Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö mekkojen alla ns sortsialushousuja?

Vierailija
09.06.2024 |

Suosittele hyviä?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt aiemmin mutta ostin parit, joita voin käyttää synnytyksen jälkivuodon aikana ja myöhemmin sitten menkkojen aikana varalta. En muuten koe tarpeelliseksi ja ennen kaikkea jos ne vilkkuvat mekon tai hameen alta niin se vasta typerältä näyttääkin. 

Vierailija
62/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Minulla ei ole niin läskiset reidet että ne hankaisivat kävellessä yhteen.

No jos on naisellinen kroppa niin reidet kyllä osuu yhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään. Reidet on niin paksut että ne ei enää edes hankaa.

Vierailija
64/75 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen hoikka, joten sisäreidet eivät hankaudu yhteen. Lyhyitä mekkoja käytän vain kotioloissa, jolloin vilahtelukaan ei haittaa. Muutoin käytän keskimittaisia tai maximekkoja. 

Vain typerykset kuvittelevat, että hoikkuusella olisi asian kanssa tekemistä. Itse olen alipainoinen ja reidet silti hankaavat yhteen. Vartalon rakenteesta ja kävelytyylistä se riippuu.

Ai. Voisihan sen nätimminkin infota. Itse olen x- mallisen vartalon kantaja, eli reittäkin on, mutta samalla olen sirorakenteinen. Mutta jos lihoisin tästä nyt 30 kg, niin voisin kuvitella, että reiteni hankaisivat yhteen. Eli kyllähän se sillä tavalla hoikkuuteenkin liittyy.

Vierailija
65/75 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt aiemmin mutta ostin parit, joita voin käyttää synnytyksen jälkivuodon aikana ja myöhemmin sitten menkkojen aikana varalta. En muuten koe tarpeelliseksi ja ennen kaikkea jos ne vilkkuvat mekon tai hameen alta niin se vasta typerältä näyttääkin. 

Miten lyhyitä hameita sä oikein käytät? Vai tarkoitatko, että tuuli nostaa helmaa? Itse mieluummin esittelen silloin lahkeellisia shortseja kuin pikkuhousujani.

Vierailija
66/75 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on ihanat, eivät purista, eivätkä hiosta ja lahkeet on tarpeeksi pitkät, että eivät rullaudu ylös. En käytä alla pikkareita.

https://www.sokos.fi/tuote/100063238/actuelle-bambu-maxialushousut-lahk…

Mä käytän samoja, tosi mukavat ja vilpoisat päällä. Bambuviskoosi muutenkin ihan paras alusvaatematsku, käytän saman merkin alustoppeja.

Vierailija
67/75 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyylitöntä ja ruman näköistä.

Vierailija
68/75 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tyylitöntä ja ruman näköistä.

Ei niiden kuulukaan näkyä. Varsinaisesti. Mutta parempi se on, että sortsit näkyy kuin alushousut.

Vierailija
69/75 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nykyään käytän. On niin viileitä ja tuulisia ilmoja, että reidet jäätyy jos ei ole jotain jalassa.

Vierailija
70/75 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, koska reisiläskit hiertää. Thigh gap mulla on viimeksi ollut 16 vuotiaana.

Vierailija
71/75 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puen pyöräilyshortsit mekon päälle. 

Vierailija
72/75 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Minulla ei ole niin läskiset reidet että ne hankaisivat kävellessä yhteen.

No jos on naisellinen kroppa niin reidet kyllä osuu yhteen

Naisellinen kroppa voi olla vaikka ei osuisikaan. Ei se mikään yleispätevä sääntö ole. 

Vierailija
73/75 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa reidet hinkkaa yhteen niin pahasti, että todellakin käytän joka kerta, kun laitan mekon tai hameen päälle. Lindexillä on ollut hyviä lahkeellisia alushousuja ja niiden alle laitan vielä normipikkarit ettei niitä tarvitse pestä niin usein.

Vierailija
74/75 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käytän shortsihameita, mutta silloin harvoin kun on mekko, laitan alle ns. Biker-kalsarit. Lindexillä esim. oikein hyvän tuntuisia. 

Vierailija
75/75 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkiksi metroa käyttäville, näin tilanteen jossa henkilö oletettavasti kuvasi yläpuolellaan liukuportaissa seisovaa mekkonaista. Portaat on sen verran jyrkät että mekko/hame on ehkä älyttömin valinta, jos ei halua tahattomasti vilautella kanssamatkustajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi