Kolmet treffit, miehet sanoo ettei ole kemiaa??
Kuulen aina että olen kaunis ja saan paljon osumia deittiapeissa, mutta nyt kolme viimeisintä miestä on sanonut ettei meillä ole kemiaa ensimmäisten treffien jälkeen. Mitä tämä yleensä tarkoittaa?
Tämä on minulle uutta, luulen että syynä on viimeisin suhde joka päättyi sydänsuruihin ja olen kadottanut jotain sen myötä. Enkä ole oma itseni.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa silloin erota jos sanoo ettei kemiaa. Ei ole kiinnostunut. Ei koe että synkkaa tai toimii, että "ollaan erilaisia". Se ei tarkoita että olet huono, vaikka se on ikävästi sanottu heiltä, kun ei perustele tai muotoile sanat muuten. Se on kasvoton fraasi. Mutta joillakin miehillä on jo kotona avovaimo tai haluaa elää sitoutumatta, juo alkoholia. Yleensä epäkypsiä noissa treffipaikoissa tai mustavalkoisesti johtopäätöksiä tekeviä. Ehkä muualla on elämää vielä.
En itse käytä alkoholia ja urheilen, haen ja tapaan samanlaisia miehiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kemia tarkoittaa hyvin karkeasti yleistettynä sitä, että mies kokee sinuun jotain pientä kiinnostusta (fyysistä ja henkistä) ja aistii että sinä koet sellaista myös häneen. Ja sitä kemiaa auttaa myös iloinen ja positiivinen kehonkieli.
Jos olet hiljainen ja vetäytyvä, voit antaa torjuvan kuvan, jolloin miehen on helppo todeta ettei yhteistä vetovoimaa ole ja peli on parasta viheltää heti poikki.
Mies on sen verran yksinkertainen näissä asioissa, että hänelle pitää viestiä selkeästi että olet kiinnostunut fyysisesti hänestä, olet kiinnostunut hänen mielipiteistään ja tekemisistään ja olet vieläpä iloista ja hauskaa seuraa.
Näillä eväillä luulisi piankin sitä kemiaa löytyvän.
Eli kun minusta on aina ennen oltu hyvin kiinnostuneita, olen kyennyt olemaan oma itseni, rennompi ja tuomaan esiin seksiaalisuuden ja flirtin.
Voi hyvin olla!
Kun kemiaa on tuntu kuin toisen kanssa juttelu olisi luontevaa ja näkeminen kuin oltaisiin tunnettu jo vuosia
Vierailija kirjoitti:
Jos mies puhuu kuin papukaija toistellen aivopieruja, eikä kykenee argumentoimaan kantojaan jotka sotkee faktoineen mielipiteisiin, on mies pihalla kuin lumiukko ja taatusti seksin perässä.
Soita nyt saatana jo se 112, kun tuota miesvihapsykoosiasi on jatkunut jo kohta kuukauden!
Kolme ihmistä on aina pieni otanta. En itse ainakaan ihastu läheskään joka kolmanteen ihmiseen, kaukana siitä.
Nainen sanoo 5 minuutissa ettei ole kemiaa koska miehen ulkonäkö ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuulu niitä mittoja..
Mitä mittoja?
Pitkä, hoikka, urheilullinen, vaaleat hiukset olkapäille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa silloin erota jos sanoo ettei kemiaa. Ei ole kiinnostunut. Ei koe että synkkaa tai toimii, että "ollaan erilaisia". Se ei tarkoita että olet huono, vaikka se on ikävästi sanottu heiltä, kun ei perustele tai muotoile sanat muuten. Se on kasvoton fraasi. Mutta joillakin miehillä on jo kotona avovaimo tai haluaa elää sitoutumatta, juo alkoholia. Yleensä epäkypsiä noissa treffipaikoissa tai mustavalkoisesti johtopäätöksiä tekeviä. Ehkä muualla on elämää vielä.
Palstan oudointa antia on, se miten naisia triggeröi kollektiivisesti, jos mies antaa pakit.
Treffeille mennään tutustumaan. Jos jompaakumpaa ei kiinnosta, niin sitten ei jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ne etsivät nuorempia naisia. Outoa silloin tietenkin että pyrkii treffeille se mies. Ehkei etsi vakavaa kaikista.
Tai ehkäpä se etsii vakavaa, eikä tuhlaa aikaansa, jos näkee, ettei homma johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies puhuu kuin papukaija toistellen aivopieruja, eikä kykenee argumentoimaan kantojaan jotka sotkee faktoineen mielipiteisiin, on mies pihalla kuin lumiukko ja taatusti seksin perässä.
Mies siis antaa pakit, koska haluaa seksiä? Tätä logiikka on vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan oudointa antia on, se miten naisia triggeröi kollektiivisesti, jos mies antaa pakit.
Treffeille mennään tutustumaan. Jos jompaakumpaa ei kiinnosta, niin sitten ei jatketa.
Olin itse viimeksi antamassa pakit miehelle, minusta kemiaa ei ollut.
Mutta pari tapaamista myöhemmin olimmekin todella hyvä mätsi. Mietin miten paljon ihmisiä olin vain ohittanut.
Ja nyt kun olisin voinut vielä tutustua, mies ei halunnut. Vielä kun koin että en vielä voinut olla oma itseni.
Tuli tosi pettynyt olo.
Ap
Nainen antaa pakit ja sitten valittaa ettei miehiä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen antaa pakit ja sitten valittaa ettei miehiä kiinnosta.
Et ilmeisesti osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan ne sanoo jos ei ole tuohon mennessä herunut sukupuoliyhdyntää.
Kyllä, tältäpä se deittailu nykyään näyttää. Viimeistään kolmansilla, miellään tietty toisilla treffeillä pitäis saada vähän läheisyyttä (=seksiä). Mulla olis ollut satoja miehiä, jos olisin tarttunut kaikkiin tarjouksiin. Eipä siinä, jos joku semmoisesta tykkää. Minä en. N40
Ei kemiaa koska annat itse niitä pakkeja olemalla hiljaa etkä sano että haluat tavata uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan ne sanoo myös sukupuoliyhdynnän jälkeen kun haluavat naisesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mihin mennessä? Oikeastiko te kuvittelette miesten lähtökohtaisesti odottavan seksiä wkoilla treffeillä. Toki jos kuorossa hakee miesten haluavan vain seksiä, niin sitten siihen alkaa uskoa. Ja sillä voi selittää kaiken.
No sitten ei ole. Simple as that. Case closed. Finito. Turha jatkaa. Kaput. Loppu.
Uutta matoa etc.
Sitä joko on tai ei ole. Ei siinä sen ihmeempää.