Saako olla ylpeä siitä, että on hoikka ja nätti?
Vai onko silloin automaattisesti pinnallinen? Itse ainakin olen tehnyt todella paljon töitä ulkonäön eteen.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Hoikilla naisilla sisemmät häppärit ovat usein näytillä. Se vasta onkin kiihottavaa!
Tuota en ole tähänastisessa elämässä havainnut. Tieytysti se riippuu havainnoitsijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkin hoikka ja se on vaatinut töitä, sillä olin kauan ylipainoinen ja onnistuin lopulta laihduttamaan. Olen ylpeä suorituksestani, se oli saavutus, mutta en ole ylpeä ulkonäöstäni. Se tuntuisi kummalta.
Jäikö nahka pahasti roikkumaan? Saitko raskausarvet pois? Rinnat tuskin enää ryhdistäytyivät?
Raskausarvet on pahin turnoff ikinä! Oli minkä kokoinen nainen sitten tahansa niin tuossa kohtaa perääntyy se viimeinenkin mies! Jopa sokea ymmärtää perääntyä jo pelkällä näppituntumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkin hoikka ja se on vaatinut töitä, sillä olin kauan ylipainoinen ja onnistuin lopulta laihduttamaan. Olen ylpeä suorituksestani, se oli saavutus, mutta en ole ylpeä ulkonäöstäni. Se tuntuisi kummalta.
Jäikö nahka pahasti roikkumaan? Saitko raskausarvet pois? Rinnat tuskin enää ryhdistäytyivät?
Raskausarvet on pahin turnoff ikinä! Oli minkä kokoinen nainen sitten tahansa niin tuossa kohtaa perääntyy se viimeinenkin mies! Jopa sokea ymmärtää perääntyä jo pelkällä näppituntumalla.
Niinpä. Mieluummin vaikka 50 kg ylipainoa kuin raskausarvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että te ette ole yhtäkään naista ikinä nähnyt alasti.
Oi kyllä! Saat!
Huoliteltu, freesi hoikka, elegantti, tyylikäs timmi 4kyt+ nainen/mimmi on todella isosti ilo myös minun, naisen silmään.
Reissun päällä oikein istun tuntikausiksi alas ihailemaan maan paikallisten naisten kauneutta ja pukeutumista. Katselen heitä tuntikaupalla.
Toki huomaan ne ohikiitävät miehetkin, mutta naiset/muusat; ovat minulle omanlaisensa inspiraation lähde.
Ei saa näköjää suomessa. Siksi meistä kasvaa Suomessa sellaisia ettei esim uskolleta kehua itseämme. Aika surullista, mutta totta.
Pitää olla jäkättävä ja ruma kanttura jotta kaikki voisivat häneen samaistua.
Saa tietysti olla ylpeä aivan mistä haluaa ja on pinnallinen. Terveyteen panostamisen ymmärrän mutta ulkonäköön panostaminen on sinällään turhaa. Kai senkin voi ottaa harrastuksena.
Vierailija kirjoitti:
Oi kyllä! Saat!
Huoliteltu, freesi hoikka, elegantti, tyylikäs timmi 4kyt+ nainen/mimmi on todella isosti ilo myös minun, naisen silmään.
Reissun päällä oikein istun tuntikausiksi alas ihailemaan maan paikallisten naisten kauneutta ja pukeutumista. Katselen heitä tuntikaupalla.
Toki huomaan ne ohikiitävät miehetkin, mutta naiset/muusat; ovat minulle omanlaisensa inspiraation lähde.
Olen itse 31, lisään. Teen kauneusammatt./stailistin työtä, joten trendit meikistä hiuksiin, kynsiin, kenkiin oltava koko ajan hallussa!
Saa olla ylpeä. Kauneus on katoavaista joten nauti siitä niin kauan kuin voit.
Minäkin olin kaunis nuorena, mutta en enää. Olen silti iloinen että kerran olin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Saa tietysti olla ylpeä aivan mistä haluaa ja on pinnallinen. Terveyteen panostamisen ymmärrän mutta ulkonäköön panostaminen on sinällään turhaa. Kai senkin voi ottaa harrastuksena.
Miksi olisi turhaa? Typerä väittää ettei ulkonäöllä olisi mitään merkitystä tässä elämässä
Ylpeys on monimerkityksinen sana joka ymmärretään Suomessa usein väärin. Tyytyväinen ja iloinen voi ainakin olla!
Vierailija kirjoitti:
Muuten vain meikkaat ja ostelet merkkivaatteita ym tyhjänpäiväistä jolla epätoivoisesti yrität viedä huomion pois ylitsepursuavasti lihavuudestasi?
Kannattaa ottaa huomioon, että ei kaikilla ihmisillä ole samoja henkisiä ja fyysisiä resursseja olla hyvässä tikissä. On MONIA sairauksia ja vammoja jotka vaikuttavat painoon ja siihen, voiko esimerkiksi nostaa painoja tai juosta. Ja niillä joilla olisi fyysisesti terveys ok mutta ylipainoa, voi olla taustalla syvä trauma joka johtaa syömisen häiriöihin. Olisi hyvä ajatella niin päin, että olet etuoikeutettu kun sinulla on mahdollisuus ja jaksamista pitää itsesi kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla ylpeä. Kauneus on katoavaista joten nauti siitä niin kauan kuin voit.
Minäkin olin kaunis nuorena, mutta en enää. Olen silti iloinen että kerran olin kaunis.
Älä huoli.. kyllä sä kelpaat 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi turhaa? Typerä väittää ettei ulkonäöllä olisi mitään merkitystä tässä elämässä
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä.
Ruma voi panostaa ulkonäköönsä niin paljon kuin haluaa, mutta se rumuus ei häviä. Oikeasti kauniin ei tarvitse paljon panostaa. Keskinkertaisen nätti saattaa muuttua panostamisella kauniihkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on juurikin näin.
50 kiloa voi laihdututtaa naisesta pois, mutta raskausarvet ovat ikuisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä.
Ruma voi panostaa ulkonäköönsä niin paljon kuin haluaa, mutta se rumuus ei häviä. Oikeasti kauniin ei tarvitse paljon panostaa. Keskinkertaisen nätti saattaa muuttua panostamisella kauniihkoksi.
Mitä merkitystä sillä on?
Ei sitä itsestäänselvyydellä missään "tyttöjen mitoissa" säily kuin max 25-35 ikäiseksi, sen jälkeen astuu suureen rooliin tupakoimattomuus, runsas veden juonti, alkoholin vähäinen määrä, aerobinen sekä voimajarjoittelu, ruokavalio, ihonhoito jne.
Hyvännäköinen olemus vaatii päivittäin pieniä ylläpitäviä rutiineja, tällöin sitä tavallaan ei koskaan rupsahda "kovin pahoin."
Ja jos nainen ei koskaan synnytä, se tietysti saattaa kropassa myöhemmin näkyä.
Näkee kyllä usean lapsen pyöräyttäneitäkin naisia aivan uskomattoman hyvässä kunnossa!
Iloitsemaan tänne on tultu. Pohjimmiltaan kroppa on vain väline, joka mahdollistaa liikkeen ja kehollisen kokemuksen.