Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison äiti saattohoidossa ja kesäloma tulossa

Vierailija
06.06.2024 |

Puolisoni äiti joutui saattohoitoon hieman alle 3 viikkoa sitten. Vastoin odotuksia, hän on edelleen hengissä ja on voinut viime päivinä jopa paremmin kuin ennen saattohoitoa.

Meillä piti alkaa kesäloma viikko sitten. Lykkäsin viikolla eteenpäin, puoliso sairaslomalla. Nyt ollaan taas saman äärellä. En varmaankaan saa itse sairaslomaa tässä tilanteessa, vaikka olen todella uupunut tilanteeseen. Kesäloma ei tunnu lomalta kun mitään ei voi suunnitella ja elämme ns päivystystilassa.

Mitä tässä kannattaa tehdä? 

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea pirullista ne anopit keksiikin kun viimeisenä "palveluksena" vaativat saattohoitoa juuri miniän kesäloman alkuna/aikana!

Ne on ne rajattomat anopit tuollaisia.

Ehkä jopa tartutti itseensä sen taudin kun tiesi että ap on loman tarpeessa koska vaativa asiantuntijatyö.

Vierailija
202/203 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä trolli siinä mielessä, että saanut paljon vastauksia. Tosiaan viikon tai koko kuukauden anoppiviha ketju on tässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itse saattohoidossa niin en todellakaan haluaisi lapsiani siihen viereen ihmettelemään, vaan toivoisin että tekevät jotain hauskaa elämässään senkin ajan. En halua että he edes näkevät minua riutuneena muumiona. Ja jos olen tajuton niin sittenhän se vasta tyhmää on istuttaa ihmisiä siinä kuolinhuoneessa. Paitsi en kyllä ikinä aio olla saattohoidossa vaan valitsen avustetun itsemurhan ajoissa. Jos mahdollista.