Saako olla ylpeä siitä, että on hoikka ja nätti?
Vai onko silloin automaattisesti pinnallinen? Itse ainakin olen tehnyt todella paljon töitä ulkonäön eteen.
Kommentit (200)
Varmaan jos tosiaan näkee paljon vaivaa eli syö esim. terveellisesti vaikka ei oikeasti yhtään huvittaisi ja liikkuu vaikka sekään ei kiinnosta. Mutta eikö silloinkin kannata olla enemmän ylpeä siitä itsekurista kuin ulkonäöstä joka on se lopputulos?
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen saa tietysti olla. Ylpeys ei ehkä ole hyvä juttu.
Ylpeys eli pride.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jos tosiaan näkee paljon vaivaa eli syö esim. terveellisesti vaikka ei oikeasti yhtään huvittaisi ja liikkuu vaikka sekään ei kiinnosta. Mutta eikö silloinkin kannata olla enemmän ylpeä siitä itsekurista kuin ulkonäöstä joka on se lopputulos?
Ihmiset ovat monesti ylpeitä saavutuksistaan, eikä matkasta sinne.
Jos ihminen on ylpeä asiasta x, niin mitä tuo tarkoittaa käytännössä? Puhutaan asiasta x kaikille tutuille ja tuntemattomille? Ehkä vähätellään muita, jotka eivät ole yhtä hyviä tuossa asiassa x?
Jos ei sulla tärkeämpää mietittävää ole, niin senkun!
Mut tuskin kannattaa hirveästi mainostaa että "olen ylpeä kun olen hoikka". Paitsi jos haluat että sua pidetään dillenä.
Itse en ole tullut ajatelleeksi että ylpeilisin hoikalla vartalollani. Eikös se ole normaali olotila? Voisin yhtä hyvin ylpeillä korvilla, tukalla tai luomilla. Ylipäänsä ihminen jonka huomio pyörii oman navan ympärillä on tyhjäpäinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei sulla tärkeämpää mietittävää ole, niin senkun!
Mut tuskin kannattaa hirveästi mainostaa että "olen ylpeä kun olen hoikka". Paitsi jos haluat että sua pidetään dillenä.
Itse en ole tullut ajatelleeksi että ylpeilisin hoikalla vartalollani. Eikös se ole normaali olotila? Voisin yhtä hyvin ylpeillä korvilla, tukalla tai luomilla. Ylipäänsä ihminen jonka huomio pyörii oman navan ympärillä on tyhjäpäinen.
Vastauksesi on siis ei.
Nätti omasta mielestä. Muista pitää peili aina mukana, jotta voit virkistäytyä silmäilemällä lärviäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olla ylpeä eli olla tyytyväinen itseensä. Kyllä olen ylpeä samalla myöntäen, että hoikkuus on minulle helppoa. Hoikkuus on hyvä asia muuten aika vaikeassa elämässäni.
Ylpeys ja tyytyväisyys on kaksi täysin eri asiaa, ne eivät ole synonyymejä. Sen takia on kaksi eri sanaakin.
Iloisuus ja onnellisuus on hyvä juttu, ylpeys ei mielestäni ole <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen saa tietysti olla. Ylpeys ei ehkä ole hyvä juttu.
Moni ihminen on ylpeä saavutuksistaan (ja jopa lapsistaan!), joten miksi ulkonäöstä ei saisi olla?
Ap
Kauneus on katsojan silmissä ja täysin subjektiivinen asia.
Toiset sanoo että hoikka vartalo on kovalla työllä rakennettu ja toiset että se on ihmisen kehon normaali tila. Koittakaa jo päättää.
Vierailija kirjoitti:
Toiset sanoo että hoikka vartalo on kovalla työllä rakennettu ja toiset että se on ihmisen kehon normaali tila. Koittakaa jo päättää.
Se riippuu myös kehonkoostumuksesta. On helpompaa olla "laihaläski" kuin lihaksikas ja treenattu.
Vierailija kirjoitti:
Toki saat olla. Kannattaa myös miettiä, olisko jotain muutakin, mitstä voisit olla ylpeä. Oletko tehnyt jotakin toisten ihmisten tai maailman hyväksi? Oletko tehnyt jotakin luonnetta ja työtä vaativaa?
Hyvä ulkonäkö on kyllä ihmisen lähipiirille positiivinen asia. Omasta ulkonäöstä huolen pitäminen on aina moraalisesti oikein.
No mikä ettei. Itse olin alipainoinen nelikymppiseksi saakka, ja sitten aloin lihoa. En kylläkään solvannut ketään joka ei oĺlut. Olin sinut myös läskieni kanssa, kunnes tapaamani mies alkoi haukkua kaksoisleukaiseksi vvalaaksu, eikä siksi kuulemma seksi kelvannut. Nyr takoo aina päässä etten saisi syödä.
Vierailija kirjoitti:
No mikä ettei. Itse olin alipainoinen nelikymppiseksi saakka, ja sitten aloin lihoa. En kylläkään solvannut ketään joka ei oĺlut. Olin sinut myös läskieni kanssa, kunnes tapaamani mies alkoi haukkua kaksoisleukaiseksi vvalaaksu, eikä siksi kuulemma seksi kelvannut. Nyr takoo aina päässä etten saisi syödä.
Kaksoisleukaiseksi valaaksi, paskalta haisevaksi läskiksi jne
Saahan sitä olla. Itse taas olen ylpeä siitä, että tosi rankasta menneisyydestä huolimatta olen säilyttänyt elämäniloni, empaattisuuteni ja elämäni on nykyään tosi hyvää. Lasken tämän isommaksi onnen aiheeksi kuin sen, miltä näytän
Ketju näköjään poistui, tuo jossa kateelliset vauvan suomimammat alkoi heti kilvan osoittaa katkeruuttaan ja lytätä nuoren, kauniin 23 v. Arinan ulkonäön maanrakoon tyyliin "ihan täysin tavis, ei mitenkään kummoinen, se johtuu vain kaikki tuosta meikistä ja laittautumisesta." Juuri tätä samaa sanailua naiset keskenään juttelee, kun upea ilmestys on uhkaavasti lähellä.
Tämä 23-vuotias ArinaNeito ei vielä sitä tiedä, että tuo sama kateus se vaan jatkuu yhä yli 4-kymppisenäkin, kun samanikäiset kanssasisaret senkun pullahtaa, tanttaantuu ja tätiintyy.
Mutta aita armias, jos joku vaan tyttömäisenä katseenkääntäjänä onnistuu pysymään. Ei esim. savuta tai alkota, mikä hyvin suuresti näkyy olemuksessa freesiytenä.
Noh, kateuden määrä tavallaan korvaa ne suorat ihailukehut.
Voimia Arinalle kademammojen sietämiseen.
Olla ylpeä eli olla tyytyväinen itseensä. Kyllä olen ylpeä samalla myöntäen, että hoikkuus on minulle helppoa. Hoikkuus on hyvä asia muuten aika vaikeassa elämässäni.