Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmet treffit, miehet sanoo ettei ole kemiaa??

Vierailija
07.06.2024 |

Kuulen aina että olen kaunis ja saan paljon osumia deittiapeissa, mutta nyt kolme viimeisintä miestä on sanonut ettei meillä ole kemiaa ensimmäisten treffien jälkeen. Mitä tämä yleensä tarkoittaa?

Tämä on minulle uutta, luulen että syynä on viimeisin suhde joka päättyi sydänsuruihin ja olen kadottanut jotain sen myötä. Enkä ole oma itseni.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa itseensä. Kun kumppania etsii, se haastavaa puuhaa, koska siinä pitää kilkata sekä henkisesti, että fyysisesti. Usein tapaa hyviä tyyppejä, joiden kanssa ei kuitenkaan tee mieli peuhata. Tai sitten hyvännäköisiä, joiden kanssa ei ole mitään puhuttavaa. Ventovieraiden treffailu on neulan etsimistä heinäsuovasta. Siksi ihmiset ihastuvat monesti työkavereihinsa, naapureihin yms. Ihmisiin, jotka opitaan tuntemaan pikkuhiljaa. 

Vierailija
62/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin naisen netissä olleeseen deitti-ilmoitukseen. Hän vastasi, ja meilailtiin sitten tiiviisti viikon verran. Vaikutti iloiselta ja kiinnostuneelta naiselta. Asuttiin ihan eri puolella Suomea, minkä vuoksi yllätyin iloisesti, kun hän kertoi, että olisi tulossa pian Helsinkiin ja voitaisiin tavata. Treffeillä käytiin sitten ensin elokuvissa ja istuttiin sen jälkeen lasillisella muutama tunti. Juttua riitti molemminpuolisesti ja erottaessa odotukseni olivat korkealla. Meni pari päivää, jonka jälkeen kyselin naiselta fiiliksiä treffeistä sähköpostilla. Odotin, että pahimmassa tapauksessa hän vastaa, ettei osaa sanoa vielä, mutta jatketaan yhteydenpitoa. Olikin sitten järkytys, kun hän ilmoitti, että oli kiva tavata, mutta ei löytynyt henkilökemiaa seurustelun virittelyyn, minkä vuoksi ei kannata enää olla missään yhteyksissä eikä edes kirjoitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin naisen netissä olleeseen deitti-ilmoitukseen. Hän vastasi, ja meilailtiin sitten tiiviisti viikon verran. Vaikutti iloiselta ja kiinnostuneelta naiselta. Asuttiin ihan eri puolella Suomea, minkä vuoksi yllätyin iloisesti, kun hän kertoi, että olisi tulossa pian Helsinkiin ja voitaisiin tavata. Treffeillä käytiin sitten ensin elokuvissa ja istuttiin sen jälkeen lasillisella muutama tunti. Juttua riitti molemminpuolisesti ja erottaessa odotukseni olivat korkealla. Meni pari päivää, jonka jälkeen kyselin naiselta fiiliksiä treffeistä sähköpostilla. Odotin, että pahimmassa tapauksessa hän vastaa, ettei osaa sanoa vielä, mutta jatketaan yhteydenpitoa. Olikin sitten järkytys, kun hän ilmoitti, että oli kiva tavata, mutta ei löytynyt henkilökemiaa seurustelun virittelyyn, minkä vuoksi ei kannata enää olla missään yhteyksissä eikä edes kirjoitella.

Joo tämä tuntuu olevan monella, että pidetään sujuvaa juttelua merkkinä siitä että nyt synkkaa. Ja sitten yllätytään kun toinen ei ole samaa mieltä. Kaverimielessä se toki noin toimiikin, mutta tapailuun ja seurusteluun se ei riitä. Valtaosa ihmisistä, joiden kanssa minulla on antoisia keskusteluja ei kiinnosta minua seksuaalisesti.

Keskimäärin miesten on vaikeampi ymmärtää tätä, koska heille riittää että toinen on mukavaa seuraa ja siedettävän näköinen. Useimmat miehet tuntevat tällaiseen naiseen myös seksuaalista vetoa. Naisilla ei mene niin päin, vaan vain pieni osa niistä peruskivoista kiinnostaa seksuaalisesti ja romanttisesti.

Toki yksilöt yksilöitä, mutta keskimäärin sukupuolet noin päin. Kuten Ap on todennut, osa miehistäkin haluaa vielä erikseen sitä kemiaa ja sitten taas osa naisista ei sitä samalla tavalla kaipaa.

Vierailija
64/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille taitaa riittää avautuvat haarat? 

Eli "ei kemiaa" <- ei pantavan näköinen.

Sama "ei kemiaa" <- käy näppäränä eroon pääsy slouganina, kun ja jos haarat pysy kii.

Ei dippimatikkaa tarvita tähän. xDD

Vierailija
65/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa että miehet puhuisi jostain kemiasta. Se on naisten sössötyksiä. Valitse paremmin.

