Kela meinaa että se maksaa mulle jatkossa 220€ vähemmän perustoimeentulotukea tilille? Mähän joudun varastamaan ruokaa sitten??!!
Miten voi pärjätä noin paljon vähemmällä summalla, kun nyt jo elän täysin kädestä suuhun ja kaikki menee?
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois Helsingistä. Asuminen muualla on halvempaa. Ei se ole mikään ihmisoikeus siellä asua.
En muuta todellakaan mihinkään junttilaan....
Ap
No lopeta sitten valitus ja elä tulojesi mukaan. Niin me muutkin tehdään.
En valita enkä muutenkaan saisi asuntoa mistään
Ap
Eli neutraalisti jankutat päivästä toiseen samaa paskaa tällä palstalla?
En ole jankuttanut mitään, pari aloitusta ehkä teen kuukaudesssa ja ihan asiallista keskustelua
Ap
Etulohkodementia, paitsi että se muuttaa ihmistä. Sinä olet ollut päävikainen ja muistiongelmainen koko aikuisikäsi.
veneen bensat syömiset ja juomiset saareen se on 400 euroo taas selälleen noh ei haittaa.kiva käyttää rahaa kun sitä on.vai mitä?
Katsokaa itseänne peiliineja menkää töihin.
Vierailija kirjoitti:
aikuiset ihmiset elää samalla rahalla kun minä annan mun 15v pojalle kuukausi rahaa.mahtaa olla noloa.
Muista vielä, että Konala pyöri vuosia tällä palstalla kertomassa, kuinka tuet ovat niin hyvät, ettei hänen kannata mennä töihin. Sittemmin on levy vaihtunut ja nyt on hätä, vaikka ei viimeiseen 20 vuoteen tehnytkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikuiset ihmiset elää samalla rahalla kun minä annan mun 15v pojalle kuukausi rahaa.mahtaa olla noloa.
Muista vielä, että Konala pyöri vuosia tällä palstalla kertomassa, kuinka tuet ovat niin hyvät, ettei hänen kannata mennä töihin. Sittemmin on levy vaihtunut ja nyt on hätä, vaikka ei viimeiseen 20 vuoteen tehnytkään mitään.
onko toi valopää kauvankin vakuutellut että sosiaalituilla menee hyvin?
Tee pimeitä töitä. Eilen sain pimeen palkan 450 euroa.
Minulla menee oikke hyvin. Saan eläkkeensaajan asumistukea, kun lapset muuttavat ja elän leveästi sen jälkeen. Pystyn säästämään pari sataa kuukaudessa ja kohta mulla on sitten tonneja jemmassa. Kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kun tukia leikattiin niin on hätä! Ei pysty elämään ihmisarvoista elämää näillä leikautuilla tuilla!
Ap
Ainakin salijäsenyyden voit korvata fitness24seven
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi loinen
Onko järkevää kehottaa toisia tappamaan itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee pimeitä töitä. Eilen sain pimeen palkan 450 euroa.
Kerro mistä saan pimeitä töitä? Olen semmoisia yrittänyt löyt'ää
Ap
Keskustelu ilmoitettu poliisille.
Tiedoksi myös moderaattorille.
Vierailija kirjoitti:
Aamuyöllä kuuntelin lintujen laulua ja tuli muuten semmonen fiilis, että pitäisi lykätä muuttoaikeita. En tiedä pystyykö muutamaan halvempaan asuntoon, koska täällä on ihan oikeasti hieno lintu-konsertti aamuyöllä.
Ihana asenne sinulla, kaunis mieli: rukoilen että Herra johdattaa sinua ja siunaa.
pikkase nolo jätkä kun mainostaa päivittäin elävän toimeentulotuella.naisena kierrän tollaiset tyhjä taskut kaukaa.