Valkoiset läpinäkyvät housut ja mustat stringit
Olen nähnyt tänä kesänä vilisemällä tuollaista yhdistelmää naisilla kaupungilla. Mielenkiintoista. Mustat alkkarit jotka imeytyy perskoroon näkyy siis niin selvästi, että sama kuin niitä valkoisia hentoisia päällyhousuja ei edes olisi jalassa. Ja pehva toki samalla näkyy.
2000 -luvun alkupuolella stringit piti näkyä matalavyötäröisten farkkujen yläosasta ja nykyään näin. :)
Tiedoksi vain jotka haluaa olla muodin huipulla :D En tosin tiedä mistä noita valkoisia kangashousuja voisi ostaa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Nämä stringiesittelijät luulevat että miehet ihailevat heitä ja että muut naiset tulevat kateellisiksi, mutta itseasiassa nolaavat itsensä täysin. Halpamaisen ja lut ka maisen kuvan antavat itsestään. Myötähäpeä.
Jos joku täällä aiheuttaa myötähäpeää, niin se olet kyllä sinä. Alushousujen muoto aiheuttaa tuollaisen säälittävän purkauksen. Onneksi me nuoremmat naiset voidaan olla vaikka ihan ilman niitä rintaliivejäkin, ei kiinnosta mitä te olette päättäneet siveyslaeista vuonna 1870.
Naiset taas kivittää toisia naisia.
Vaate on huonolaatuinen, jos kangas on niin ohutta, että kaikki näkyy läpi eikä ole edes vuorta, tai kaksinkertainen materiaali. Ei kannata ostaa sellaisia, vaikka niitä on monessa paikassa tyrkyllä.
Valkoisten vaatteiden alle paras väri alusasuille ja topeille ei ole valkoinen, vaan nude, eli ihonvärinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sit meikäläinen sattuu vilkaisemaan niin mä oon perverssisika välittömästi. Älkää naiset pukeutuko paljastavasti niin ei tule katseita tai ainakin ne vähenee merkittävästi
Perverssisika, hyi! Mulla on oikeus kulkea kamelinvarvas ulkona ja paljaat pakarat vilkkuen ilman miesten likaisia seksualisoivia pervokatseita.
Oletko vähän vieraantunut todellisuudesta? Ja, sulla ei ole mitään oikeutta kulkea epäsopivissa vaatteissa, en halua nähdä vartalosi jokaiset kohdat.
Kiitos! Nainen 50+
Kovaksi tulee kun näitä vilisee joka paikassa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valkoiset pellavahousut ja niistä vähän kuultaa läpi :/.. käytän valkoisia tai nuden värisiä stringejä, ne ei näy läpi.
Tämä. Olen mies ja ymmärrän, että vaaleiden alla tytöt pitävät vaaleita pöksyjä. Onko täällä jotakin v.mmaisia liikenteessä vai mitä täällä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sit meikäläinen sattuu vilkaisemaan niin mä oon perverssisika välittömästi. Älkää naiset pukeutuko paljastavasti niin ei tule katseita tai ainakin ne vähenee merkittävästi
Miten pitkiin housuihin pukeutuminen on paljastavaa?
No onhan se siinä tapauksessa että mustat stringit näkyvät läpi! Tahallaan puetaan niin, ja kerjätään katseita. Oksettavaa.
T. Nainen 50+
No eipä tuo eroa mitenkään siitä, että niiden housujen alla o
"Itsepä horiset kun et ymmärrä eroa; jos rintaliivit näkyvät läpi, peittävät ne kuiteinkin rinnat jos ovat oikean kokoisia. Stringit eivät peitä persettä. Menikö jakeluun??"
Ei mene jakeluun, koska se perse ON peitossa. Jos niiden housujen alla olisi ihonväriset stringit, sinä et edes tietäisi, että niistä näkyy läpi.
Vierailija kirjoitti:
"Pakarat ovat erogeeninen alue, kuten sukupuolielimet ja rinnat naisilla. Ei kuulu esitellä julkisesti."
Eihän kukaan niitä tässä skenaariossa julkisesti esittelekkään, niiden pakaroiden päällä on HOUSUT.
Lue nyt se aloitus, v.tun aasi: läpinäkyvät housut ovat läpinäkyvät. Meinaatko, että ihan O.K. miehenkin laittaa läpinäkyvät housut, niin että kaikki näkevät m.lkun ja kivekset etumuksen läpi keskellä katua? Voi olla pikkupikku ronsu siellä alla tai sitten ihan luomu-commandona mennään ja annetaan kaiken oikein hölskyä vapaana ihanasti. Mmm. Reiskan hikiset karvat saavat myös näkyä ohuenohuen tekstiilin läpi. Sellaiset aivan liian pienet tangat siellä alla, uuuh. Ajattele, kun kassit roikkuvat yli sieltä molemmin puolin... ihanasti sillee.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo eroa mitenkään siitä, että niiden housujen alla olisi vihreät mummopöksyt. Itsellä ei ainakaan mene päivä siitä pilalle, jos joku saa tietää, minkä väriset ja muotoiset alushousut minulla on jalassani, peräti housujen alla.
Ystävä pieni, kyse on nyt siitä, että onko meidän muiden ihan pakko katsella niitä läpipaistavia mummopöksyjäsi. Mene harrastelemaan ekshibbarointiasi jonnekin lakkautetulle soramontulle vaikka. Ottakaamme siis muutkin huomioon, eiks jeh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pakarat ovat erogeeninen alue, kuten sukupuolielimet ja rinnat naisilla. Ei kuulu esitellä julkisesti."
Eihän kukaan niitä tässä skenaariossa julkisesti esittelekkään, niiden pakaroiden päällä on HOUSUT.
Lue nyt se aloitus, v.tun aasi: läpinäkyvät housut ovat läpinäkyvät. Meinaatko, että ihan O.K. miehenkin laittaa läpinäkyvät housut, niin että kaikki näkevät m.lkun ja kivekset etumuksen läpi keskellä katua? Voi olla pikkupikku ronsu siellä alla tai sitten ihan luomu-commandona mennään ja annetaan kaiken oikein hölskyä vapaana ihanasti. Mmm. Reiskan hikiset karvat saavat myös näkyä ohuenohuen tekstiilin läpi. Sellaiset aivan liian pienet tangat siellä alla, uuuh. Ajattele, kun kassit roikkuvat yli sieltä molemmin puolin... ihanasti sillee.
Ei ne housut ole läpinäkyvät. Ne ovat valkoiset. Valkoisesta kankaasta kuultaa läpi tummat värit. Sinun valkoinen t-paita ei ole läpinäkyvä millään mittapuulla, mutta jos puet sen alle mustat rintsikat, niin ne rintsikat kyllä näkyy. Vieläkään kukaan ei tiedä mitään sun vatsamakkaroista tai kainalokarvoista, vain sen, että sinulla on päällä rintsikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo eroa mitenkään siitä, että niiden housujen alla olisi vihreät mummopöksyt. Itsellä ei ainakaan mene päivä siitä pilalle, jos joku saa tietää, minkä väriset ja muotoiset alushousut minulla on jalassani, peräti housujen alla.
Ystävä pieni, kyse on nyt siitä, että onko meidän muiden ihan pakko katsella niitä läpipaistavia mummopöksyjäsi. Mene harrastelemaan ekshibbarointiasi jonnekin lakkautetulle soramontulle vaikka. Ottakaamme siis muutkin huomioon, eiks jeh?
Ystävä pieni, en omista läpikuultavia housuja. En kuitenkaan hyväksy sekopäistä muiden ihmisten haukkumista ja suoranaista h*orittelua, mitä sinä täällä harrastat.
Nämä tosi ohuet valkoiset housut on todellakin läpinäkyvät. Eli perse näkyy kokonaan. Jos omaat sellukuoppia tai tursuavaa karvaa, älä laita stringien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä stringiesittelijät luulevat että miehet ihailevat heitä ja että muut naiset tulevat kateellisiksi, mutta itseasiassa nolaavat itsensä täysin. Halpamaisen ja lut ka maisen kuvan antavat itsestään. Myötähäpeä.
Yritä nyt uuslukutaidoton ymmärtää että "halpa" ja "halpamainen" eivät ole synonyymejä vaikka miten tuota halpamaista tyrkytät. Et mitenkään voi kenenkään pukeutumisesta tietää onko hän halpamainen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt etsiä valkoisia housuja! Kaikista näkyy läpi
Mulla on Braxin valkoisia farkkuja ja puuvillahousuja. Ei näy läpi. Paitsi tietysti silloin, jos laittaisin mustat pikkarit niiden puuvillahousujen alle, mutta sitä ei tee kukaan, joka ei halua alushousujen näkyvän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän nuo vaaleat pellavavaatteet ovat muotia, ja itsekin näen niiden alla mustia alusvaatteita jatkuvasti. Eikö naiset yhtään tule ajatelleeksi, että nudet olisi paremmat sinne alle? Valkoisetkin kuultaa aika rumasti läpi.
Epäilyttää hieman tuo Suomen keskimääräinen ÄO 101,2, kun ei kuitenkaan ymmärretä pitää läpikuultavien housujen kanssa samanvärisiä alushousuja. Ei ole mitään supervaativaa ajatustyötä tuon tajuaminen kuitenkaan.
Ei siinä ole mitään sääntöä, minkä värisiä niiden kanssa kuuluu pitää. Se että sinä päätät niin, ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vaate on huonolaatuinen, jos kangas on niin ohutta, että kaikki näkyy läpi eikä ole edes vuorta, tai kaksinkertainen materiaali. Ei kannata ostaa sellaisia, vaikka niitä on monessa paikassa tyrkyllä.
Valkoisten vaatteiden alle paras väri alusasuille ja topeille ei ole valkoinen, vaan nude, eli ihonvärinen.
vuorta = vuoria
Valkoiset pikkuhousut ovat kauneimmat,kuka jotain nudeväriä käyttää?
Tuskin valkoisten alkkareiden ja päällyshousijen läpi mitään tummaa karvaa näkyy se on pelkkää kuvitelmaa.
Käytän itse valkoisia kesähousuja ja alla valkoiset alushousut ja sama hameen kanssa ja välillä on stringitkin jalassa.
Älkää aina horisko alushousujen saumoista jos näkyy niin näkyy se on normaalia pukeutumista.
Sen olen huomannut itse että jotkut naiset istuvat kesäterassilla lyhyt hame ja jalat harallaan ja ukot tiiraa näkyykö mitään,itse en jalat auki istu hame päällä muutoin en välitä kuka kyttää alkkarin saumoja.
N.29V
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti on tietoinen valinta. Meinaatko ettei joka nainen vilkaise peilistä, miltä takamus näyttää housuissa jotka puki, ennenkuin menee ulos.
Et voi olla tosissasi. N
En minä ainakaan vilkaise. Ekat housut kaapista niskaan ja ovesta ulos.
Perverssisika, hyi! Mulla on oikeus kulkea kamelinvarvas ulkona ja paljaat pakarat vilkkuen ilman miesten likaisia seksualisoivia pervokatseita.