Saako olla ylpeä siitä, että on hoikka ja nätti?
Vai onko silloin automaattisesti pinnallinen? Itse ainakin olen tehnyt todella paljon töitä ulkonäön eteen.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkin hoikka ja se on vaatinut töitä, sillä olin kauan ylipainoinen ja onnistuin lopulta laihduttamaan. Olen ylpeä suorituksestani, se oli saavutus, mutta en ole ylpeä ulkonäöstäni. Se tuntuisi kummalta.
Jäikö nahka pahasti roikkumaan? Saitko raskausarvet pois? Rinnat tuskin enää ryhdistäytyivät?
Raskausarvet on pahin turnoff ikinä! Oli minkä kokoinen nainen sitten tahansa niin tuossa kohtaa perääntyy se viimeinenkin mies! Jopa sokea ymmärtää perääntyä jo pelkällä näppituntumalla.
Niinpä. Mieluummin vaikka 50 kg ylipainoa kuin raskausarvet.
Asia on juurikin näin.
50 kiloa voi laihdututtaa naisesta pois, mutta rask
Miehelläni on kyljissä raskausarpia, kun venähti pituutta niin vauhdilla teininä. Mutta ettehän te puutarhatontut siitäkään mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikilla naisilla sisemmät häppärit ovat usein näytillä. Se vasta onkin kiihottavaa!
Tuota en ole tähänastisessa elämässä havainnut. Tieytysti se riippuu havainnoitsijasta.
Mä en ymmärrä miten tämä olisi edes teoriassa mahdollista. Itselläni on pienet, eikä niitä kyllä nuoruudessa sairastettu anoreksiakaan yhtään suurentanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole vaan. Olin minäkin 15 v sitten. Sittemmin ulkonäkö rupsahti noin kolmevitosena.
Ikävä kuulla. Itse olen jo 43.
Ap
No sitten on kyllä vähän pinnallinen aloitus.
Niinpä niin. Juupa juu. Lyhytjalkainen lattabersus tanttamamma alkoi kaunotar-ap:tä jo kateuksissaan nillittää. Kuinkas muuten.
Koeta kestää, ei se toisen suominaisen upeus sinulta mitään pois ole.
Ylpeä ihminen yrittää päteä jollain ominaisuudellaan, kuvittelee olevansa muita parempi ihminen. Google sano, et perinteisen näkemyksen mukaan ylpeys on pahin kristillisen opin seitsemästä kuolemansynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että ei kaikilla ihmisillä ole samoja henkisiä ja fyysisiä resursseja olla hyvässä tikissä. On MONIA sairauksia ja vammoja jotka vaikuttavat painoon ja siihen, voiko esimerkiksi nostaa painoja tai juosta. Ja niillä joilla olisi fyysisesti terveys ok mutta ylipainoa, voi olla taustalla syvä trauma joka johtaa syömisen häiriöihin. Olisi hyvä ajatella niin päin, että olet etuoikeutettu kun sinulla on mahdollisuus ja jaksamista pitää itsesi kunnossa.
Voihan tilanteeseen asennoitua muutenkin kuin kilpailu/vertailuasemista käsin.
Jokaisella on lahjansa, ja kaikkihan me kauneudesta nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että ei kaikilla ihmisillä ole samoja henkisiä ja fyysisiä resursseja olla hyvässä tikissä. On MONIA sairauksia ja vammoja jotka vaikuttavat painoon ja siihen, voiko esimerkiksi nostaa painoja tai juosta. Ja niillä joilla olisi fyysisesti terveys ok mutta ylipainoa, voi olla taustalla syvä trauma joka johtaa syömisen häiriöihin. Olisi hyvä ajatella niin päin, että olet etuoikeutettu kun sinulla on mahdollisuus ja jaksamista pitää itsesi kunnossa.
Mikä saa sinut ajattelemaan, että olen päässyt elämässä jotenkin helpolla? Olen joutunut opettelemaan kävelemään aikuisiällä uudelleen ja juoksemaan en pysty vielä tänäkään päivänä.
Ap
Miksei saisi olla, terveellä ja ei-ylimielisellä tavalla? Ainakin hoikkuus on terveellistä. Hyvä ulkonäkö on sinulle selvästi tärkeä arvo, koska kerroit nähneesi paljon vaivaa sen eteen. Toimit siis johdonmukaisesti. Puolustaudut myös topakasti tässä keskustelussa. Kun kyselet asiasta, taidat itse aavistaa vastauksen.
Pimppisi ja peppureikäsi ovat varmasti yhdyntäkelpoiset, iästäsi huolimatta.
Jarkko 50
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä tohdin sanoa, että ainakin itse tunnen sisälläni ylpeyttä ulkoisesta olemuksestani kulkiessani lyhyiden lihavien keskuudessa. Pituutta minulle on luoja suonut vain 191 senttiä , mutta lihasmassani olen saavuttanut kovalla työllä vuosien aikana. Miksi en siis voisi tuntea ylemmyyden tunnetta kaikkiin lihaviin nähden ihan sukupuoleen katsomatta? Leuhka en silti ole vaikka en lihavien ja lyhyiden ihmisten kanssa viihdykkään, enhän minä katsele Muumejakaan.
Vaikka en lihavana ja lyhyenä tunne mitään ylemmyydentunnetta niin minäkin valkkaan seurani, en tosin ulkonäön mukaan vaan ihan muiden ominaisuuksien mukaan.
Kaikki saa valkata seuransa mutta kurjaa jos se kova työ tekee katkeraksi eikä hyväksy sitä että kaikki ei tarvitse kovaa rääkkiä ja lihasmassaa.
Hoikkuus on vain ja ainostaan oma valinta, kuten myös lihavuus.
Tottakai saa olla itsestään ylpeä. Miksei saisi? Näissä ulkonäkö asioissa vaan on se stigma, että tietynlaiset saavat olla ylpeitä ja/tai tyytyväisiä itseensä. Eli jos hoikan tilalla olisi ylipainoinen tai lihava, olisi kommentit aivan toista luokkaa. Nyt täälläkään kukaan ei kyseenalaista ap:n terveyttä tai kuntoa, joka voi olla täysin paska ja hoitoa tulee meidän verorahoilla. Joten, voit olla ylpeä/tyytyväinen, mitä vain, mutta niin saa olla joku ap:ta isompikin ihminen.
Saa mutta ei kannata rakentaa identiteettiä sen varaan. Kaikki meistä rupsahtaa jossain vaiheessa ja silloin kannatta olla muitakin identiteetin rakennuspalasia.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus on vain ja ainostaan oma valinta, kuten myös lihavuus.
Lihavuuden valintaan ei tarvitse tehdä mitään , sen saa ihan vain olemalla. Siksi se on helpoin ja yleisin valinta. Sama pätee myös sosiaalitukien varassa elämiseen.
Sitä kutsutaan elämän helppoudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkin hoikka ja se on vaatinut töitä, sillä olin kauan ylipainoinen ja onnistuin lopulta laihduttamaan. Olen ylpeä suorituksestani, se oli saavutus, mutta en ole ylpeä ulkonäöstäni. Se tuntuisi kummalta.
Jäikö nahka pahasti roikkumaan? Saitko raskausarvet pois? Rinnat tuskin enää ryhdistäytyivät?
Raskausarvet on pahin turnoff ikinä! Oli minkä kokoinen nainen sitten tahansa niin tuossa kohtaa perääntyy se viimeinenkin mies! Jopa sokea ymmärtää perääntyä jo pelkällä näppituntumalla.
Niinpä. Mieluummin vaikka 50 kg ylipainoa kuin raskausarvet.
Asia on juurikin näin.
Ymmärrän ja saat ansaitsemasi säälipisteet koska valitsit epäkurantin miehen itsellesi vain rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Pimppisi ja peppureikäsi ovat varmasti yhdyntäkelpoiset, iästäsi huolimatta.
Jarkko 50
Persreikä ei varsinaisesti ole tarkoitettu yhdyntään, mutta annamme homoutesi anteeksi sillä olemme hyvin suvaitsevaisia.
Tietysti saa ja pitääkin. Myös lahjakkuudesta voi olla ylpeä ja hyvistä sukujuurista sekä vastaavasti siitä, että on omilla taidoillaan pärjännyt vaikeissakin oloissa.
Kuka muka haluaisi naisen joka muistuttaa pientä sikaa?
Itse olen hoikka ja nätti. Olen tyytyväinen mutta en ylpeä.
Hassu ajatus, että olisi ylpeä asioista joihin itsellä ei ole osaa eikä arpaa.
Minusta lihavalla naisella on elämään enemmän kosketuspintaa.
Harva oikeasti ymmärtää millainen työmäärä on saavuttaa vaikkapa vain 10 kilon ylipaino! Minulla meni lähes puolivuotta syödessäni itseäni tähän kuntoon ja olen aidosti ylpeä saavutuksestani.