Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa elävät: Mitä sanaa käytätte seksistä?

Vierailija
06.06.2024 |

Esimerkiksi jos ehdotat kumppanille seksiä, niin mitä sanaa käytät :)?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
2/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, paneskelu, jumppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhinointi, puttailu, pyykipäivä, pilkkiminen etc

Vierailija
4/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläiset ja kukat

Vierailija
5/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö nussiin, haluutko nussia/ panna/ jörniä? Kiinnostaa seksi? Kohta on puoliaika... Erätauko, haluukko? Haluutko rakastella, jos kyllä, haluutko lahnailua vai pontevasti?

Vierailija
6/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä hirveesti sanojakaan tarvita: otan munasta kiiinni, aina tuo mies on tajunnut mitä haluan.

Vierailija
7/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vihjaisu riittää, kuten : olisko tänään sellainen päivä.  Se ei ahdista eikä öle vaatimus. 

Vierailija
8/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Saatan sanoa, että tekis mieli, sextailtasko tänään? Mennäänkö peuhaamaan/muhinoimaan? Miten oisko seksin aika? Tai sitten vaan ihan että "mua panettaa" 

Vierailija
9/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuunuu tai tekis mieli

Vierailija
10/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidaanko ?

Vierailija
11/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan ihan vaan seksistä tai panemisesta. Meillä on hyvä ja intohimoinen seksielämä, mutta seksistä puhutaan jotenkin täysin kiihkottomasti. Tyyliin, kumpikin omalla koneella ja sitten toinen kysyy "pitäiskö mennä paneen" ja toinen vastaa "mikä ettei".

Vierailija
12/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin taas suomeen! (käännettynä sanoo minulle)

Vierailija
13/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. 

Vierailija
14/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan ihan vaan seksistä tai panemisesta. Meillä on hyvä ja intohimoinen seksielämä, mutta seksistä puhutaan jotenkin täysin kiihkottomasti. Tyyliin, kumpikin omalla koneella ja sitten toinen kysyy "pitäiskö mennä paneen" ja toinen vastaa "mikä ettei".

Ei vitsi ihanalta kuulostaa! 

Vierailija
15/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että kauhee puute. Mies sanoo Oho. Sit muhinoidaan. 

Vierailija
16/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan "seksi", tosin harvemmin tulee sitä käytettyä. Ei meillä yleensä verbalisoida seksiin ryhtymistä. Toinen tekee aloitteen (yleensä se on mies, joka alkaa kopeloida ja minä sitten sytyn siitä ja vedän miehen joko makkariin tai riisun housuni siinä missä mies teki aloitteen) ja sitten mennään siitä. Joskus toinen voi kysyä vaikka, että "haluttaako?" tai sanoa vaikka, että "mua on panettanut koko päivän".

Meillä ei ehkä tuon enempää tarvita... usein ei puhuta mitään. Esim. illalla jos on katsottu telkkaa yhdessä, niin samalla on hipsuteltu ja se vain voi johtaa sitten seksiin hyvin mutkattomasti.

Vierailija
17/27 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kertoa koska vaimo lukee näitä juttuja ja vannotti minulle etten saa koskaan kirjoittaa mitään meistä. Olen kyllä kirjoitellut mutta niitä ei ole helppo yhdistää mihinkään mutta tämä sana on sellainen että sen sitten toinen tietää 

Vierailija
18/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään koska ei käydä ikinä tuollaisia keskusteluja. Yhdessä parikyt vuotta. Seksiä sitten vaan on tai ei ole mutta seksistä ei koskaan vihjailla päivän mittaan. 

Vierailija
19/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vihjaisu riittää, kuten : olisko tänään sellainen päivä.  Se ei ahdista eikä öle vaatimus. 

Meillä puhutaan kotitöistä. Tyyliin että pitäskö tänään tehdä ne kotityöt.

Sitten on koodisanat eri jutuille. Vaikkapa ikkunanpesu on se kun nuollaan pillua.

Hauska sopia mitä tehdään muiden kuunnellessa. 

Vierailija
20/27 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi se on meilläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi