Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela meinaa että se maksaa mulle jatkossa 220€ vähemmän perustoimeentulotukea tilille? Mähän joudun varastamaan ruokaa sitten??!!

06.06.2024 |

Miten voi pärjätä noin paljon vähemmällä summalla, kun nyt jo elän täysin kädestä suuhun ja kaikki menee?

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää on

Vierailija
142/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra nakit ja Xtra perunasalaatti uhka vai mahdollisuus vähävaraisen juhlatarjoilussa? Jää vain 100€ 3 lapsen ruokiin kuussa. 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois Helsingistä. Asuminen muualla on halvempaa. Ei se ole mikään ihmisoikeus siellä asua. 

En muuta todellakaan mihinkään junttilaan....

Ap

No lopeta sitten valitus ja elä tulojesi mukaan. Niin me muutkin tehdään.

En valita enkä muutenkaan saisi asuntoa mistään

Ap

Eli neutraalisti jankutat päivästä toiseen samaa paskaa tällä palstalla?

Kuvittelee että kun jankuttaa tätä yhtä ja samaa niin sieltä tulee se itselle mieluisin neuvo jota ehkä vois harkitakin mutta rohkenen epäillä että jankkaamisestaan huolimatta sellaista tulee vaan ne yhdet ja samat neuvot ja opastukset mitä tilanteessaan on tehtävissä mutta ei ole ilmeisestikään mieluisia. 

Vierailija
144/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole trolli niin kerroppa päätöksen perustelu

Vuokran on "liian kallis" ja jatkossa joudun itse maksaan tuon yli menevän summan toimeentulotuesta.....

Ap

No niin, mitäs siinä kitiset, kun sinulle on tarjottu toimintamalli. Eikö järki sano, että muutat halvempaan asuntoon?

Voit myös tarkastella menojasi ja tukkia rahavalumat. 

Olen todella tyytyväinen, jos näihin ylisuuriin asumiskuluihin puututaan. Vielä kun poistetaan kaikki asumistuet primetime-paikoila oevista asunnoista, niin aletaan olemaan oikeassa asennossa.

Vierailija
145/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan alle

146/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Ap

Vierailija
147/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tilanne tulee eteen, niin ihan surutta vaan varastamaan ja ryöstämään. Kyllä minäkin sen ennemmin teen kuin nälkään suostun kuolemaan. 

Vierailija
148/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole trolli niin kerroppa päätöksen perustelu

Vuokran on "liian kallis" ja jatkossa joudun itse maksaan tuon yli menevän summan toimeentulotuesta.....

Ap

No niin, mitäs siinä kitiset, kun sinulle on tarjottu toimintamalli. Eikö järki sano, että muutat halvempaan asuntoon?

Voit myös tarkastella menojasi ja tukkia rahavalumat. 

Olen todella tyytyväinen, jos näihin ylisuuriin asumiskuluihin puututaan. Vielä kun poistetaan kaikki asumistuet primetime-paikoila oevista asunnoista, niin aletaan olemaan oikeassa asennossa.

Joku on siis tosiaan noin vatipäinen idioottivajakki typerä läjä silkkaa ihmizpazkaa, että kuvittelee, että tuosta noin vain löytyy niitä halvempia asuntoja, mihin muuttaa ja että johonkin ihmeen primetime-paikoilla olevissa asunnoissa muka asuttaisiin asumistuilla? Tuosta ei ihminen tai mikä lie rotta enää yhtään tyhmemmäksi voi muuttua.

Vierailija
149/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri töihin

En ole luuseri, ei ole minun vika jos työnantajat ei ota töihin.....

Ap

Oma vika ettet ole hankkinut ammattia.

Kerro miten hankiin ammatin jos ole yli 20 kertaa ammattikouluun hakenut mutta en ole tullut valituksi opiskelmenaan??!!

Ap

En usko hetkeäkään ettet nuorena päässyt kouluun.

En päässyt koska kouluissa oli 50-100 hakijaa per hakukerta ja 15-20 opiskelupaikkaa + soveltuvuus kokeet + matematiikka kokeet + yms yms....

Ap

Ammattikouluun ei ole pääsykokeita. Toisekseen jos sinulla on ajokortti hae oppisopimuksella bussikuskiksi, haku on koko Suomessa koko ajan päällä, kun kuljettajista on pulaa samoin koulutuksiin ei tule sitä määrää mitä on paikkoja.

