Kela meinaa että se maksaa mulle jatkossa 220€ vähemmän perustoimeentulotukea tilille? Mähän joudun varastamaan ruokaa sitten??!!
Miten voi pärjätä noin paljon vähemmällä summalla, kun nyt jo elän täysin kädestä suuhun ja kaikki menee?
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
aikuiset ihmiset elää samalla rahalla kun minä annan mun 15v pojalle kuukausi rahaa.mahtaa olla noloa.
Pikkupoikiinkin olet jo sekaantuntut. Aikamoinen ukko olet. Onko oma anuksesi jo kovinkin löysä?
Hieno homma että toisten rahoilla elävät luikerot joutuvat hakeutumaan työhön. Kansa vihaa toisten rahoilla laiskottelvia veijareita.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma että toisten rahoilla elävät luikerot joutuvat hakeutumaan työhön. Kansa vihaa toisten rahoilla laiskottelvia veijareita.
Työttömyys on järkevä valinta. Tyhmä paljon työtä tekee, viisas (eli työtön) pääsee vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ilmoittaudu työkkäriin? Pääset sitä kautta kouluun. Nyt jään odottamaan selityksiä miksi tämäkään ei käy.
Työkkäri ei mitään koulu paikkoja hommaa, ihan itse ne joutuu hakemaan ja tulla ehkä valituksi mutta vielä minua ei ole kouluun valittu
Ap
Vierailija kirjoitti:
tuki jankuttaja vaudissa taas.
Niin tunnut olevan. Olet vastannut tähän ketjuun jo vaikka kuinka monta kertaa. Miksi et vieläkään ole grillaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikuiset ihmiset elää samalla rahalla kun minä annan mun 15v pojalle kuukausi rahaa.mahtaa olla noloa.
Pikkupoikiinkin olet jo sekaantuntut. Aikamoinen ukko olet. Onko oma anuksesi jo kovinkin löysä?
alkaako sitä juttelemaan tollasta paskaa kun on rahaton ja asuu kerrostalo luukussa? vai ootko 12v pentu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys on järkevä valinta. Tyhmä paljon työtä tekee, viisas (eli työtön) pääsee vähemmällä.
joo te työttömät olette todella viisaita.mites harrastaisin ja matkustelisin ja asuisin omakotitalossa jos olisin työtön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ilmoittaudu työkkäriin? Pääset sitä kautta kouluun. Nyt jään odottamaan selityksiä miksi tämäkään ei käy.
Työkkäri ei mitään koulu paikkoja hommaa, ihan itse ne joutuu hakemaan ja tulla ehkä valituksi mutta vielä minua ei ole kouluun valittu
Ap
Työkkärin omiin koulutuksiin kannattaa sun mennä näin alkuun. Saat tuet ja kulukorvaukset. Ja pääset vähän liikkeelle ja et enää syrjäydy. Loppukesästä alkaa jo monenlaisia kursseja, hae niihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Työkkärin omiin koulutuksiin kannattaa sun mennä näin alkuun. Saat tuet ja kulukorvaukset. Ja pääset vähän liikkeelle ja et enää syrjäydy. Loppukesästä alkaa jo monenlaisia kursseja, hae niihin!
en jaksa.kesällä tsillailen.
Kokeile semmoista kimppa-asumista että jaat asumismenot puoliksi jonkun kanssa. Tsemppiä.
Paikalliset ruokajakelut aina kun niitä on ja hätätapauksessa myös diakoniatyöntekijään voi olla yhteydessä. Karsii omista menoistaan ja miettii halvempaa vaihtoehtoa. Luonnollisestikin etsii aktiivisesti töitä ym.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno loisella edessä.
ei tymää ja laiskaa kukaan palkkaa.eli perseaukinaisuus jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois Helsingistä. Asuminen muualla on halvempaa. Ei se ole mikään ihmisoikeus siellä asua.
En muuta todellakaan mihinkään junttilaan....
Ap
No lopeta sitten valitus ja elä tulojesi mukaan. Niin me muutkin tehdään.
En valita enkä muutenkaan saisi asuntoa mistään
Ap
Eli neutraalisti jankutat päivästä toiseen samaa paskaa tällä palstalla?
Kelalla ensinnäkään ole yhtään rahaa vaan se kaikki tulee oikeilta veronmaksajilta. Toisekseen Kela ei meinaa mitään vaan myös toteuttaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois Helsingistä. Asuminen muualla on halvempaa. Ei se ole mikään ihmisoikeus siellä asua.
En muuta todellakaan mihinkään junttilaan....
Ap
No lopeta sitten valitus ja elä tulojesi mukaan. Niin me muutkin tehdään.
En valita enkä muutenkaan saisi asuntoa mistään
Ap
Eli neutraalisti jankutat päivästä toiseen samaa paskaa tällä palstalla?
En ole jankuttanut mitään, pari aloitusta ehkä teen kuukaudesssa ja ihan asiallista keskustelua
Ap