Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin takaisin kotipaikkakunnalleni 20 vuoden jälkeen ja tämä taisi olla virhe..

Vierailija
07.06.2024 |

Asuin pitkään pääkaupunkiseudulla, kunnes sain tarpeekseni ja aloin miettiä paluuta kotipaikkakunnalleni. Mielessä oli rauhallinen elämä, pienen paikkakunnan turvallisuus ja jonkunlainen nostalgia. Mutta nyt kun olen asunut täällä vuoden, ei tämä tunnu hyvälle. Palvelut on ihan surkeat, joka paikkaan tarvitsee auton. Ihmiset on ihan samanlaisia kuin ennenkin, nurkkakuntaisia ja ihan omassa kuplassaan. Teinit rällää mopoilla, aikuiset käy lauantaisin Prismassa jossa on sitten ryysis. Jotenkin aika on pysähtynyt väärällä tavalla. Haluan takaisin etelään, ei sille mitään voi. Ei täälläkään ollut hyvä. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isänikin oli sellainen, että aina jossain muualla oli parempi kuin siellä, missä oli.

Onneksi en perinyt tätä ominaisuutta.

Minulla meni yli viiskymppiseksi tajuta etten ole koskaan kokenut mitään paikkaa kodikseni. Voisin yhtä hyvin nukkua ulkona teltassa. Turvallisuus ja mukavuusnäkökohdat ottaa huomioon niin onhan nykyinen kämppä kiva mutta tämäkin on vain tukikohta.

Suomalainen kertoi asuneensa Espanjassa parikymmentä vuotta. Kokee molemmissa maissa pientä ulkopuolisuutta, kun tulee tänne kaipaa Espanjaan ja päinvastoin.

Minä oikeastaan kaipaan sinne synnyinkodin rantalaiturille. Kauniina kesäpäivänä laiturilla oli ihana uittaa varpaita ja seurata sorsaperheen puuhia.

Talvella siellä tulisi kylmä ja se laiturikin on jo la

Tiedän ettei sielllä isossa metsässä ole enää sitä kinttupolkua jossa pienenä tepastelin, enkä pelännyt. Isot puut ikäänkuin kumartuivat minua suojelemaan ja huumava lintujen laulukonsertti siivitti menoani mummolaan. Ja se ihana metsän tuoksu🥲

Vierailija
82/82 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydä aina voi mutta että asumaan, se olisi yhtä kaljakuppilameininkiä päivästä toiseen ;)

Ai, maaseudulla? Missähän täällä niitä kaljakuppiloita olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän