Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmet treffit, miehet sanoo ettei ole kemiaa??

Vierailija
07.06.2024 |

Kuulen aina että olen kaunis ja saan paljon osumia deittiapeissa, mutta nyt kolme viimeisintä miestä on sanonut ettei meillä ole kemiaa ensimmäisten treffien jälkeen. Mitä tämä yleensä tarkoittaa?

Tämä on minulle uutta, luulen että syynä on viimeisin suhde joka päättyi sydänsuruihin ja olen kadottanut jotain sen myötä. Enkä ole oma itseni.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies puhuu kuin papukaija toistellen aivopieruja, eikä kykenee argumentoimaan kantojaan jotka sotkee faktoineen mielipiteisiin, on mies pihalla kuin lumiukko ja taatusti seksin perässä.

Soita nyt saatana jo se 112, kun tuota miesvihapsykoosiasi on jatkunut jo kohta kuukauden!

Voidaanko samalla hakea lastenahdistelija? Raision T.S. vaikka tunnutkin sekoavan jalkojen alle murtuvan avioliittosi ja epäsopivien himojen takia en mäkään sentään kerkeä joka paikkaan. 

Vierailija
42/87 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkäsitkö itse niistä miehistä? Koitko, että teidän välillänne oli jotain vetovoimaa ja yhteyttä? Ei sitä voi pakottaa, jos sitä ei ole. Tapaan ehkä kerran-kaksi 10 vuodessa ihmisen, josta pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Itse näin 5 kertaa naista kahden viikon sisällä ja sanoi miten mukavaa olla mun kanssa ja sitten ykskaks sanoi että pelkää ettei hänellä ole tunteita mua kohtaan ja lähti. Tiedä näistä.

Vierailija
44/87 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaavat etteivät saa irtosuhdetta, tulee viesti "ei ole kemiaa". Koska sitä irtosuhdetta he olivat hakemassa, vaikka eivät suoraan halunneet sanoa. 

Tai sitten ei vain ollut kemiaa. 

Vierailija
45/87 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ekoilla treffeillä pyydetty kotiin jatkoille ja kun en ole lähtenyt, niin parin päivän päästä tulee "ei ollut kemiaa"-viesti. Ilmeisesti kuitenkin sitä kemiaa olisi ollut sänkyyn asti... Näin on käynyt pari kertaa. 

Vierailija
46/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitahan mitat kehiin, sieltä voi löytyä syy.

Kaikilla miehillä oli reilusti ylipainoa. Ehkä siinä oli syy?

47/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvin minullakaan mennyt . Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22 ( joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)

Silloin itse olen hämilläni, jos ei-suosittu "tavismies" on antanut minulle pakit, siis jos mies itse on kertonut, että käy (pääsee) treffeille harvoin. Tulee itselleni sellainen fiilis, että "edes minä en kelpaa tuolle". 

Vierailija
48/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vapaus valttia!

Vierailija
49/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen komediasarja, missä päähenkilö valittaa: "kaikki naiset jättävät minut aina kolmen viikon jälkeen. Miksi? Siinä ajassahan oppii vasta nippa nappa tuntemaan toisen."

Tässä tapauksessa ei odoteta edes tutustumista, eli ap vaikuttaa luultavasti jotenkin masentuneelta tai muuten ilman energiaa olevalta, kun on kaikkien mielestä epäkiinnostava. Kannattaa parantaa itsensä, ennen kuin yrittää uudestaan, jos levität epätoivoa ympärillesi. Olet vielä rikki.

Vierailija
50/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö voi olla kaikin puolin ok ja ns. paperilla näyttää hyvältä, mutta jos ihmisestä puuttuu sellainen tietynlainen pilkesilmäisyys ja itsensä kanssa sinut -fiilis, tunne tuosta ihmisestä jää hyvin platkuksi. Siis laimeaksi. Silloin ei ole sitä kemiaakaan.

Itselläni on sitä pilkettä ja miehellänikin on, se on aika selittämätön juttu mutta se on seksikästä.

Kun itselläni on jostain syystä sellainen plaah-päivä, sitä jotakin ei niin välity ulospäinkään. Silmäni eivät syty ja silloin huomaa itsekin ettei muutkaan syty minusta. 

Syitä voi olla tietty monia ap:n kuvailemaan kokonaistilanteeseen.

Vierailija
51/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se seksikin on aika tärkeässä roolissa, erityisesti alussa. Pitää olla voimakas seksuaalinen kiinnostus puolin ja toisin. Jos sellaista on, niin se näkyy yleensä niin että molemmat haluaa jo ekoilla tai viimeistään tokilla treffeillä seksiä. Jos sitä ei ole, tai toisella on joku kumma periaate että seksiä vasta sitten kun seurustellaan, niin voipi olla että toinen kokee ettei tässä ole kemiaa.

Eihän se järvi soutamalla kulu, eikä airokaan. Miksi pihtailla periaatteesta? Ok, voi olla että joku mies on vain seksin perässä, mutta mitä sitten? Ehkä se kymmenes sitten on se oikea. Mutta jos ei kokeile, ei voi tietää, ja se oikea voi mielessäön todeta ettei tässä ollut kemiaa, koska ei koe sinun puolelta fyysistä kiinnostusta (joka kokemus on kyllä ehdoton edellytys kemian syntymiselle). 

Ei seksi ole mikään vakava asia ja joku periaatekysymys. Pankaa ihmiset! Se on kivaa, usein sillonkin vaikka suhdetta ei syntyisikään. 

Vierailija
52/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: Kaikki eivät heti kiinnostu minusta -joten kaikissa on jotain vialla!

Vierailija
53/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen: Kaikki eivät heti kiinnostu minusta -joten kaikissa on jotain vialla!

Ap nimenomaan sanoi, että hänessä taitaa olla jotain vikaa, joten mitä ruikutat?

54/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole hyvin minullakaan mennyt . Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 10 

Saadut pakit 22 ( joista 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen)

Silloin itse olen hämilläni, jos ei-suosittu "tavismies" on antanut minulle pakit, siis jos mies itse on kertonut, että käy (pääsee) treffeille harvoin. Tulee itselleni sellainen fiilis, että "edes minä en kelpaa tuolle". 

?

Vierailija
55/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies puhuu kuin papukaija toistellen aivopieruja, eikä kykenee argumentoimaan kantojaan jotka sotkee faktoineen mielipiteisiin, on mies pihalla kuin lumiukko ja taatusti seksin perässä.

Ei o tottakaan. Miten voikin 10 vuoden jälkeen yhä tunnistaa oman entisen tyokaverinsa täällä.Tämä silloinen xxl_koon yh kävi  SARJANA Tinder_deiteillä. Koska ulkonäkö naisella tasoo max 6, pakit tuli joka kerta. Sitten käytti just näitä samoja teesejä setiraavan viikon kun ilman munaa oli taas ruma valas jäänyt. 

Vierailija
56/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus Seuraavan viikon. Terveiset vaan Raisioon.

Vierailija
57/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni käy niin, että miesten kiinnostus loppuu toisilla tai kolmansilla treffeillä. Ekojen treffien jälkeen lähes kaikki ovat vielä hyvin innokkaita tapaamaan uudestaan, viestiä pukkaa ja toisia treffejä suunnitellaan. Onnistun tekemään hyvän ensivaikutelman, mutta siihen se jää ja oma tylsä itseni kai tulee esiin. En tiedä. 

Seksillä ei ole tässä mitään merkitystä. Osan kanssa voin edetä nopeasti ja osan kanssa en. Silti lopputulos on sama. Miesten kiinnostus hiipuu kolmansilla treffeillä. 

Vierailija
58/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet kaunis,saat matcheja ja pääset treffeille. Mutta kun eihän parisuhteen synty perustu ulkoasuun, vaan se on se jokin toisessa, minkä vuoksi saattaa tuntea vetovoimaa. Katso ympärillesi marketissa:,ihan kaikennäköisiä pareja siellä on. Jos vain kauniit löytäisivät miehen, Suomi olisi jo kuollut sukupuuttoon. Aloituksestasi välittyy sellainen oletus, että koska olet kaunis, miksi mies voisi olla kiinnostumatta. Ja koska olet kaunis se olet sinä,joka yleensä antaa pakit. Nyt olet kuitenkin saanut useammat pakit miehiltä ja olet ilmeisesti tyrmistynyt.

Vierailija
59/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle yllättävä fakta, pelkkä ulkonäkö ei riitä pitkän suhteen syntymiseen. Pitää olla muutenkin kiinnostava toisen mielestä

Vierailija
60/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvan kanssa on kemiaa.

Minua yritti moni mies, joista en kiinnostunut, joten he nimittivät minua lesboksi. Ei kemiaa -kommentti on mielestäni parempi vaihtoehto.

Olen edelleen hetero ja pidän fiksuista ja kauniista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi