Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako olla ylpeä siitä, että on hoikka ja nätti?

Vierailija
06.06.2024 |

Vai onko silloin automaattisesti pinnallinen? Itse ainakin olen tehnyt todella paljon töitä ulkonäön eteen.

Kommentit (200)

Vierailija
181/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla ylpeä, mutta kannattaa olla sitä vaan salaa omassa mielessään eikä julistaa koko maailmalle. 

Vierailija
182/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä olla, ei se ulkonäkö vaivatta tule enää keski-iässä. Itsekin kyllästyin 30+ ikäisenä tanttautumiseen, joten laihdutin reilusti, aloin treenata säännöllisesti, ja aloin panostamaan hiuksiin, vaatteisiin ja ulkonäköön muutenkin. Nyt olo tuntuu kivalta, kun tiedän näyttäväni hyvältä, eikä mieskään meinaa pystyä pitämään näppejään erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin noin leikkauksen  ja hiusmallin puolesta ja hoidollisesti voisi kaikki yli 35-vuotiaat naiset kyllä kiinnittää huomiotaan reilusti perussuomimuijaa enemmän.

Hiukset on naisen 👑.

Vahvat, hyvakuntoiset, paksut, kiiltävät, pitkät hiukset, kuten yleisesti esim. slaavilaisilla naisilla vielä vanhemmitenkin on, ovat feminiisyyden huippu.

Todella usein Suomessa tulee vastaan tosi lyhyttä miesten mallia ja vielä kovin mauttomasti ns. kouvolatukkaefektillä..

Naiset hoi ~

Miehet rakastavat hyvinhoidettuja pitkiä hiuksianne!

Vierailija
184/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on mitenkään erikoinen. Pitää joku Sara sieppiäkin kauniina. Ei kyllä miehen silmissä mikään erityinen ole. Liian luikku 

Cope

Vierailija
185/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten ja epävarmojen mielestä ei saa. Terveiden, itsevarmojen ja onnellisten ihmisten mielestä saat olla ylpeä itsestäsi, olitpa millainen tahansa.

Vierailija
186/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi on kyllä mun silmiini enemmänkin pullukka kuin fittislimmi. Omalla runsaalla tavallaan kuitenkin komea näyttävä nainen. Eipä kadehdita!

Vierailija
187/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ylpeydessä ylipäänsä mitään hyvää ole

Vierailija
188/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on mitenkään erikoinen. Pitää joku Sara sieppiäkin kauniina. Ei kyllä miehen silmissä mikään erityinen ole. Liian luikku 

Sara Sieppi luikku?

Eihän hänessä paljon naisellisia muotoja ole mistä pitää kiinni. Ei mikään erityinen ole kyllä.

Valtavat rinnat ei sinun mielestäsi ole naisellisia muotoja? Halleluja.

Vierailija
189/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa ainakaan millään tavalla tuoda itseäsi esiin. Et saa laittaa someen selfieitä tai kokovartalokuvia. Jos laitat, niin turha odottaa suuren suuria kehuja, varsinkaan naisilta. 

Minä kyllä saatan katsoa että vau, onpa siinä upea nainen. En vaan kehtaa sitä kirjoittaa. 

Vierailija
190/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai ei uskota.

Vierailija
191/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksiin noin leikkauksen  ja hiusmallin puolesta ja hoidollisesti voisi kaikki yli 35-vuotiaat naiset kyllä kiinnittää huomiotaan reilusti perussuomimuijaa enemmän.

Hiukset on naisen 👑.

Vahvat, hyvakuntoiset, paksut, kiiltävät, pitkät hiukset, kuten yleisesti esim. slaavilaisilla naisilla vielä vanhemmitenkin on, ovat feminiisyyden huippu.

Todella usein Suomessa tulee vastaan tosi lyhyttä miesten mallia ja vielä kovin mauttomasti ns. kouvolatukkaefektillä..

Naiset hoi ~

Siinähän rakastat. Mulla tippui hiukset päästä kun vaihdevuodet alkoi, ja kun vielä pudotin reilusti painoa niin hiukset harveni vielä entisestään. Eikä mulla ole pienituloisena eläkeläisenä todellakaan varaa mihinkään tekohiuksiin. Nyt paistaa sitten kalju harvojen hiusten alta. Tähän on kuitenkin tyytyminen.

Vierailija
192/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse ainakin olen tehnyt todella paljon töitä ulkonäön eteen."

Mitä ihmeen töitä se vaatii ja vielä paljon?

Vierailija
193/200 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on "illuusio" ja sellaisena se kannattaisi ottaa. Jos rakastuu liikaa omaan ulkonäköönsä ja identifioituu kauneuteensa liiallisesti niin on tuomittu kärsimään. Olet kaunis joidenkin mielestä mutta jotkut eivät näe sinua viehättävänä. Aina kun menet jonnekin, törmäät sinuakin kauniimpiin ihmisiin joiden rinnalla tunnet lakastuvasi ja menettäväsi viehätysvoimasi ja tunnet että kova työsi ja uhrauksesi on menneet hukkaan. 

Kauneus liitetään itsevarmuuteen. Kauneimpia ovat naiset, joilla on muutakin osaamista ja kiinnostuksenkohteita johon rakentaa itsetuntonsa. Jotka ikään kuin eivät tiedosta omaa kauneuttaan. Kauneuteensa takertuneet naiset vertailevat itseään aina muihin. He ovat kroonisen epävarmoja.

Vierailija
194/200 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset on naisen 👑.

Naiset hoi ~

Minkä voin sille ettei ne kasva? Ja että jo polkkapituset takkuuntuu niin että saan leikellä juuresta asti pois?

Vierailija
195/200 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset on naisen 👑.

Naiset hoi ~

Minkä voin sille ettei ne kasva? Ja että jo polkkapituset takkuuntuu niin että saan leikellä juuresta asti pois?

Kaljuuntuvat miehet ne täällä luulee että jotenkin mystisesti kaikilla naisilla kasvaa pitkät ja paksut hiukset...

Vierailija
196/200 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei hyväksynyt sitä kun olin hoikka ja nätti. Eristi minut ikätovereistani ja polki itsetuntoni olemattomiin. Tässä on tietysti se hyvä puoli, että tuli mentyä aikaisin nukkumaan ja elettyä muutenkin kurinalaisesti. Niinpä olen hoikka ja nätti edelleen - 46-vuotiaana.

Vierailija
197/200 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset sanoo että hoikka vartalo on kovalla työllä rakennettu ja toiset että se on ihmisen kehon normaali tila. Koittakaa jo päättää.

No se riippuu varmaan niistä geeneistä (ja kasvatuksesta). Toisille on helppoa pysyä hoikkana ja hyväkuntoisena, toisille ei. 

Vierailija
198/200 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla, ei se ulkonäkö vaivatta tule enää keski-iässä. Itsekin kyllästyin 30+ ikäisenä tanttautumiseen, joten laihdutin reilusti, aloin treenata säännöllisesti, ja aloin panostamaan hiuksiin, vaatteisiin ja ulkonäköön muutenkin. Nyt olo tuntuu kivalta, kun tiedän näyttäväni hyvältä, eikä mieskään meinaa pystyä pitämään näppejään erossa.

Joillekin kyllä tulee. Minä en ole "tanttautunut" ikinä eikä koskaan ole ollut tarvetta laihduttaa. 

Ja siksi toisekseen, eikö ihmiselle oikeasti tule huono, uupunut ja turvonnut olo jos syö mitä sattuu eikä liiku? Koska minulle kyllä tulee jo muutamassa päivässä.

Vierailija
199/200 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeys kostautuu

Vierailija
200/200 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset on naisen 👑.

Naiset hoi ~

Niin se hiuslaatu on kyllä aika vahvasti geneettinen juttu. Jos sattuu olemaan tyypillinen suomalainen ohut ja takkuuntuva hiuslaatu niin ei niistä vaan saa slaavittarien kauniita vahvoja hiuksia. Ellei käytä lisäkkeitä.