Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskottomuus

Vierailija
07.06.2024 |

Olen parikymmentä vuotta ollut naimisissa ja nyt selvinnyt, että mies käynyt huorissa ilmeisesti muutaman vuoden ajan, kyse siis maksullisista naisista. 

Aviolittomme on ollut hyvä, miehessäni ei muuten moitteen sijaa. Aikuisia lapsia, lapsenlapsia ja muutenkin elämä ollut hyvää kaikin puolin ja siitä olen nauttinut. Seksielämä tyydyttävää, mitä se nyt yleensä voi olla näin pitkän yhdessäolon jälkeen. Ymmärrän toki, jos vaihtelunhalu, jännitys ymv. miehelleni iskenyt, mutta mielestäni se ei silti oikeuta pettämistä. Tällä hetkellä olo on aika tyhjä, petetty ja toisen ihmisen kunnioituksella ja arvostuksesta pohja viety pois? Nyt mietin, mitä tehdä jatkossa? Yrittää jatkaa yhdessä esim. pariterapian pohjalta? Onko kokemuksia miten asiasta selvitty ja yli päästy? Vai aloittaako alusta uusi elämä? Ikää meillä on jo kuudenkymmenen molemmin puolin. Itse koen tällä hetkellä oloni vanhaksi ja väsyneeksi ja pelkkä ajatus uuden aloittamisesta kuormittaa. Toisaalta, en halua jäädä mihinkään kulisseihin roikkumaan. Miten tästä voi selvitä? Auttaako joku pariterapia? Aika? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä käy sukupuolitautitesteissä.

Vierailija
2/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan sukupuolitesteihin molemmat. Tosiasia on, että mies on harrastanut ties millaista seksiä ties kenen kanssa ja ottanut riskin tarttumisesta itseensä ja sinuun. 

Jos miehesi on motivoitunut pariterapiaan voitte hakeutua sinne. Onko aidosti, vai siksi vaan koska jäi kiinni? Miksi ei ehdottanut itse ennen pettämistä?

Voitko häneen koskaan enää luottaa? Voitko arvostaa? Nämä sinun puntaroitava. Entinen ei palaa enää koskaan. Uskollista miestä et hänestä enää saa, se on menneisyyttä koska pettäminen on jo tapahtunut. Voitko ja haluatko hänen kanssaan uudenlaista suhdetta mikäli hänkin on motivoitunut. Vai haluatko itsenäisen elämän toistaiseksi yksin? Uutta ei kannata nyt edes miettiä. Olisiko kannaltasi ainakin asumusero hyvä että saat ajattelutilaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan kuvotus.

Vierailija
4/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan itsekin kokeilla maksullisia! Miltä tuntuisi, kun mies tekee kaikkensa sinun tyydyttämiseksi? Voisit keskittyä vain ja ainoastaan omaan nautintoosi. Miltä kuulostaa? 

Vierailija
5/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että katkeroidut enemmän, jos jatkat miehesi kanssa. Itse jatkoin enkä pääse pettämisestä yli, vaikka mies katuu aidosti. Olen hyvin katkera,  luottamus mennyt, itsetunto maan alla eikä tästä enää ylös nousta. Mun miehen kohdalla pätee myös se, että kerran pettäjä, aina pettäjä, vaikka tietojeni mukaan edellisestä pettämisestä on jo yhdeksän vuotta. Inhoan itseäni, kun en lähtenyt silloin, kun vielä olisi ollut voimia siihen.

Vierailija
6/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrasta poikki, ero! 

Vierailija
7/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle.

Vierailija
8/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, koska käynyt maksullisissa. Yök. Tosin eipä tuon ikäinen muuta saa. Katkeroidu, kun jäät miehen kanssa. Eroa ja Nauti elämästä yksin, hommaa oma mieleinen asunto, matkustele ja ole lastenlasten kanssa. Sulla on kuitenkin perhettä, johon tukeutua. Miten mies jäi kiinni?

Vierailija
9/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi sen verran, että otat ja lähdet. Tuota tekoa ei saa katumallakaan tekemättömäksi. 

Vierailija
10/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa anteeksi jos olisi sekaantunut johonkin tavalliseen 55v Marja-Liisaan, mutta maksullisissa käymistä en antaisi. On ollut ties kenen ulko maa laisten tautipesien kanssa.

Vierailija
11/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajatelisin: Hyvä kelpaa muillekin!

Vierailija
12/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiasta häneltä ja hänen mukaan sitä vaaraa ei ole. Ilmeisesti käyttäneet kondomia. En tiedä suojaako  se kaikelta?

Vierailija
13/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin kerroin, elämämme ja parisuhteemme ollut hyvää tähän asti. Pariterapia nyt lähinnä yhtenä vaihtoehtona mikäli en/emme halua erota. Mieheni haluaisi tehdä kaikkensa, jotta emme eroaisi.

Vierailija
14/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämäti houkuttaa, mutta en ole perehtynyt asiaan sen paremmin. Toisaalta en usko näihin kostopanoihin.

Vierailija
15/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajatelisin: Hyvä kelpaa muillekin!

Maksamalla.

Vierailija
16/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiolääkkeitä käytetty siihen malliin, ettei niitä ole käytetty meidän kesken. Mies tunnusti heti. Asia vahingossa huomattu, en siis ole kytännyt hänen touhujaan, lääkkeitään. 

Vierailija
17/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sedän luo. Setä poistaa tuskan.

Vierailija
18/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin kerroin, elämämme ja parisuhteemme ollut hyvää tähän asti. Pariterapia nyt lähinnä yhtenä vaihtoehtona mikäli en/emme halua erota. Mieheni haluaisi tehdä kaikkensa, jotta emme eroaisi.

No eipä tietenkään halua erota, kun tämä järjestely on ollut hänelle niin sopiva.

Vierailija
19/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikii.

Vierailija
20/23 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektiolääkkeitä käytetty siihen malliin, ettei niitä ole käytetty meidän kesken. Mies tunnusti heti. Asia vahingossa huomattu, en siis ole kytännyt hänen touhujaan, lääkkeitään. 

Ällöttävää.