Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmet treffit, miehet sanoo ettei ole kemiaa??

Vierailija
07.06.2024 |

Kuulen aina että olen kaunis ja saan paljon osumia deittiapeissa, mutta nyt kolme viimeisintä miestä on sanonut ettei meillä ole kemiaa ensimmäisten treffien jälkeen. Mitä tämä yleensä tarkoittaa?

Tämä on minulle uutta, luulen että syynä on viimeisin suhde joka päättyi sydänsuruihin ja olen kadottanut jotain sen myötä. Enkä ole oma itseni.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jotenkin hassu käsotys siitä mitä tarkottaa kemia? En tietenkään halua kaverisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa on kemiaa, vaan parisuhteeseen. Mut jos muuten on tosi hyvä tyyppi jonka kanssa viihtyy mutta kemiaa ei ole, kavereita voidaan hyvin olla. 

Mihin kaverisuhteessa tarvitsee kemiaa?

Vierailija
82/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sujuva keskustelija. En paljon jännitä, ellei toinen ole ihan puupökkelö tai erikoinen tyyppi. Saatan viihtyä ja jutella treffeillä ihan sillä perusteella, että toinen on mukava ihminen ja juttelee. Mutta jos se jokin puuttuu niin ei sille voi mitään. Harmittaa itseänikin jos mies on ihan ok, mutta kun en vaan saa sellaista tunnetta, että olisi vetovoimaa. 

Uskon, että joistain tapaamistani miehistä tuntuu oudolta, kun en halua tavata seurustelun merkeissä. Vaikka treffit menivät ihan hyvin ja juttua riitti. Sama varmaan taas ollut joskus toisinkin päin. Itse oletin, että jokumies haluaa tavata myös jatkossa, mutta ei halunnutkaan. 

Sen täytyy klikata kaikilta osin: treffikumppani on mukavaa seuraa, mutta myös kemiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää, että naiset tuntuvat usein viittaavan henkilökemian puutteeseen, kun he eivät ole kiinnostuneita jostakin miehestä fyysisesti. Itse miehenä koen, että minulla voi synkata hyvinkin jonkin naisen kanssa - meidän välillä on siis kemiaa - vaikken olisi hänestä lainkaan kiinnostunut fyysisesti.

Samaa tekevät miehetkin. Kaikista oudointa on jos vedotaan kemian puutteeseen ja kuitenkin samalla ehdotetaan, että olisi kiva jatkaa kaverina. Kuka haluaa kaveriksi ihmisen josta kokee ettei synkkaa? En ainakaan minä, enkä halua olla kaveri ihmisen kanssa joka kokee ettei välillämme ole kemiaa. En vaikka minun mielestäni olisi selvää että sitä on.

Nyt sekoitat asioita. Ei kaverin kanssa tarvitse olla kemiaa. Eikä oikeastaan pidäkään olla. Siis seksuaalista vetovoimaa nyt tarkoitan. Tietenkin täytyy olla jollain lailla samanhenkinen ihminen. Siksihän juuri sanotaan, että voidaan olla kyllä kavereita kun parisuhteeseen tarvittavia kemioita ei ole. Mutta muuten on hyvä tyyppi. 

Vierailija
84/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jokainen sosiaalisesti taitava hyvä keskustelija ole sinusta kiinnostunut. Sellainen ihminen osaa pitää mukavaa tunnelmaa ja eloisaa keskustelua yllä eikä se ole hänelle mikään "OMG miten ainutlaatuista, ei väkinäistä ja vaivaannuttavaa tällä kerralla, nyt kosin" - tilanne.

Tuollainen keskustelukyky taitaa olla katoava ominaisuus. Itse olen introvertti, mutta osaan tulla toimeen erilaisissa sosiaalissa tilanteissa silloin kun niihin on jonkun syyn vuoksi mentävä. Olennaista on olla rento ja samalla jossain määrin huumorintajuinen, kepeä. Kriittisistä asioistakin voi keskustella "vähemmän vakavasti"  ja rakentavasti. Monet miehet eivät osaa keskustella lainkaan, silloin tilanteesta tulee pakkopullaa muillekin. Näitä on myös naisissa. Nykyään vielä korostettuna sellaisella itsensä jalustalle nostamis -asenteella; olen kaunis, minun ei tarvitse ottaa vastuuta tilanteista, keskustelusta tai ylipäätään mistään.

Vierailija
85/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää, että naiset tuntuvat usein viittaavan henkilökemian puutteeseen, kun he eivät ole kiinnostuneita jostakin miehestä fyysisesti. Itse miehenä koen, että minulla voi synkata hyvinkin jonkin naisen kanssa - meidän välillä on siis kemiaa - vaikken olisi hänestä lainkaan kiinnostunut fyysisesti.

Samaa tekevät miehetkin. Kaikista oudointa on jos vedotaan kemian puutteeseen ja kuitenkin samalla ehdotetaan, että olisi kiva jatkaa kaverina. Kuka haluaa kaveriksi ihmisen josta kokee ettei synkkaa? En ainakaan minä, enkä halua olla kaveri ihmisen kanssa joka kokee ettei välillämme ole kemiaa. En vaikka minun mielestäni olisi selvää että sitä on.

Nyt sekoitat asioita. Ei kaverin kanssa tarvitse olla kemiaa. Eikä oikeastaan pidäkään olla. Siis seksuaalista vetovoimaa nyt tarkoitan

Näköjään tästäkin käsitteestä on monta näkemystä. Mä käsitän kemian henkilökemiana, eli miten toisen kanssa synkkaa, en niinkään seksuaalisena vetovoimana.

Vierailija
86/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et ole tarpeeksi viihdyttävä. Kummasti kemiaa tulee silloin, kun toisen jutut ovat kiinnostavia.

Ei miehet tarvitse naisen olevan viihdyttävä. Riittää kun näyttää pantavalta.

En usko tätä.

Minä osaan olla hyvin asiallinen ja asiakeskeinen. Ja osaan olla oikein viihdyttävä: hauska, kertoa tarinoita, olla kiinnostunut miehen jutuista, kysyä lisäkysymyksiä, nauraa paljon.

Kun toimin jälkimmäisellä tavalla, miehet syövät kädestäni. Ihan yhtä pantava olen molemmissa tilanteissa. 

Vierailija
87/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ressaa ap. Ei jokainen kohtaamasi mies voi olla se oikea, eikä jokaisen kanssa voi olla edes sitä kemiaa. Kyllä sen tietää sitten kun kolahtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän