Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela meinaa että se maksaa mulle jatkossa 220€ vähemmän perustoimeentulotukea tilille? Mähän joudun varastamaan ruokaa sitten??!!

06.06.2024 |

Miten voi pärjätä noin paljon vähemmällä summalla, kun nyt jo elän täysin kädestä suuhun ja kaikki menee?

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rikoksiin ryhtymistä. Jos ei vaan ole enää varaa ruokaan eikä enää mitään menetettävää niin anna palaa. Jos tunnet muita jotka ovat samassa tilanteessa (ja luultavasti tunnet, tai ainakin tulet hyvin pian tuntemaan) niin suunnitelkaa yhdessä? Rekallinen ruokaa matkalla paikalliseen markettiin jolla kymmenet köyhät syövät kuukausia...

Vierailija
82/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu modelle, mutta osa törkeistä kommenteista ei mene poistoon? Otin valokuvat ja seuraavaksi menee ilmoitus poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, etpä pääse lihomaan.

Vierailija
84/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko asua Konalassa ja syödä jauhelihaa? Nyt sulle tuli mahdollisuus olla Kainuun kaurapuuromies

Ei minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....

Ap

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....

Ap

Vierailija
85/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vapaaehtoistöihin ulkomaille. Luovu Suomen asunnosta, koska noissa tarjotaan majoitus ja ruoka. Hej då. 

Vierailija
86/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle siis aikaisemmin maksettu kuukausittain 220 euroa ylimääräistä?

Taitaa olla trolli koko aloitus taas kerran.

Vierailija
87/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et pysty muuttamaan, niin kiristät vyötä.

Ei pysty enää kiristämään, leikkauksien jälkeen jää vain vähän yli 200€/kk käteen vuokran jälkeen, ei tuolla saa edes 2 viikon ruokia.....

Ap

Hae ruokakasseja. Käy ilmaisruokailuissa.

Vierailija
88/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle siis aikaisemmin maksettu kuukausittain 220 euroa ylimääräistä?

Taitaa olla trolli koko aloitus taas kerran.

Olet varmasti persu kun et osaa laskea

Vierailija
89/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ilmoittaudu työkkäriin? Pääset sitä kautta kouluun. Nyt jään odottamaan selityksiä miksi tämäkään ei käy.

Vierailija
90/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vuoteen käyttänyt ruokaan euroakaan, ruokajonot kutsuu, sinuakin :) ei varastaminen. 

Vierailija
91/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi uhitella. Jos et uskalla mennä töihin, et uskalla näpistää mitään.

Jos et kerta töitä saa, niin pääset kyllä työkokeiluun, vaikka kierrätyskeskukseen. Se korotettu osa työmarkkinatuesta ja sen kulukorvaukset ei vähennä toimeentulotukea, eli siitä saat noin 150e lisää rahaa per kuukausi.

Siitä on sitten hyvä alkaa rakentaa työuraa. Toimi.

Vierailija
92/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla jo aika hyödytön luuseri kuten minä jos ei tuolla hakemusmäärällä saa mitään töitä. Kannattaisi hypätä junan alle kuten minä aion tehdä.

Korjattu.

Vierailija
93/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että tukia leikataan jos päästäis eroon näistä paska luusereista.

Vierailija
94/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aiot sitten mennä?

Vierailija
95/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kun porukkaa valittaa siitä ettei ole rahaa ruokaan, ihan oikeasti! Sit ruokajonoon ja ilmaisruokailuihin, netissä lukee kyllä kaikki mitä on ja niitähän riittää. Siellä on köyhät jonossa

. Ei se voi niin mennä että jotkut köyhät valittaa tästäkin ja toiset joilla vielä huonommin menee ja pidemmän aikaa sairauksien vuoksi on vuodesta toiseen kiltisti jonossa valittamatta. Ei kaikilla ole vuosiin ruokarahaa yhtään mitään!

Vierailija
96/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno.

Tuollainen kommentti paljastaa aina kirjoittajansa olevan älyllisesti kehitysvammainen. Vastaan kuitenkin sinulle:

Pitkäaikaistyöttömille, jollainen ap eritäin todennäköisesti on, on aivan turha edes leikillään ehdotella töihin "menoa". Kukaan ei ota pitkäaikaistyötöntä töihin vaikka työtöntä "kuritettaisiin" armottomasti. Jos pitkäaikaistyöttömien oikeasti haluttaisiin työllistyvän, niin sitten pitäisi alkaa kurittamaan työnantajia jotka eivät palkkaa työttömiä. Lisämaksut ovat aina hyvä pelote.

Työn hakija ei päätä valitaanko hänet. Sen tekee aina joku muu.

Vierailija
97/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin aiot sitten mennä?

en ole tapatyötön luuseri vaan töissä.älä puhu paskaa.

Vierailija
98/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko asua Konalassa ja syödä jauhelihaa? Nyt sulle tuli mahdollisuus olla Kainuun kaurapuuromies

Ei minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....

Ap

Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja ja on 3000€ vuokravelkaa ulosotossa niin vaikea saada asunto....

Ap

Ei muuttaminen mitään maksa. Sinullahan on reilusti aikaa sen hoitamiseen. Muuta halvemmalle paikkakunnalle. Kävelemällä pääsee minne vain kun varaa riittävästi aikaa.

Vierailija
99/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta jo saatanan mulkku.moneskohan kerta?

Vierailija
100/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin aiot sitten mennä?

en ole tapatyötön luuseri vaan töissä.älä puhu paskaa.

Miksi olet noin aggressiivinen? Ahdistaako pitkäaikaistyöttömyytesi sinua noin paljon?