikoillaan. Eronneen vanhemman pitää oppia olemaan myös itsekseen lastensa kanssa läsnä, ei siihen mahdu mitään suhteilua hetkeen. En lähtisi, pitäisin tuota alkuasetelmaan niin heikkona. Mutta jos on vuoden järkännyt elämää ja perhe-elämää eron jälkeen, alkaa jo olla potentiaalia.
Vuosi on aika lyhyt aika, moni ei ole vielä toipunut erosta siinä ajassa, varsinkin jos ero on ollut jotenkin pitkittynyt ja pienet lapset. Monella kestää useampi vuosi ja eksän kanssa seksiä pitkään eron jälkeenkin.
Toisaalta jotkut pitkittää sitä eroa ja asiaa voi lopulta olla jo aika paljon käsitelty kun lopullinen ero tulee voimaan. Seksiä ei välttämättä ole ollut enää aikoihin muutenkaan jne. Joten se vuosi voi olla ihan hyvä aika. Riippuu tosi paljon tilanteesta.
Mua myös kosiskelee 5-vuotiaan lapsen vuoroviikko isä. Selvästi etsii naista, joka tekisi kodista kodin. Jotenkin ankean näköinen kämppä. Eipä kiinnosta tämmöiset projektit. Mulla on oma remontoitu asunto eikä lapsia. Haluan kepeyttä ja hauskuutta enkä mitään kotileikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mua myös kosiskelee 5-vuotiaan lapsen vuoroviikko isä. Selvästi etsii naista, joka tekisi kodista kodin. Jotenkin ankean näköinen kämppä. Eipä kiinnosta tämmöiset projektit. Mulla on oma remontoitu asunto eikä lapsia. Haluan kepeyttä ja hauskuutta enkä mitään kotileikkejä.
Ja hoitaisit sitten sen lasta. Tulis kotiisi reuhaamaan leluineen. Ja tietty siivoilisit ja sisustelisit miehen kämppää ja palvelisit makkarissa, saisit korkeintaan 60% seksikerroista jonkunlaisen orkun puristettua kun mies sais joka kerta. Sit leikkisitte onnellisia, niin ku kaikki muutkin. Joo ei missään nimessä kannata alkaa moiseen.
En todellakaan. Omat lapseni jo aikuisia ja ukko etsii laastaria. Ei kelpaisi
Lapsi ei sinänsä ole ongelma, tuore ero on. Jos mies olisi saanut lapsen vaikka kumppanuus vanhemman kanssa ilman seurustelusuhdetta, en näe ongelmaa vaikka lapsi onkin pieni, koska taustalla ei ole eroa elämänkumppanin kanssa. AP:n tapauksessa kuulostaa siltä, että on kiire löytää uusi suhde.
N40
Aloittajalle tiedoksi, että toisin kuin täällä nyt väitetään, justiinsa yh-isät ovat järjettömän suosittuja. Mene lapsesi kanssa johonkin lapsi kerhoihin, missä pyörii yh-äitejä, olet huomion keskipiste välittömästi. Toinen todellakin kiinnostunut porukka on perheen tahtovat, jotka eivät ole saaneet omaa lasta. Lapsirakkaita naisia on hyvin paljon, joille riittäisi viikonloppuäitiyskin.
Mutta etsi se oikea. Älä ajattele, että pitää tyytyä ja voittaa jossain kisassa. Se yksi oikea riittää, joka sinusta välittää. Niin, ja lapsestasi. Hän on tärkein tuon ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvin toimeentuleva ja mukava niin olet tervetullut :) Mutta jos alat heti sorkkimaan alapäätä niin näkemiin
Ilmaiseksi ei siis sorkita?
Yllättävän paljon lapsivihamielisiä ketjussa, tsemppiä AP vaikutat hyvältä paketilta! Moni nainen unelmoi perhe-elämästä ja uusioperheet tavallisia nykyään.
-ei kiinnosta minkään ikäinen mies, jolla eron jälkeen heti haku päällä. Tunnevammainen ja ihmisenä kypsymätön kun ei pysry olemaan yhtään yksin. Ihan viimeisintä lajia, ennemmin sitten vaikka se karhukin.
- 3-vuotiaan isä eli etsii lapselle hoitajaa kun lapsi isällään, parhaimmat näistä taistelee oikeudessa yksinhuoltajuudesta tai viikko-viikoista ja sitten lapsi on miehen äidin hoidossa tai uuden tyttiksen. 3v on aika vauhdikas menijä, eikä 40v mies jaksa sitäkään vähää mitä nuorempana. Pahvilaatikot vielä purkamatta odottaa uutta kodin hengetärtä laittamaan sikolätistä asuttavan.
Kuin iskisi kätensä kakkaan, no thank you.
Tuore ero ja pikkulapsi kombinaatio ei kuulosta houkuttelevalta. Minulla ei ole omia lapsia ja siksi ennemminmies jolla ei myöskään ole lapsia tai ainakaan taaperoikäisiä. Lisäksi tahdon vielä opiskella ja ainoa syy opintojen tauottamiseen olisi raskaus ja äitiysloma.
Miksi niitä lapsia on pakko hankkia, vaikka parisuhde ei ole vakaalla pohjalla? Ei se lapsi usein tilannetta pelasta, päinvastoin kuormittaa vain lisää.
Sitten eron tullessa onkin korttipakka levällään, kun harva seurustelukumppani haluaa alkaa miksikään kakkosvanhemmaksi. Uusperheratkaisutkaan harvoin toimivat oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan kyllä ihmetellä niitä naisia jotka tällaiseen lähtee, yhden kaverin miehellä oli uusi nainen katsottuna jo ennen kuin tää kaveri oli muuttanut pois yhteisestä kodista ja alle 2v lapsi heillä.
No mä olen Tinderissä kerran matvhannut miehen kanssa, jolla oli ex-puolison kanssa 8kk ikäinen lapsi. Kirjoitin hänelle, että parempi vaan keskittyä vauvan hoitoon seuraavat pari vuotta.
Kyllä. Kalusi kiinnostaa kovin