Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö mekkojen alla ns sortsialushousuja?

Vierailija
09.06.2024 |

Suosittele hyviä?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin, että jos on kaksikerroksiset urheilushortsti (https://www.esprit.fi/p/kaksikerroksiset-urheilushortsit-044EI1C302.html) niin pitäiskö niiden alle vielä pikkarit? - Vai ei? - Mielipiteitä / kokemuksianne

Jos on haarasauma niin suosittelen alusvaatteitta alle. Sauma vaossa ei tunnu mitenkään kivalta pidemmän päälle.

Vierailija
22/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko mekkojen idea menee siinä että alle pukee housut. 

Pillu paljaana, kun tuulen vire hameen helmaa nostaa

Siinähän toivot. Harva kulkee kommandona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä alushousujen päällä. Ei hiosta.

https://www.cellbes.fi/alusvaatteet/naiset/pikkuhousut/shaping/tukiliiv…

NYT HELVETTIIN TUOLLAISET SIELTÄ ALTA! Saatana! Pillun & pikkuhousujen kuuluu näkyä sieltä alta.

Vierailija
24/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame ja shortsit sen alla ??? Täh?

Mulla JOKO hame TAI shortsit.

Vierailija
25/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Ihan hyvin olen pärjännyt viimeiset 15 vuotta käyttämällä vain mekkoja ja hameita. Ei sinne mitään pöksyjä tarvitse alle.

Vierailija
26/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä. Ei näy rajat, eikä toisaalta haittaa vaikka näkyisikin.

Vierailija
27/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin, että jos on kaksikerroksiset urheilushortsti (https://www.esprit.fi/p/kaksikerroksiset-urheilushortsit-044EI1C302.html) niin pitäiskö niiden alle vielä pikkarit? - Vai ei? - Mielipiteitä / kokemuksianne

En laita shortsien alle pikkareita. Jos menen vaikka lenkille ja päällä urheilutoppi ja puuvillaiset pyöräilyshortsit, niin en laita enää pikkareita. Niin paljon kivempi olla ilman eikä pikkarin rajoja. Mekon alle laitan kevyemmät shortsit, en pikkareita.

Vierailija
28/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan yli kaiken niitä joissa on pari senttiä lahjetta. Ovat rumia kamelivarpaan kanssa.

Kuinka lyhyt hame sulla sitten on? 

Vierailija
29/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Snagilta Chub rubseja, alkaa olla aika monivärinen kokoelma. Saatan katkaista myös vanhat sukkahousut, jolloin kannattaa jättää riittävästi lahjetta, etteivät rullaannu kokonaan ylös. 

Nyt on niin viileää, että käytän ihan nilkkaan asti ulottuvia ohuita leggingsejä.

Vierailija
30/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on haarasauma niin suosittelen alusvaatteitta alle. Sauma vaossa ei tunnu mitenkään kivalta pidemmän päälle.

Sama, jos eivät kestä kuudenkympin pesua. 

Vierailija
31/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Ihan hyvin olen pärjännyt viimeiset 15 vuotta käyttämällä vain mekkoja ja hameita. Ei sinne mitään pöksyjä tarvitse alle.

No katsos kun jotkut meistä on reiteviä, että pakko laittaa alle tuollaiset lahkeelliset pöksy jos ei halua sisäreisien olevan vereslihalla. Reidet kun hinkkaan yhteen ja mulla ainakin herkkä iho ja menee herkästi rikki.

Vierailija
32/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ihanat, eivät purista, eivätkä hiosta ja lahkeet on tarpeeksi pitkät, että eivät rullaudu ylös. En käytä alla pikkareita.

https://www.sokos.fi/tuote/100063238/actuelle-bambu-maxialushousut-lahk…

Vierailija
33/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän polveen käännettyjä legginsejä. Helppo rullata ne nilkkaan jos sää kylmenee tai itikat iskee.

Vierailija
34/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Minulla ei ole niin läskiset reidet että ne hankaisivat kävellessä yhteen.

Vierailija
35/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mennä ilman pikkareita ja pyllistellä kaikille miehille että saa viihdykettä.

Vierailija
36/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän polveen käännettyjä legginsejä. Helppo rullata ne nilkkaan jos sää kylmenee tai itikat iskee.

Legginsit - siis kalsarit - kesällä.

Vierailija
37/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, en ole ikinä käyttänyt. Mutta ymmärrän toki, että jos reidet hiertyy, niin ne on varmasti tarpeen. Muuten en keksi, miksi haluaisin sellaisia käyttää. 

Vierailija
38/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä vesrajamekkoi joten ihan sama mitkä alkkarit on päällä. Ne mitkä ekana osuu kaapista käteen. Voivat olla vaikka miästen bokserit.

Vierailija
39/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Muuten on sisäreidet verillä. Samanlaisia ne on kaikki. Osta mitkä vaan.

Onko sinulla pullareidet?

Vierailija
40/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hame ja shortsit sen alla ??? Täh?

Mulla JOKO hame TAI shortsit.

Sama. Ihan järkyttävää että käytetään jotain pyöräilyshortseja mekon alla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi