Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsis: Onko muille määrätty Trimopania näin suurella annoksella?

Vierailija
08.06.2024 |

Mulle on gynekologi antanut annokseksi 2 tablettia aamuin illoin 100 mg Trimopania. Eli siis 400 mg vuorokaudessa yhteensä 5 päivän ajan. 

Kuuri on mulle varalle määrätty ja tänään alkoi oireet. Aloitin kuurin. Katsoin netistä virtsiksistä ja huomasin, että tää on aika suuri annostus, kun netissä oli pienempiä. 

Onko kellään ollut näin voimakasta annostusta kuin minulla? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vuosia sitten kierre ja vain C-vitamiinilla sai poikki. Tiedäthän, että suuri karpalomäärä rasittaa munuaisia.

En tiennyt, että karpalot rasittavat munuaisia. Täytyy sitten vähentää karpalomehun juomista. 

Ap

En usko että on tieteellisesti todistettu että karpalomehusta olisi muuta kuin apua virtsatietulehduksiin. Jollei sulla ole varfariinilääkitystä tai munuaiskiviä, sitten ei ole hätää.

Joissakin tutkimuksissa karpalomehu auttoi vti:ssä paremmin kuin tuo mainitsemasi Trimopan.

Ei ole varfariinulääkitystä. Munuaiskivistä En toki tiedä, mutta tokko sellaisia on. (Tosin mulla oli vuosi sitten kamala muutaman tunnin kipukohtaus alhaalla oikealla. Meni ohi itsestään  mutta ei auttanut Litalgin eikä Somac. Mietin tuolloin, olikohan se munuaiskivi. 

Ap

Vierailija
22/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon painat? ilmeisesti hyvin paljon,koska noin suuri annos.

Jestas. Ei suuri paino voi nostaa lääkkeen annostusta, sillä eihän sisäelimet kestäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Mun äidillä oli lapsena usein virtsatietulehdus ja silloin ei ollut antibiootteja. Haudottiin kuumalla (kai lähinnä kivun vähentämiseksi). 

Taipunis hänellä on jatkunut. Onneksi sitten yleistyivät antibiootit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi