Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela meinaa että se maksaa mulle jatkossa 220€ vähemmän perustoimeentulotukea tilille? Mähän joudun varastamaan ruokaa sitten??!!

06.06.2024 |

Miten voi pärjätä noin paljon vähemmällä summalla, kun nyt jo elän täysin kädestä suuhun ja kaikki menee?

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset ihmiset elää samalla rahalla kun minä annan mun 15v pojalle kuukausi rahaa.mahtaa olla noloa.

Vierailija
122/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikuiset ihmiset elää samalla rahalla kun minä annan mun 15v pojalle kuukausi rahaa.mahtaa olla noloa.

Pikkupoikiinkin olet jo sekaantuntut. Aikamoinen ukko olet. Onko oma anuksesi jo kovinkin löysä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma että toisten rahoilla elävät luikerot joutuvat hakeutumaan työhön. Kansa vihaa toisten rahoilla laiskottelvia veijareita.

Vierailija
124/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuki jankuttaja vaudissa taas.

Vierailija
125/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma että toisten rahoilla elävät luikerot joutuvat hakeutumaan työhön. Kansa vihaa toisten rahoilla laiskottelvia veijareita.

Työttömyys on järkevä valinta. Tyhmä paljon työtä tekee, viisas (eli työtön) pääsee vähemmällä.

Vierailija
126/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ilmoittaudu työkkäriin? Pääset sitä kautta kouluun. Nyt jään odottamaan selityksiä miksi tämäkään ei käy.

Työkkäri ei mitään koulu paikkoja hommaa, ihan itse ne joutuu hakemaan ja tulla ehkä valituksi mutta vielä minua ei ole kouluun valittu

Ap

Vierailija
127/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuki jankuttaja vaudissa taas.

Niin tunnut olevan. Olet vastannut tähän ketjuun jo vaikka kuinka monta kertaa. Miksi et vieläkään ole grillaamassa? 

Vierailija
128/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoikiinkin olet jo sekaantuntut. Aikamoinen ukko olet. Onko oma anuksesi jo kovinkin löysä?

alkaako sitä juttelemaan tollasta paskaa kun on rahaton ja asuu kerrostalo luukussa? vai ootko 12v pentu?

Vierailija
129/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno loisella edessä.

Vierailija
130/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys on järkevä valinta. Tyhmä paljon työtä tekee, viisas (eli työtön) pääsee vähemmällä.

joo te työttömät olette todella viisaita.mites harrastaisin ja matkustelisin ja asuisin omakotitalossa jos olisin työtön?

Vierailija
131/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ilmoittaudu työkkäriin? Pääset sitä kautta kouluun. Nyt jään odottamaan selityksiä miksi tämäkään ei käy.

Työkkäri ei mitään koulu paikkoja hommaa, ihan itse ne joutuu hakemaan ja tulla ehkä valituksi mutta vielä minua ei ole kouluun valittu

Ap

Työkkärin omiin koulutuksiin kannattaa sun mennä näin alkuun. Saat tuet ja kulukorvaukset. Ja pääset vähän liikkeelle ja et enää syrjäydy. Loppukesästä alkaa jo monenlaisia kursseja, hae niihin!

Vierailija
132/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Työkkärin omiin koulutuksiin kannattaa sun mennä näin alkuun. Saat tuet ja kulukorvaukset. Ja pääset vähän liikkeelle ja et enää syrjäydy. Loppukesästä alkaa jo monenlaisia kursseja, hae niihin!

en jaksa.kesällä tsillailen.

Vierailija
133/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile semmoista kimppa-asumista että jaat asumismenot puoliksi jonkun kanssa. Tsemppiä.

Vierailija
134/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalliset ruokajakelut aina kun niitä on ja hätätapauksessa myös diakoniatyöntekijään voi olla yhteydessä. Karsii omista menoistaan ja miettii halvempaa vaihtoehtoa. Luonnollisestikin etsii aktiivisesti töitä ym. 

Vierailija
135/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno loisella edessä.

ei tymää ja laiskaa kukaan palkkaa.eli perseaukinaisuus jatkuu

Vierailija
136/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Vierailija
137/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois Helsingistä. Asuminen muualla on halvempaa. Ei se ole mikään ihmisoikeus siellä asua. 

En muuta todellakaan mihinkään junttilaan....

Ap

No lopeta sitten valitus ja elä tulojesi mukaan. Niin me muutkin tehdään.

En valita enkä muutenkaan saisi asuntoa mistään

Ap

Eli neutraalisti jankutat päivästä toiseen samaa paskaa tällä palstalla?

Vierailija
138/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalla ensinnäkään ole yhtään rahaa vaan se kaikki tulee oikeilta veronmaksajilta. Toisekseen Kela ei meinaa mitään vaan myös toteuttaa sen.

Vierailija
139/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali

Vierailija
140/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois Helsingistä. Asuminen muualla on halvempaa. Ei se ole mikään ihmisoikeus siellä asua. 

En muuta todellakaan mihinkään junttilaan....

Ap

No lopeta sitten valitus ja elä tulojesi mukaan. Niin me muutkin tehdään.

En valita enkä muutenkaan saisi asuntoa mistään

Ap

Eli neutraalisti jankutat päivästä toiseen samaa paskaa tällä palstalla?

En ole jankuttanut mitään, pari aloitusta ehkä teen kuukaudesssa ja ihan asiallista keskustelua

Ap