Vierailija
150/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppisopimuksella opiskelet hoiva-alalle. Töitä on. 

En pääse hoiva alalle terveyden takia, ulosoton ja luonteen takia, eikä minua kiinnoosta hoitaa mitään vammaisia tai haisevia vanhuksia...

Ap

Oikein, olen itse ollut viime vuosituhannella hoiva- alalla ja ei ikinä enää. Akkojen pikku juorukerhoja täynnä kaikki paikat, samat kerhot ei tee töitä vaan pitävät isoa meteliä kun ei se ja se heille kuulu, kunhan istuvat päivät narisemassa.

Vierailija
151/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo tilanne tulee eteen, niin ihan surutta vaan varastamaan ja ryöstämään. Kyllä minäkin sen ennemmin teen kuin nälkään suostun kuolemaan. 

Aha. Eli sulle kronkelille ei kelpaa leipäjonon eväät? Ihan nirsouttasi alat jopa ryöstelemään ihmisiä?

Vierailija
152/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi aikaa kaikkien tehdä ihmisoikeuksille jotain, keskustelu on hyvä jo ja tiedostaminen. Kaikilta on muuten ikileikkauu. Urakaan ei auta täysin, koska tämä asia pitää kuitenkin hoitaa kuntoon eli ihmisoikeudet, oli töissä tai ei. Kuka tahansa voi omata sairauden tai muun rajoitteen, ettei työ onnistu tai ei hyvin näillä työpaikoilla. Yrittämisessä alkaa juosta maksut helposti esimerkiksi yel vakuutus (toki verot), ellei muista laskea paljonko tienaa ja vaikka saisi vain vähän. Jos sitä ihmisoikeusasiaa ei tee, huono systeemi jää pyörimään ja diktatuuri. On aika tiedostaa. Myös äänestäminen ei ole asiaan vaikuttanut.

Vierailija
153/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Eli sulle kronkelille ei kelpaa leipäjonon eväät? Ihan nirsouttasi alat jopa ryöstelemään ihmisiä?

Oletko jotenkin tyhmä? Missäs kodin minä tuollaista kirjoitin? Otahan pelle ne lääkkeet, vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
154/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
155/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha on ainoa tie ulos

Vierailija
156/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu vttuun trollaamasta. Ilmoitan lastensuojeluun. 

En trollaa mitään, mikä lastensuojelu? Ei minulla todellakaan ole mitään lapsia..

Ap

Luojan kiitos siitä. Onneksi kukaan nainen ei niitä sulle tee. 

Osalle naisista kelpaa kuka vaan jolla on muna ja pulssi. Kertoo kaiken tarpeellisen Konalasta ettei ole kelvannut kellekään.

Vierailija
157/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee

Vierailija
158/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois Helsingistä. Asuminen muualla on halvempaa. Ei se ole mikään ihmisoikeus siellä asua. 

En muuta todellakaan mihinkään junttilaan....

Ap

No lopeta sitten valitus ja elä tulojesi mukaan. Niin me muutkin tehdään.

En valita enkä muutenkaan saisi asuntoa mistään

Ap

Eli neutraalisti jankutat päivästä toiseen samaa paskaa tällä palstalla?

En ole jankuttanut mitään, pari aloitusta ehkä teen kuukaudesssa ja ihan asiallista keskustelua

Ap

sä jankutat samaa paskaa päiväst toisee.

Vierailija
159/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppisopimuksella opiskelet hoiva-alalle. Töitä on. 

En pääse hoiva alalle terveyden takia, ulosoton ja luonteen takia, eikä minua kiinnoosta hoitaa mitään vammaisia tai haisevia vanhuksia...

Ap

Eiköhän sinun kaltaisesi asenneongelmaisen muistiongelmaisen päävikaisen kannata olla ihan vaiti muiden ihmisten ominaisuuksista. Tämä tyyppi vapautettiin suoraan armeijastakin asenneongelman takia. Olet todella hyödyttömin luuseri koko kirjoitetun historian aikana.

Vierailija
160/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junan alle

Veturinkuljettajien päivä pilaamaan ? Mummon ohennuslääkkeet voi vetää napaansa niin loppuu se kärsimys ilman että muiden ihmisten työvuoroja pilaam