Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö mekkojen alla ns sortsialushousuja?

Vierailija
09.06.2024 |

Suosittele hyviä?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan yli kaiken niitä joissa on pari senttiä lahjetta. Ovat rumia kamelivarpaan kanssa.

Sinullako on kamelivarvas, siis oikein töröpillu?

Vierailija
42/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M&S:n muotoilevat alushousut. Ovat ohuet ja viileät, ei saumoja, lahjetta on noin 10cm eli ei rullaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen hoikka, joten sisäreidet eivät hankaudu yhteen. Lyhyitä mekkoja käytän vain kotioloissa, jolloin vilahtelukaan ei haittaa. Muutoin käytän keskimittaisia tai maximekkoja. 

Vierailija
44/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en käytä mitään pikkareita mekon alla. Useimmiten ei ole tarvetta. Mutta joskus, jos on esim. kovin kuuma ilma, käytän ohuita, coolmaxista valmistettuja alusvaatteita. Viilentää ihon lämpötilaa pari astetta. https://www.missmary.fi/fi/lp-cool-sensation-collection 

Vierailija
45/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen hoikka, joten sisäreidet eivät hankaudu yhteen. Lyhyitä mekkoja käytän vain kotioloissa, jolloin vilahtelukaan ei haittaa. Muutoin käytän keskimittaisia tai maximekkoja. 

Vain typerykset kuvittelevat, että hoikkuusella olisi asian kanssa tekemistä. Itse olen alipainoinen ja reidet silti hankaavat yhteen. Vartalon rakenteesta ja kävelytyylistä se riippuu.

Vierailija
46/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä lyhyitä trikoo-shortseja, joita olen eri värisinä ostanut millon mistäkin (esim. H&M) 

Nuden väriset hyvät, eivät näy vaaleankaan mekon alta, mutta laitan yleensä samaa väriä mekon kanssa.

Asian vierestä: on mekkoja joiden helmat nousevat herkemmin kitä toisten. Esim. yleensä mekko jossa on ommeltu helmaan "kaitaleosa" (en tiedä oikeaa nimitystä, mutta mekko on esim. A-linjainen ja helmassa on esim. 10cm leveä mekkoa hieman pidempi/'liehuvampi' osa) ei yleensä lennä tuulen mukana samoin mitämekko jonka helmassa ei tuollaista osaa ole.

Vierailija
47/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti muhii se alapää kun pidätte shortseja + alkkarit... hyh hyh.

Vierailija
48/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen mekon alla käytän aina mustia stringejä. Pyllistelen paljon.

Vierailija
49/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hame ja shortsit sen alla ??? Täh?

Mulla JOKO hame TAI shortsit.

Sama. Ihan järkyttävää että käytetään jotain pyöräilyshortseja mekon alla. 

No ei ole normaalia järkyttyä toisten pukeutumisesta jota et edes näe. Ei ne pyöräilyshortsit sieltä mihinkään näy eikä pitäisi kaivella kenenkään muun napaa.

Vierailija
50/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, sä et pidä shortseja? Pelkät alushousut?

Vierailija
51/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain typerykset kuvittelevat, että hoikkuusella olisi asian kanssa tekemistä. Itse olen alipainoinen ja reidet silti hankaavat yhteen. Vartalon rakenteesta ja kävelytyylistä se riippuu.

Ja mulla ei ole niitä reisien hankaamisen takia. On muista syistä.

Vierailija
52/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä alushousujen päällä. Ei hiosta.

https://www.cellbes.fi/alusvaatteet/naiset/pikkuhousut/shaping/tukiliiv…

NYT HELVETTIIN TUOLLAISET SIELTÄ ALTA! Saatana! Pillun & pikkuhousujen kuuluu näkyä sieltä alta.

Tässä yksi syy lisää laittaa kunnon lahjehousut hameen alle.

Vierailija
53/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Ihan hyvin olen pärjännyt viimeiset 15 vuotta käyttämällä vain mekkoja ja hameita. Ei sinne mitään pöksyjä tarvitse alle.

No katsos kun jotkut meistä on reiteviä, että pakko laittaa alle tuollaiset lahkeelliset pöksy jos ei halua sisäreisien olevan vereslihalla. Reidet kun hinkkaan yhteen ja mulla ainakin herkkä iho ja menee herkästi rikki.

Ja se sattuu muuten aivan hitosti!

Vierailija
54/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti muhii alapää housujen ja farkkujen kanssa. Kai kuljet pylly paljaana kaikkialla?

Vierailija
55/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housuissas muhii. Hyh hyh

Vierailija
56/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä vesrajamekkoi joten ihan sama mitkä alkkarit on päällä. Ne mitkä ekana osuu kaapista käteen. Voivat olla vaikka miästen bokserit.

Degeneroitunut  t r a n s u! Miesten alusvaatteita käytät!

Vierailija
57/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö miten eroaa kombinaatiosta housut + alkkarit jos muhimista ajattelee

Vierailija
58/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olen sitten typerys, koska en ole 56 ikävuoteen mennessä kokenut reisien hankaamista mekkoa käyttäessäni ja se on minulle uusi tieto, että monille se on iso ongelma. Itse olen normaalipainoinen, liikun paljon ja käyn salilla eikä reiteni ole todellakaan mitkään ohuet. Jotenkin vaikea uskoa, että alipainoisellakin hankaa reidet yhteen.? 

Vierailija
59/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekon alla laadukkaat ranskalaiset pikkarit, Nykyisin vähän korkeammalla vyötäröllä, mutta pitsiä pitää olla edelleen. Ei mitään lahkeita minulle, kiitos.  N. 73.  

Vierailija
60/75 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Kommandona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme