Ihana Liisa Keltinkangas-Järvinen 5 jälkeen
Niin totta!! Paljon huonoa kulttuuria tullut, puhui täyttä asiaa. :)
Kommentit (14)
Joku vihervassari jo ilmeisesti alapeukutti avauksen.
Nainen puhui täyttä asiaa. Hyvin kiteytti mm. mielensäpahoittajat ja intiaanipäähineistä loukkaantujat ja cancelloijat.
Monessa asiassa hyvä kuulla hänenkin ääntään, mutta häneltähän on haastattelu Hesarissa tai Ylellä parin kuukauden välein. Mukavaa, että jokunen nainenkin mahtuu näihin vakkarihaastateltuihin, mutta alkaa riittää jo.
Minä, minä - tyypit alapeukuttaa, kun joku puhuu totta.🙂
Vierailija kirjoitti:
Nainen puhui täyttä asiaa. Hyvin kiteytti mm. mielensäpahoittajat ja intiaanipäähineistä loukkaantujat ja cancelloijat.
Juuri tätä tarkoitin sillä, että kyseinen professori joutuu populistien keppihevoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin sillä, että kyseinen professori joutuu populistien keppihevoseksi.
No tuo onkin näppärä tapa yrittää vesittää ja vaientaa totuudet leimaamalla populistiksi. Ei se mitä sanoo, vaan kuka sanoo.
Jos olisit kuvailemasi fani, tietäisit, että nimi on Keltikangas-Järvinen.
Aika on ajanut Liisan ohi. Tuon ikäisille nuoriso on aina pilalla ja ennen oli kaikki paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo onkin näppärä tapa yrittää vesittää ja vaientaa totuudet leimaamalla populistiksi. Ei se mitä sanoo, vaan kuka sanoo.
Missä on vesitetty? Keltikangas-Järvinen on alaansa perehtynyt asiantuntija ja perusteli asiansa uskottavasti.
Se, miten hänen viestiään tulkitaan onkin sitten aivan toinen juttu.
Sehän sanoi, että toisessa kaupungissa rumaksi haukuttu ihminen olisi narsisti. Ei ole millään lailla oikeudenmukaista syyttää kiusattuja.
Tuo oli järjenvastaista syyttää uhrria.
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä - tyypit alapeukuttaa, kun joku puhuu totta.🙂
Kukaan järkevä lapsen vanhempi ei sano lastaan narsistiksi, jos lasta haukutaan lomamatkalla rumaksi. Keltikangas haukkuu.
Viisas nainen. Toivottavasti ei joudu populistien keppihevoseksi kuten vähän näyttää käyvän.