Vierailija
66/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa olla vaikka kuinka komea ja huoliteltu, pukeutunut ja sliipattu...

mutta omata 11 cm nakin. Olla surkea poka orgastista seksiä hakevalle ja hyvää seksiä rakastavalle naiselle.

Mitäs siinä sitten voi tehdä? Mittanauhaa tuskin mukana alamme käsiveskassamme kantaa kummiskaan.

Ottaa koe-erän komistuksen varustuksen testatakseen, ei muu auta.

Vierailija
67/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää, että naiset tuntuvat usein viittaavan henkilökemian puutteeseen, kun he eivät ole kiinnostuneita jostakin miehestä fyysisesti. Itse miehenä koen, että minulla voi synkata hyvinkin jonkin naisen kanssa - meidän välillä on siis kemiaa - vaikken olisi hänestä lainkaan kiinnostunut fyysisesti.

Vierailija
68/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Jos nainen on päättänyt valita miehen niin ei miehen mielipiteelle saa antaa arvoa vaan miehen pitää tehdä niin kuin nainen haluaa välittämättä itsestään

Vierailija
69/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti näytät tältä. Urheilu on jotain vaappumista koiran kanssa 100 metrin päähän ja takaisin.

https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/096/280/non_2…

Vierailija
70/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole tarpeeksi viihdyttävä. Kummasti kemiaa tulee silloin, kun toisen jutut ovat kiinnostavia.

Vierailija
71/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et ole tarpeeksi viihdyttävä. Kummasti kemiaa tulee silloin, kun toisen jutut ovat kiinnostavia.

Ei miehet tarvitse naisen olevan viihdyttävä. Riittää kun näyttää pantavalta.

Vierailija
72/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää, että naiset tuntuvat usein viittaavan henkilökemian puutteeseen, kun he eivät ole kiinnostuneita jostakin miehestä fyysisesti. Itse miehenä koen, että minulla voi synkata hyvinkin jonkin naisen kanssa - meidän välillä on siis kemiaa - vaikken olisi hänestä lainkaan kiinnostunut fyysisesti.

Kemia nimenomaan tarkoittaa myös fyysistä kiinnostusta.

Vierailija
73/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekevät miehetkin. Kaikista oudointa on jos vedotaan kemian puutteeseen ja kuitenkin samalla ehdotetaan, että olisi kiva jatkaa kaverina. Kuka haluaa kaveriksi ihmisen josta kokee ettei synkkaa? En ainakaan minä, enkä halua olla kaveri ihmisen kanssa joka kokee ettei välillämme ole kemiaa. En vaikka minun mielestäni olisi selvää että sitä on.

Vierailija
74/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo reagointi tulee yksien treffien jälkeen, on olemuksessa ja/tai jutuissa jotain miesten mielestä vastenmielestä. Jotain woke-viboja tms.

Vierailija
75/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan eri asia naisen tekemänä kuin miehen tekemänä

Vierailija
76/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän varten treffeillä käydään, että tutustutaan. Tarina joko jatkuu tai ei jatku useampienkaan treffien jälkeen. Itse kävin treffeillä 13 vuotta, enemmän tai vähemmän aktiivisesti, kunnes se oikea kemia löytyi, 48 vuotta sitten. 

Vierailija
77/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinusta on outoa että miesten mielestä ei ole kemiaa, vaikka olet kaunis ja sen pitäisi riittää?

Ratkaisun avain piilee omassa kysymyksessäsi.

Vierailija
78/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä sanon noin, niin se tarkoittaa, että joko ulkonäkö/fyysiset piirteet ei innosta tai hänestä ei vain löydy mitään syvällistä. Sellainen pintapuolinen ihminen, joka puhuu vain arjesta ja säästä.

Vierailija
79/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jokainen sosiaalisesti taitava hyvä keskustelija ole sinusta kiinnostunut. Sellainen ihminen osaa pitää mukavaa tunnelmaa ja eloisaa keskustelua yllä eikä se ole hänelle mikään "OMG miten ainutlaatuista, ei väkinäistä ja vaivaannuttavaa tällä kerralla, nyt kosin" - tilanne.

Vierailija
80/87 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti näytät tältä. Urheilu on jotain vaappumista koiran kanssa 100 metrin päähän ja takaisin.

https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/032/096/280/non_2…

Aika moni suomalainen mies jakaa arkensa tuollaisen kanssa. Okei, no lähtötilanne on varmaan ollut vähän parempi joskus kun ovat tavanneet. On totta, että tuollainen tuskin nykypäivänä ainakaan deittiapin kautta saisi seuraa, ellei omaisi jotakin miehen elämään vahvasti kuuluvaa perversiota. Toisaalta eipä niiden appien välityksin taida kovinkaa moni vakavaa parisuhdetta löytää, joten joku muu ratkaisu olisi varmasti parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi