Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**SYYSSISSIEN alkuviikko**

29.01.2007 |

Maanantaita! Kirjoitellaan vaikka tähän alkuviikon pinoon niin kauan kun katsotaan tarpeelliseksi avata uusi..

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt viime alkuviikon jälkeen kirjoittelemaan, mutta viikonloppuna luin kyllä kaikki teidän jutut. Ahkerasti olette kirjoitelleet ja paljon uusiakin on tullut mukaan, tervetuloa minunkin puolesta!

Työmatka meni ihan mukavasti, yllättävänkin hyvin. Edellisenä iltana oksensin kotona ja olin ihan kauhuissani, että miten ikinä tulen noista kahdesta päivästä selviämään. Sisuja söin vähän väliä ja koitin aina sopivissa väleissä napostella hedelmiä ym. niin kuin ihmeen kaupalla pahoinvointi pysyi kurissa. Nyt taas viikonloppuna vähän pahempaa oloa ollut. Lohduttaudun vaan sillä, että ei tämä enää montaa viikkoa voi kestää..

Täällä oli ollut keskustelua asumisesta. Me asutaan tilavassa omakotitalossa, joten sen suhteen ei tämä uusi perheenjäsen tuo mutkia matkaan.

Matkustelustakin oli juteltu: me ajateltiin lähteä pääsiäisenä sukuloimaan Englantiin. Silloin pitäisi jo väsymys ja pahoinvointi olla pitkällä takana ja vielä ei kuitenkaan ole kovin iso masu niin, että hyvin pitäisi jaksaa. Kesällä ollaan yleensä myös tehty joku ulkomaan reissu, mutta nyt pitäydytään kyllä ihan kotimaan matkailussa. Niin, ja näitä työmatkoja taitaa olla joitakin vielä edessä, huoh.

Tuutupiin puolesta toivon sydämestäni, että tuhruttelu on vaan raskauteen kuuluvaa ja kaikki on masussa hyvin. Ja parempaan suuntaanhan oli jo eilen menossa, hyvä niin!!!

Mukavaa alkuviikkoa kaikille

jondeliini 8+5

Vierailija
2/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni sukuloidessa ja Tampereella vuonna 85 musikaalia katsoessa, aivan loistava, suosittelen ihan kympillä!!!

Alavatsassa on välillä paineen tunnetta, siis sitä ihan kuin menkat alkaisi oloa ja ekaa kun odotan niin kyllä sitä vähän väliä pelotti että " lorahtiko" .. No ei sitten kuitenkaan. Olo on ollu yleisesti ottaen tosi hyvä. Illalla lievää pahoinvointia, mutta veikkaisin että se johtuu lähinnä väsymyksestä. Sekä pe että la iltoina tuntui kuin joku olisi hakannut mut. Väsytti niin tajuttomasti etten meinannut sänkyyn saakka päästä.

Me ei sitten maltettu olla kertomatta jo. Eli taitaa olla nyt niin että lähes kaikki sukulaiset tietää. Mietittiin asiaa ja tultiin tulokseen että voidaan yhtälailla kertoa nyt. Koska jos kaikki ei menisikään hyvin niin kai me sekin sit viimeistään oltais kerrottu. Miehen äiti sekosi täysin.. Samoin toki omat vanhemmat, mutta niillä homma pysyi sentään hanskassa. =D Anoppi mm. oli miehen veljen 40 v juhlissa vaivihkaa esittänyt tälle veljelle isoa mahaa ja osoitellut mua ja miestä.. Hohhoijaa, no sentään se tajusi että raskaana =D Vauvakortti vedetään nyt sitten seuraavan 20 vuotta luultavasti joka paikassa esiin.. Siis kun anoppi komenteli mun miestäni tyyliin ethän sä sit enää voi kun on vauva ja sun pitää kyllä kun on vauva jne. Herttaista toki, mutta lievästi ärsyttävääkin.. Nyt alkaa palaveri ja sit toimitusjohtajan messissa kohti Turkua.. Toivottavasti tänäänkään ei tule pahaa oloa!! Kun duunissa mä en todellakaan aio viel kertoa yhtään mitään!!!! Mutta nyt pitää mennä. AI niin, ilmeisesti mä olen nyt viikolla 7 eli 6+5, ainakin laskurin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on etäviikko koulusta, niin sai nukkua vähän pidempään... Musta tuntuu, että pahoinvointi vaan lisääntyy joka päivä, eilenkään en kyennyt tekeen juuri mitään, kun koko aika oli niin etova olo. Mentiin muka lauantaina miehen kans ravintolaan syömään, en pystynyt syömään mitään, kun siellä haisi ruoka ja mua alkoi oksettaa...

Mulla on myös niitä menkkamaisia kipuja ja tosiaan koko aika pelkää, että millon lorahtaa...:) Mä aina aattelin, että jos mä raskaudun, niin mulla ei mitään kipuja ole, tai en ainakaan valita niistä, mut voi mun miesparkaa, kun joutuu kuunteleen mua...:)

Meilläkin on talviloma tulollaan, mut ei läheta minnekään ulkomaanmatkalle. Käydään ehkä oulun suunnilla ystäviä katsomassa, jos jaksetaan lähtä autoon istumaan... Mä aloitin vuoden alusta opiskelun ja opintotuellahan ei kovin kummosia matkoja tee.. Oli mulla kyllä tarkoitus hakea jotain töitäkin, mut sitten huomasin odottavani (oltiin vuosi yritetty ja luovuttiin jo toivosta) ja hyvä, että jaksan koulussa käydä...:)

Me ollan kerrottu jo kaikille lahisukulaisille ja lähimmille ystäville, on tätä odotettu jo niin kauan, että minä en ois pystynyt millään olla hiljaa.. tekis mieli kuuluttaa koko maailmalle, vaikka eihän se muiden mielestä niin kovin ihmeellinen asia olekkaan..:) Pieni pelko on kyllä koko aika päällä, että jos meneekin kesken tai kaikki ei olekaan hyvin..

Täytyy tästä lähteä vaatekauppoihin, kun on maha niin turvoksissa, että yhdet farkut ainoastaan on niin hyvän malliset, et ne ei paina mahaa...

onnellinen rv 6+6

Vierailija
4/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän taukoa kirjoittelusta, milloinkohan viimeksi kirjoitin?

Toivottavasti TUUTUPIILLÄ kaikki hyvin!!!!

Mulla oli koko viikonlopun tosi paha olo, eikä olo kyllä nytkään mikään hyvä ole. Mun on pakko syödä koko ajan jotain, etten ala oksentamaan. Oksulla en siis ole vielä käynyt, mutta aika paha olo kyllä on...Eilen meni vielä vatsa ihan sekaisin, tuli ihan yht' äkkiä -tiedä sitten mistä johtui. Hetken jo mietin, että onko merkki jostain, mutta kun se loppui kuin seinään, niin en sen enempää sitä miettinyt...Rinnat on tosi arat myös. Silti, on IHANAA OLLA RASKAANA!

Töissä olen, vaikka väsyttäis. Iltaisin olen mennyt tosi aikaisin nukkumaan, kun ei millään tahdo noi yöunet riittää.

Hyvää maanantain jatkoa,

-Ultsi + Lahja 7+4-

Vierailija
5/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja muutamaan aiheeseen... me asumme n 100m2 rivariasunnossa vuokralla, kyllä sinne vielä toinenkin lapsi mahtuu ihan hyvin mutta on mietitty oman rakentamista. Tosin se tuntuu vähän ylivoimaiselta tehtävältä juuri nyt (tai ylipäänsä), kun miettii mitä kaikkea siihen sisältyy.

Raskaudesta olen kertonut pikku hiljaa muutamalle ihmiselle, ensimmäiseksi vanhemmilleni. Pari kaveria arvasi (kun en juonut mitään isoissa juhlissa), parille harrastuskaverille kerroin syyn kun vastasin etten lähde mukaan perinteiseen toukokuun reissuun, jne. Viime vuonna keskenmenneessä raskaudessa pidin asian salaisuutena vkolle 12 asti (jolloin siis huomattiin sikiön kuolleen) ja sitten kuitenkin kerroin asiasta myös niille läheisille jotka eivät olleet tienneet raskaudestakaan... tajusin että masennus olisi näkynyt naamasta joka tapauksessa. Nyt en sitten aio olla yhtä salaperäinen, silläkin uhalla että menee taas kesken. Töissä en kerro kyllä yhtään mitään ennen kuin on ihan pakko ts joku huomaa.

Raskausvaatteista yritän pysyä erossa niin kauan kuin mahdollista. Niihin kun ehtii sitten kyllästyä niin moneen kertaan, jos sikseen tulee :) Toistaiseksi ei olekaan mitään ongelmaa,valitsen vaan kaapista päälleni niitä hitusen löysempiä vaatteita.

Iltapäivällä on eka neuvola. Melkein en jaksaisi mennä kun siellä täytellään vain niitä perusjuttuja... enempi olen tulisilla hiilillä siitä, kestääkö tämä raskaus pidempään kuin edellinen, eli näkyykö seuraavassa (=np-)ultrassa elämää, vai ei... tai jos on lääkärikäynti sitä ennen, kuuluuko tällä kertaa sydänääniä.

Hyvää vointia kaikille,

t Joululahja

Vierailija
6/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirkkaanpunainen vuoto.Eli kesken menee.Itseasiassa luulin että tämä olisi kauheampaa mutta mulla on ollu koko ajan aavistus ettei kaikki ole hyvin,ja olin valmistautunut tähän.No,tulin raskaaksi samantien kun ehkäisy pois ja eiköhän tässä yritetä joskus (mahdollisimman pian) uudestaan!Lapset on lahjoja,ja me oltaisiin tätä lasta rakastettu..Toivottavasti teillä kaikilla menee hyvin syyskuuhun asti ja niille joilla ei mene,toivon voimia katsoa tulevaisuuteen.

Vierailija
7/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkoista piti vielä kirjoittaa, että mennään koko perhe hiihtolomalle Lappiin, ja toukokuussa on tarkoitus mennä miehen kanssa kaksin viikonlopuksi Italiaan. Erinäisiä työmatkoja joudun myös tekemään tässä kevään mittaan vaikka olen yrittänyt kieltäytyä kaikista mistä vain suinkin voin. Mutta minkäs teen kun kuuluu toimenkuvaan enkä aio tätä raskautta paljastaa ennen kuin vatsa näkyy selvästi + en halua muutenkaan käyttää sitä syynä, ellen sitten ole oikeasti fyysisesti huonossa kunnossa.

Samoin suunnittelen samaa kuin jotkut jo aiemmin ovat maininneet, eli suoraan kesälomalta äitiysvapaalle. Tai siis jos tämä itu nyt pysyy sisällä... urgh.

t Joululahja

Vierailija
8/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli viime viikolla kovastikin taukoa, kun ensin oli sisko ja äiti käymässä ja nyt sitten viikonloppuna käytiin sukuloimassa miehen vanhemmilla. Viikonloppu meni todella nopeasti. Käytiin heti perjantaina ulkona syömässä ja kyllähän anoppi ja appi kovasti ihmettelivät kun ei meille alkudrinksut ja viinit maistuneet  Saivat ihan keskenään juoda ja me selittelimme tipatonta tammikuuta.

Vauvasta kertomisesta on ollut kovin puhetta, meillä siitä tietää vasta mun isosisko. Mun oli ihan pakko päästä jonkun kanssa hehkuttamaan asiaa ja sisko on aina kertonut omista raskauksistaan mulle ajoissa, niin ajattelin tehdä samoin. Meidän vanhemmille, miehen veljelle (tuleva setä) sekä mun pikkusiskolle ja ¿veljelle kerrotaan sitten ekan neuvolan (5.2) jälkeen. Tarkoitus olisi lähettää postissa pieni vaippa ja tutti ainakin tuleville isovanhemmille, muille pelkkä pieni vaippa. Paketoin nuo kaikki samaan pakettiin ja laitan ystävänpäiväkortin sisään, johon liitän itse kirjoittamani runon, jossa tulee ilmi tämä uusi tulokas. Voin sen sitten myöhemmin laittaa vaikka tännekin teidän luettavaksi.

Mekin kävimme viikonloppuna ostamassa äitiysvaatteita, joita tosin ei ihan vielä tarvitse käyttää. Masu ei ole oikein vielä kasvanut, mutta reisiin, peppuun ja rintoihin näyttää sitä ylimääräistä tulevan. Lisäksi mahaa nippailee inhottavasti aina välillä ja joka päivä minulla on aina vain huonompi olo. Heh, saas nähdä monta vauvaa meille on tulossa  Mun puolelta on nimittäin luomukaksosia sekä ¿kolmosia.

Asumisestakin on ollut puhetta. Me asumme tällä hetkellä todella pienessä asunnossa, 36 neliötä! Meillä on makkari ja tupakeittiö sekä tietenkin vessa ja pieni parveke. Tarkoitus olisi ostaa loppuvuodesta oma asunto, joku kiva rivari. Vielä ei ole ihan tiedossa mistä päin Suomea, kun tällä hetkellä asustelemme Tampereella. Kumpikaan meistä ei ole täältä kotoisin, kävimme vain koulumme täällä. Työskentelemme molemmat hoitoalalla, joten töitä kyllä löytyy mistä vaan. Vakipaikan saamistakin täytyy näillä aloilla odottaa, joten vauvan saamista ei voinut sinne saakka suunnitella.

Lomailusta sen verran, että vietimme juuri joulun ja uuden vuoden ulkomailla, väli-amerikassa. Jossa tänä oma Pamsumme saikin sitten alkunsa  Olikin hyvin antoisa loma, joten ihan lähiaikoina ei ole ulkomaanmatkoja meille tiedossa, vaikka kovia olemmekin reissaamaan.

Tuutupii, toivottavasti kaikki alkaa jo olla parempaan päin ja vuoto lakkaisi jo pian.

Kaikille uusille, tervetuloa mukaan! Mukavaa saada uusia ihmisiä joukkoomme!

Colatoffee, minäkin pohdin aivan samoja asioita, meillekin ensimmäinen tulossa. Siskoltani on ensimmäinen lapsi kuollut kätkytkuolemaan kuusi ja puoli vuotta sitten  Mutta koskaan sitä ei voi ennakoida kenen kohdalle se tulee. Onneksi nykypäivänä on esim. itkuhälyttimiä, joihin saa mukaan kätkythälyttimen jos omat unet eivät onnistu. Täytyy kuitenkin ajatella niin, että Suomessa syntyy niin monta vauvaa vuosittain ja niistä noin 30 kuolee kätkytkuolemaan vuodessa. Tosin se on niille 30 perheelle aivan kamala tilanne, jota ei toivoisi kenenkään kokevan. Kätkytkuolleisuus on koko ajan laskussa kuitenkin, joten kyllä meidän vauvamme selviävät 

Typykkä, itse aloitin työni tässä uudessa työpaikassa vasta tammikuussa, joten kesälomaa kertyy huimat kuusi päivää! Taidan kuitenkin ottaa kesäloman rahana, niin äippäraha nousee korkeammalle. Jos vain jaksan töissä olla.

Mussstikka, älä ihan vielä menetä toivoa! Jos vuoto ei ole kovin runsasta ja kivutkaan mielettömiä niin sinuna jaksaisin vielä uskoa! Voimahali!

pirpsu & Pamsu rv 6+3

Vierailija
9/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullahan oli/on rv 9 menossa.

Vierailija
10/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mussstikka vuoto on harmitonta ja uusi elämä saa jatkaa kasvuaan.

Omaa napaa. Väsyttää kun pojalle nousi kuume yöllä ja nukkui levottomasti, jouduin ottamaan viereen kun en enää jaksanut hyssytellä pinniksen vierellä. Aamulla pojalla oli lämpöä 39.11. Poikkeuksellisesti nukahti sisälle vaunuihin. Eilen ei ollut etovaa oloa kovinkaan paljon eikä vielä tänäänkään, mulla huono olo iskee yleensä iltapäivästä illasta. Mutta nyt olo on lähes normaali ja se huolestuttaa. Torstaihinkin tuntuu olevan pitkä aika, silloin on ultra.

Vauvauutinen on kerrottu molempien vanhemmille ja sisaruksille.

Nyt poika heräsi joten hyviä vointeja kaikille mammoille ja masuille!

Unelma ja mussukka rv 8+?

Vierailija
11/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Mussstikalle voimahalaus, toivottavasti asiat pian kääntyvät parhain päin. Vielähän on toivoa ja toivottomuuden jälkeen uutta toivoa. Meillä on takana yksi tuulimunaraskaus ja sen jälkeen piti yksi kierros odotella, tyttö sai alkunsa heti toisesta yrityskierrosta.

Eli jos nyt raskaus keskeytyy niin sinulla on silti asiat paremmin kuin monella muulla, voit ylipäätään tulla raskaaksi. Näin minä ainakin ajattelin silloin kun Jorvissa kaavintaa odottelin. Voimia!

Ei kai meistä ketään ole vielä varmoilla vesillä, ei tässä voi muuta kuin odottaa ja toivoa :)

Oma olo on tänään aika metka, ensimmäisen kerran piti aamulla oksentaa kotona. Tyttö vaan tuumi että on äiti juonut liikaa kahvia. Ja miestä huvitti kun vastasin että on äiti tainnut kyllä saada liikaa jotain ihan muuta... Aamupäivälläkin oli tosi väsynyt ja huono olo, mutta tilanne parantui kun söin tuossa katkarapu ohukaisia. Nam! Saas nähdä mitä seuraavaksi tapahtuu, yleensä syömisen jälkeen tulee vähän ajan päästä oksennus. Ehkä tänään on sen suhteen parempi päivä. Lienee toiveajattelua.

Mukavaa maanantaipäivää kaikille. Espoossa oli muuten aamulla pakkasta 22 astetta joten nyt se talvi on virallisesti tullut tännekin. Lumihan tuli jo perjantaina.

t: Typykkä ja Hermanni 6+5

Vierailija
12/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen räkätaudissa sairastamassa ainakin ke asti.

Poika on myös kipeänä joten levätä ei kauheasti ehdi :)

Ainoa raskausoire mitä tällä hetkellä on, on rintojen kipeys. Ei muuta... Mutta nyt on muuten olo niin heikko että ihan kiva ettei ole ainakaan mitään hirveätä pahoivointia tms.

Vierailija
13/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on olo jo sellainen, että oksat pois.. en ole oksennellut enkä mitään, mutta ympäri vuorokauden on niin huono olo, ettei meinaa oikein saada mitään tehtyä. Päivät pitäisi jaksaa istua töissä (asiakaspalvelussa) ja iltaisin pitäisi tehdä opinnäytetyötä..huoh. Lisäksi on välillä menkkamaisia kipuja, ja toiseen sääreen koskee, olisko jotain verenkiertohäiriöitä? Ihan selvästi liittyy tähän raskauteen.

Voi kun tämä menisi äkkiä ohi, vaikka tätä onkin kestänyt vasta viikon, niin silti olen jo ihan kypsä. Tuntuu että olen huonolla tuulellakin sen takia. Tekisi mieli vaan nukkua..

No, ettei menisi koko viesti valittamiseksi, kerron että meidän perhe asuu omakotitalossa, joka valmistui n. vuosi sitten. Tai no, tekemistä kyllä vielä riittää, mutta muuttokunnossa talo oli vuosi sitten. Sitten kun kolmas makkari tarvitaan toiselle lapselle, meiltä jää työhuone pois, mutta kaipa sitä kannettavan kanssa pärjää vaikka takkahuoneessa tai olkkarissa. Tai sitten täytyy rakentaa toinen talo. :)

Shine, jotain 6+0 tai sinne päin?

Vierailija
14/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussstikka: Voimahali sinulle! Käythän kuitenkin ultrassa tarkistuttamassa, onko oikeasti keskenmeno vai jotain muuta vuotoa. Jaksamista!

Oma napa: Tuhru on vähentynyt. Jesh! On enää sellaista rusehtavaa valkovuotoa. Torstaina ultra, jännittää... Odotuksesta ei tiedä vielä kuin mun äiti ja paras kaveri (he myös tietävät tuulimunasta), muille kerromme vasta torstain jälkeen, jos siihen aihetta siis...

Tuutupii rv 6+1

Vierailija
15/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussstikalle mielettömän suuri voimaa tuova halaus!

Raskaudesta tietää tällä hetkellä jo aika moni ;) Eli minun äitini, isäpuoleni, miehen äiti, isä ja veli.

Kolme hyvää ystävääni ja kolme työkaveriani sekä miehen yksi työkaveri + paras ystävä.

Sukulaisille, lopuille työkavereille jne jne jne, kerrotaan kyllä sitten vasta kun on eka kunnallinen ultra käytynä.

Sitäkin mietin tänään... Neuvolassa olen siis käynyt jo ennen kuin ultrassa todettiin että viikkoja onkin vähemmän... Kun tulee ultraa kutsu, kannattaako mun soittaa sinne ja yrittää siirtää sitä parilla viikolla ??? Mitä mieltä olette? :)

Onko kokemuksia onnistuuko? vai menenkö vain ultraan, välttämättähän ei pystytä np mittaa ottamaan jos viikkoja ei ole tarpeeksi, 10 pitää muistaakseni ainakin olla???

Papereihin on merkattuna rv 8 +risat ( siis nyt meneillään) mutta oikeasti ei niin pitkällä olla......

Tuntuu jotenkin siltä että menee kesken. Vaikka oireita siihen ei ole, enkä sitä tietenkään toivo edes salaa! Jännä olo kuitenkin, ehkä johtuu siitä että harvinaisen pahoinvoimaton päivä :)

Vierailija
16/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eppuliini: Oliko sulle varattu kontrolliultra tälle viikolle? Jos siinä viikot samaa linjaa kuin nyt, varmaan kannattaisi siirtää np-ultraa - hyöty kun on kovin vähäinen, jos sinne liian aikaisin menee. Toisaalta, jos ei oo varattu ktr-ultraa, niin voihan np:n pitää sellaisena, pyytävät sitten uudestaan, kun viikkoja on tarpeeksi, jos siellä käydessä toteavat, että vähemmillä viikoilla ollaan.

Vierailija
17/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]mussstikka[/b] - Voi kurjuus! Voimia kovasti tulevaan..

[b]Tuutupii[/b] - Kiva kun vuoto jo muuttunut parempaan suuntaan :)

Viikonloppu oli niiin kauhee..

Niinhän se menee, et vaikka kuinka tietää et nuo vuodotkin on yleensä ihan normaaleja, niin aina on pelko ja epäilys mielessä.

Mullakin oli viikonloppuna useemman kerran tosi kovia kramppeja mahassa (kohdussa), olin jo ihan varma et alkaa vuotokin. Mutta nyt näyttäis kaikki olevan ihan hyvin :)

Viikonloppu ol kyl niin kauhee olotilaltaan, et huh huh..

Tänään kuitenkin on ollut ihan jees olo. Kävin 7 aamulla pienellä happi hyppelyllä, tyttö kun nukkui niin sikeästi. Enkä hyppinyt kuin omassa pihassa ;) Kuvotusta kyllä ollut pitkin päivää, mutta ihan hyvä olo silti.

Jaksoin kaupassakin käydä, vaikka se on yleensä ihan kauheeta. Kun on hajuja ja yök..

Me (minä) ollaan kerrottu jo melkein kaikille läheisille ihmisille raskaudesta. (miehen suku ei vielä tiedä, mies sitten kertoo heille itse) Eikä kukaan kaveripiiristä tiedä. Onhan nuo muut jo jonkun tovin tienneet :) Samoilla ajatuksilla [b]Onnin[/b] kanssa tän kertomisen suhteen.

[b]eppuliini[/b] - Ihan samaa meinasin sanoa kun Typykkä. Kannattaa ainakin soittaa ja kysyä siitä ajan siirtämisestä.

Mulla pyörii mielessä torstain eka neuvola. [b]Onko teillä ollut (tulossa) miehet mukana ekassa neuvolassa?![/b] Mua vähän jänskättää saako mies lomaa intistä sitä varten. Se kovasti haluais mukaan, harmittaa sen puolesta jos ei pääsekään. Kun kerta itse haluaa. Mulle on oikeestaan ihan sama. Muihin käynteihin en sitten osaa edes kuvitella miestä mukaan ;)

Jaahas, kai pitäis ruokaa laittaa. Se tuntuu nykyään niin vastenmieliseltä ;)

dumle rv 8+2

Vierailija
18/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

COLATOFFEE, me ollaan menossa torstaina Tampereelle katsomaan Vuonna -85 musikaalia! Anoppi vie meidät sinne ja tarkoitus olisi paljastaa hänelle vauvauutiset samalla reissulla!

Vierailija
19/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sit eka ultra. Pikkunenn sydänhän siellä kovasti löi. Kyllä meinas itku tulla kun katteli sitä. Mies sai mukavan syntymäpäivälahjan siitä. Nyt toivotaan et jatkokin menee hyvin.

Me ollaan kerrottu jo aika monelle raskaudesta. Kaikki ei kuitenkaan vielä tiedä asiasta. Viime raskaudessa, joka päättyi keskenmenoon, kerroimme melkein kaikille. ja keskenmenon jälkeen myös niille jotka eivät tienneet. Mukvampi kertoa kuin salailla asiasta. Töissäkin jouduin kertoa heti alussa, kun jouduttiin tehä pieniä muutoksia työhöni.

Nyt sitten vain odotellaan et pahoinvointi loppuu, (tykkään kyllä siitä, koska raskaus on todellisempaa)ja maha alkaa kasvaa!

uma81 7+3

Vierailija
20/51 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuoto lisääntyy koko ajan ja kipu sitä mukaa..vuodossa on myös hyytymiä joten kyllä tämä keskenmeno on.Huh,on kai tämä aika pelottavaakin..No mutta minäpä en taida tänne paljon enää kirjoitella.Hyvää jatkoa ja ennenkaikkea onnistunutta odotusta teille kaikille!:)