Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset eivät osaa kesätöissä MITÄÄN

Vierailija
07.06.2024 |

Vuosi vuodelta niitä avuttomia tulee kesätöihin, nyt on saavutettu piste jota ei voi enää alittaa. 

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kahvit osaa keittää ja nauraa mun vitseille 😅

M37

Vierailija
62/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi alkoi itkeä kun ei saanut pitää puhelinta esillä. Meni hakemaan saikkua ensimmäisenä päivänä. 

HYVÄ TYTÖT!

No joopa joo. Onpa uskottavaa trollailua. Mites tuo sun työelämä on edennyt? Kerran 15-vuotiaana leikkasit nurmikkoa, senkin huonosti? 

Oikeesti? Et näemmä ole ollut näiden kanssa paljoa tekemisissä. Meillä on kielletty puhelimen ja kuulokkeiden käyttö asiakastiloissa ja yleisissä tiloissa silloin, kun asiakkaita paikalla. Lähes joka päivä joku lärää siitä huolimatta puhelintaan tai kulkee napit korvissa. Yksikin yritti selittää, ettei hän pidä nappia kuin toisessa korvassa. Ei, niitä ei pidetä! 

-eri 

Olen rekrytoinut kesätyöntekijöitä monet kerrat. Onko teillä rekrytoinnissa jokin ongelma? Itse olen löytänyt hyviä ja tunnollisia työntekijöitä. Puhelin on kaapissa koko työpäivän ruokataukoa lukuunottamatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1,5h perehdytysvideo perusjutuista (työaika, tauot, työvaatteet yms)ja yksi kesätyttö ei edes ollut katsonut sitä. Ei tajunnut edes sitä, että on hyvä olla olemassa esihenkilöiden puhelinnumerot, jotta saa heihin yhteyden esim sairastumisen takia. Nekin oli annettu, mutta ei tietenkään ollut tallentanut mihinkään. Itse työnteko kyllä perehdytettiin ilman videota

Vierailija
64/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat asiantuntijatyöt toimistossa ovat sellaisia joita tehdään kompetenssilla, ei jonkun ihme perehdytyksen avulla. 

Vierailija
65/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te itse täällä teette työajalla?

Vierailija
66/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on oltu maailman etuoikeutetuimmassa asemassa ja saatu kaikki kultalautasella vain sukupuolen vuoksi niin näin siinä käy sanokaa minun sanoneen. Ahdistelevat ja 6häiritsevät myös asiakkaita ja iltaisin metelöivät ja pärräävät mopolla huutaen samalla kuin syötävät.

Joo, nää tyttöjen mopo/mönkkärijengit. Kerääntyvät koulujen pihalle, sylkevät maahan jne. Ei pojilla ole tuollaista, ne kulkee terveellisesti polkupyörillä ja urheilevat. 

Mummo maaseudulta käy joskus kaupungissa katsomassa miten asiat on. 

Lähiöincel ei taida tietää että meillä maalla niitä mopoja ja mönkkäreitä vasta onkin. Lähiöincel sai nuorena vain mummon vanhan Helkama-pyörän mutta ei oikein oppinut ajamaam silläkään.

Siinä laadukas kommentti naiselta. On hyvin perehdytetty😆

Vierailija
67/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla firmassa kaksi nuorta tyttöä ja tosi taitavia ovat. Ehkä teillä on perehdytyksessä vikaa?

Niin. Kahvilassa. 

Kahvilatyöhönkin pitää perehdyttää, koska yleensä kaikki työ edellyttää sitä, että uusi tekijä perehdytetään siihen. Etkö tiennyt sitä? Pitää kertoa ja näyttää, miten työssä toimitaan. Mitä pitää tehdä ja milloin. Tämä siitäkin huolimatta, että itselle kaikki on selvää.

Vierailija
68/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, teinit on niin tyhmiä

Vierailija
69/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla firmassa kaksi nuorta tyttöä ja tosi taitavia ovat. Ehkä teillä on perehdytyksessä vikaa?

Haastattelussa on kysytty että OSAATHAN TÄMÄN? Ja että meillä ei ole aikaa perehdyttää. 

Tulos: eivät osaa. 

Eli perehdytyksessä vikaa. Hehän ovat voineet tehdä vastaavaa hommaa ja osaavat sen kyllä, mutta teillä firmassa eri laitteet / eri ohjelmistot / eri mitä tahansa. Silloin vaaditaan perehdytys. Millaisia työnantajia te oikein olette?

Lopeta jo se ainainen jankkaaminen pErEhdYtYksEsTä. Huoh! Osaava työntekijä lukee paperista House rulesit ja sen jälkeen hän on perehtynyt ja tekee työnsä.&nbsp

Poikien/miesten lukutaito on heikolla tolalla, eikä kukaan perehdytä konkreettisesti näyttämällä. Näkee sen sitten surullisina uutisina 😞

Vierailija
70/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat asiantuntijatyöt toimistossa ovat sellaisia joita tehdään kompetenssilla, ei jonkun ihme perehdytyksen avulla. 

Ei meillä ainakaan. Jos uusi tulee talon ulkopuolelta, hän ei voi tuntea meidän työsovellustakaan. Se on opetettava. Samoin työprosessit.

Vierailija
71/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kahvilassa. 

Kahvilatyöhönkin pitää perehdyttää, koska yleensä kaikki työ edellyttää sitä, että uusi tekijä perehdytetään siihen. Etkö tiennyt sitä? Pitää kertoa ja näyttää, miten työssä toimitaan. Mitä pitää tehdä ja milloin. Tämä siitäkin huolimatta, että itselle kaikki on selvää.

Niin. Tytöt pitää perehdyttää maailman yksinkertaisimpiin asioihin. 

Vierailija
72/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitää perehdyttää jopa siihen mitä on seksi. Tilanpoikakin osaa sen luonnostaan. 

Vierailija
73/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on oltu maailman etuoikeutetuimmassa asemassa ja saatu kaikki kultalautasella vain sukupuolen vuoksi niin näin siinä käy sanokaa minun sanoneen. Ahdistelevat ja 6häiritsevät myös asiakkaita ja iltaisin metelöivät ja pärräävät mopolla huutaen samalla kuin syötävät.

Joo, nää tyttöjen mopo/mönkkärijengit. Kerääntyvät koulujen pihalle, sylkevät maahan jne. Ei pojilla ole tuollaista, ne kulkee terveellisesti polkupyörillä ja urheilevat. 

Mummo maaseudulta käy joskus kaupungissa katsomassa miten asiat on. 

Lähiöincel ei taida tietää että meillä maalla niitä mopoja ja mönkkäreitä vasta onkin. Lähiöincel sai nuorena vain mummon vanhan Helkama-pyörän mutta ei

No luepa se kommentti johon vastattiin. Trolli saa trollille kuuluvan vastauksen. Taisi nyt vähän kolahtaa suhun kuitenkin. Anteeksi jos osui kovin kipeästi. 

Vierailija
74/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaketju 🙄

Vierailija
75/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ainakaan. Jos uusi tulee talon ulkopuolelta, hän ei voi tuntea meidän työsovellustakaan. Se on opetettava. Samoin työprosessit.

Siinä se tuli. Naisille perehdytys = opetus. Kun mitään ei sitten kuitenkaan osata. 

Vierailija
76/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaketju 🙄

Soita 112. Tulevat hakemaan psykiatrisen polille. 

Vierailija
77/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kahvilassa. 

Niin. Tytöt pitää perehdyttää maailman yksinkertaisimpiin asioihin. 

Vuosien varrella on tullut vastaan vain yksi täysi-ikäinen joka ei osannut keittää kahvia. Se oli nuori mies. 

Vierailija
78/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että melkein kaikki osaisivat hommansa ihan hyvin jos heidät perehdytettäisiin kunnolla työtehtäviinsä.

Vierailija
79/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nämä nuoret vastavalmistuneet saavat monen viikon perehdytyksen ja silti eivät näytä suoriutuvan työstä. Puhelin on tärkein, potilaat hoidetaannopeasti alta pois että päästään katsomaan Tik Tok videoita. Ei siivota omia jälkiä taukohuoneessa, ei osata edes tervehtiä työkavereita kun tullaan töihin, puhumattakaan lausua kiitos sanaa kun joku tulee auttamaan. Neuvoja ei oteta vastaan kun ollaan sitä mieltä että kyllä mä osaan jo kaiken. Habitus on luokkaa tatuointeja, räväkkää punaista/sinistä hiuksissa, lävistyksiä jne. Toki poikkeuksia on mutta ne on harvassa. 

Vierailija
80/151 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä siellä vessassa luuhataan? Kolme, neljä kertaa tunnissa mennään vessaan ja viivytään 10min kerralla. 

Snäppiä, instaa, itsetyydytystä vai mitä?!?! Lääkärissä kannattais käydä jos oikeaa vessa asiaa pitää toimittaa noin usein ja pitkään.