Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoiset läpinäkyvät housut ja mustat stringit

Vierailija
06.06.2024 |

Olen nähnyt tänä kesänä vilisemällä tuollaista yhdistelmää naisilla kaupungilla. Mielenkiintoista. Mustat alkkarit jotka imeytyy perskoroon näkyy siis niin selvästi, että sama kuin niitä valkoisia hentoisia päällyhousuja ei edes olisi jalassa.  Ja pehva toki samalla näkyy.

2000 -luvun alkupuolella stringit piti näkyä matalavyötäröisten farkkujen yläosasta ja nykyään näin. :) 

Tiedoksi vain jotka haluaa olla muodin huipulla :D En tosin tiedä mistä noita valkoisia kangashousuja voisi ostaa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sit meikäläinen sattuu vilkaisemaan niin mä oon perverssisika välittömästi. Älkää naiset pukeutuko paljastavasti niin ei tule katseita tai ainakin ne vähenee merkittävästi

Miten pitkiin housuihin pukeutuminen on paljastavaa? 

Vierailija
2/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoiset pellavahousut ja niistä vähän kuultaa läpi :/.. käytän valkoisia tai nuden värisiä stringejä, ne ei näy läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hei, entä jos ei alkkareita noiden alle ollenkaan? 

Vierailija
4/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sit meikäläinen sattuu vilkaisemaan niin mä oon perverssisika välittömästi. Älkää naiset pukeutuko paljastavasti niin ei tule katseita tai ainakin ne vähenee merkittävästi

Et lainkaan aloitusta ymmärtänyt🦧

Vierailija
5/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se siinä tapauksessa että mustat stringit näkyvät läpi! Tahallaan puetaan niin, ja kerjätään katseita. Oksettavaa.

T. Nainen 50+

No eipä tuo eroa mitenkään siitä, että niiden housujen alla olisi vihreät mummopöksyt. Itsellä ei ainakaan mene päivä siitä pilalle, jos joku saa tietää, minkä väriset ja muotoiset alushousut minulla on jalassani, peräti housujen alla. 

Vierailija
6/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmasti on tietoinen valinta. Meinaatko ettei joka nainen vilkaise peilistä, miltä takamus näyttää housuissa jotka puki, ennenkuin menee ulos.

Et voi olla tosissasi. N

Vierailija
7/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se siinä tapauksessa että mustat stringit näkyvät läpi! Tahallaan puetaan niin, ja kerjätään katseita. Oksettavaa.

T. Nainen 50+

Mikä sinua vaivaa? N

Vierailija
8/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ja taas ihan vilisemällä on nähty tuollaisia asuvalintoja...

Kas kummaa, taidat nähdä hirveesti kaikenlaisia unia!

Vierailija
9/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja onkin varsinainen naisten perseiden tiirailija...

Vierailija
10/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yrittänyt etsiä valkoisia housuja! Kaikista näkyy läpi

Sitten ei tarvitse pukea nuo stringit. Tai käytä pitkä yläosa joka menee perseen yli. Problem solved.

Vierailija
11/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 50+

No eipä tuo eroa mitenkään siitä, että niiden housujen alla olisi vihreät mummopöksyt. Itsellä ei ainakaan mene päivä siitä pilalle, jos joku saa tietää, minkä väriset ja muotoiset alushousut minulla on jalassani, peräti housujen alla. 

"Pakarat ovat erogeeninen alue, kuten sukupuolielimet ja rinnat naisilla. Ei kuulu esitellä julkisesti."

Eihän kukaan niitä tässä skenaariossa julkisesti esittelekkään, niiden pakaroiden päällä on HOUSUT.

Vierailija
12/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa sitten oli muotia valkoiset uima-asut. Kaikki näkyi mitä et nähdä halunnut, nännit takamus, etumus, karvat jne. Siinä vasta silmiä hivelevää katsottavaa.

Mulla on valkoiset, mutta niissä on kaksinkertainen kangas.

Vierailija
13/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisissa housuissa ei kannata pieruun luottaa 😙

Vierailija
14/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 50+

No eipä tuo eroa mitenkään siitä, että niiden housujen alla olisi vihreät mummopöksyt. Itsellä ei ainakaan mene päivä siitä pilalle, jos joku saa tietää, min

"Mutta jos housut ovat läpinäkyviä. Ihan kun kävelisi ilman rintaliivejä läpinäkyvässä paidassa."

No eipä ole. Se on sama, kuin jos kävelisi läpinäkyvässä paidassa, ja päällä olisi rintaliivit. Nyt horiset kyllä ihan omituisia, miten pikkuhousut jalassa olo on sama asia kuin olla ilman rintaliivejä. 

Vierailija
15/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja onkin varsinainen naisten perseiden tiirailija...

Näitä stringityrkyttäjiähän tulee silmien eteen vähän joka paikassa nykään. Olen tuo 50+ nainen ja täyshetero.

Päällysvaatteiden läpi näet minkä tyyppiset kalsarit jollakin toisella on jalassa.

Aha! Ethän sinä muuta siis teekään kuin tuijottelet naisten perseitä!

Millaiset rintsikat niillä on?

Älä vaan kerro...

Vierailija
16/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa sitten oli muotia valkoiset uima-asut. Kaikki näkyi mitä et nähdä halunnut, nännit takamus, etumus, karvat jne. Siinä vasta silmiä hivelevää katsottavaa.

Mulla on valkoiset, mutta niissä on kaksinkertainen kangas.

AVoi olla että sun on, mutta kaikissa niissä ei todellakaan ollut.

Vierailija
17/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia näkyi 2000-luvun alussa. Silloin ajattelin, että käyttäjä ei tiennyt, että mustat stringit näkyvät hyvin läpi. Voihan se tietysti olla tietoinen valinta. 

Sama kävi  en tiennyt että läpi näkyy,  taisi olla oranssit  stringit   :) paljon aikaa mennyt.

Vierailija
18/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 50+

Niinpä, yleensä alushousut on housujen alla eikä päällä, paitsi jos ammatti on Teräsmies. Miten jollekin voi tulla yllätyksenä se että housujen alla on alushousut?? Ooo, apua, alkkarit! En kestä!

Vierailija
19/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta näkyy liivit läpi, ei hirveä synti ole   ,)

Vierailija
20/53 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sese on vasta seksyä ku takapuolesta lähes puhki  kuluneet leginsit on yli 50v sotanorsulla nakinkuorena ja paitana on lyhyt t-paita ja se sitten pyllistelee keskustassa sitonassa kengän nauhojaan. Siinä sitten yrität olla yökkimättä sitä peffaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme