Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoiset läpinäkyvät housut ja mustat stringit

Vierailija
06.06.2024 |

Olen nähnyt tänä kesänä vilisemällä tuollaista yhdistelmää naisilla kaupungilla. Mielenkiintoista. Mustat alkkarit jotka imeytyy perskoroon näkyy siis niin selvästi, että sama kuin niitä valkoisia hentoisia päällyhousuja ei edes olisi jalassa.  Ja pehva toki samalla näkyy.

2000 -luvun alkupuolella stringit piti näkyä matalavyötäröisten farkkujen yläosasta ja nykyään näin. :) 

Tiedoksi vain jotka haluaa olla muodin huipulla :D En tosin tiedä mistä noita valkoisia kangashousuja voisi ostaa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas kivittää toisia naisia.

Tämä, erikoinen ilmiö. Ja patriarkaatti kiittää. Heidän ei tarvitse enää edes alistaa ja häpäistä naisia, kun toiset naiset tekevät sen heidän puolestaan. Veikkaan, että miehet nauravat partaansa kun lukevat näitä kommentteja. Naissukupuolesta on vihdoin kehitetty itseään vihaava ja rankaiseva ikiliikkuja.

Vierailija
42/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja onkin varsinainen naisten perseiden tiirailija...

Juuri näin. Veetäkö mäiskyttää tämmöstä jos ne mustat alkaari loistaa  läpi niin vitunko väite. Ei kuulu kellekkään.😝

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sit meikäläinen sattuu vilkaisemaan niin mä oon perverssisika välittömästi. Älkää naiset pukeutuko paljastavasti niin ei tule katseita tai ainakin ne vähenee merkittävästi

Miten pitkiin housuihin pukeutuminen on paljastavaa? 

No onhan se siinä tapauksessa että mustat stringit näkyvät läpi! Tahallaan puetaan niin, ja kerjätään katseita. Oksettavaa.

T. Nainen 50+

Mikä sinua vaivaa? N

Olen eri mutta tuskin muu vaivaa kuin se että soisin ihmisten katsovan peiliin ja nimenomaan myös takaa ennen ulos astumista. Todella karmeeta katsottavaa kun kuljetaan esim. pienet shortsit jalassa, reidet ja maha pullistele

Katso perkele ei suuntaan moukka.  👹

Vierailija
44/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tosi ohuet valkoiset housut on todellakin läpinäkyvät. Eli perse näkyy kokonaan. Jos omaat sellukuoppia tai tursuavaa karvaa, älä laita stringien kanssa.

En todella kysy keneltäkään mitä minulta pursuu.  Vain moukat tiiraa ..muille yx hailee. 👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
45/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä stringiesittelijät luulevat että miehet ihailevat heitä ja että muut naiset tulevat kateellisiksi, mutta itseasiassa nolaavat itsensä täysin. Halpamaisen ja lut ka maisen kuvan antavat itsestään. Myötähäpeä.

Yritä nyt uuslukutaidoton ymmärtää että "halpa" ja "halpamainen" eivät ole synonyymejä vaikka miten tuota halpamaista tyrkytät. Et mitenkään voi kenenkään pukeutumisesta tietää onko hän halpamainen vai ei. 

No sen halvan siitä näkee kuitenkin.

Ei kuulu sulle.

Vierailija
46/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai hei, entä jos ei alkkareita noiden alle ollenkaan? 

Ei sitä kukaan estä. 

Vierailija
47/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo eroa mitenkään siitä, että niiden housujen alla olisi vihreät mummopöksyt. Itsellä ei ainakaan mene päivä siitä pilalle, jos joku saa tietää, minkä väriset ja muotoiset alushousut minulla on jalassani, peräti housujen alla. 

Ystävä pieni, kyse on nyt siitä, että onko meidän muiden ihan pakko katsella niitä läpipaistavia mummopöksyjäsi. Mene harrastelemaan ekshibbarointiasi jonnekin lakkautetulle soramontulle vaikka. Ottakaamme siis muutkin huomioon, eiks jeh?

Ystävä pieni, en omista läpikuultavia housuja. En kuitenkaan hyväksy sekopäistä muiden ihmisten haukkumista ja suoranaista h*orittelua, mitä sinä täällä harrastat. 

Minä luulen, että tällaisilla ihmisillä on aina väistämättä päässä jotain vialla, jos ei muuta niin henkinen kasvu pahasti kesken. Tasapainoinen ihminen ei ole pahantahtoinen ja ilkeä muille ihmisille, ja kaikkein vähiten jonkin niin vähäpätöisen asian kuin pukeutumisen takia.

Ei sen tosiasian ymmärtäminen toki näitä korjaa, mutta auttaa ehkä sietämään tällaisia ihmisiä vähän paremmin. Nämä ovat vain rikkinäisiä ihmisiä joilla on paha olla. Sääliä näitä pitäisi ennemminkin kuin taistella vastaan.

Vierailija
48/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sese on vasta seksyä ku takapuolesta lähes puhki  kuluneet leginsit on yli 50v sotanorsulla nakinkuorena ja paitana on lyhyt t-paita ja se sitten pyllistelee keskustassa sitonassa kengän nauhojaan. Siinä sitten yrität olla yökkimättä sitä peffaa

Yki ihan vapaasti. Täällä pukedutaan kuin jokainen päättää.

Vierailija
49/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään ei kuulu minkälaiset alushousit minulla jalassa ja istun hame päällä niin kuin huvittaa,Ei tarvitse kurkkia pöksyjä  ja jos side tai karvat näkyy niin so what.

Vierailija
50/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän valkoisia alushousuja japitkiksiä ja mekkoja ja jos läpi näkyy  nii ei ole pakko katsoa.

Vierailija
51/53 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi paksut housut sekä niihin menevät alushousut niin hyvin sopii.

Vierailija
52/53 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun hameen alta näkyy alushousut

Kesällä moni käyttää lyhyttä hametta ja mm.aseman portaiden alla näkee pikkuuhousujen värin ja mallin.

Mitä mieltä olette naiset tästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi