Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut löytää uuden parisuhteen aina niin nopeasti?

Vierailija
05.06.2024 |

Omaa kaveripiiriä seuratessakin sinkkuna ollaan eron jälkeen maksimissaan puoli vuotta ennen kuin on jo uusi kumppani. Itse taas en edes ihastu keneenkään muuta kuin todella harvoin, nyt neljättä vuotta sinkkuna kun ei vaan ole kukaan kolahtanut. Miten niitä sopivia puolisoita tuntuu joillekin löytyvän niin helposti?

Kommentit (445)

Vierailija
161/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse fiksuna miehenä olen aina tehnyt niin, että jätän vanhan vasta sitten kun olen löytänyt uuden ja ollut hänen kanssaan jo jonkin aikaa. Ulkopuolinen ja ex nainen näkee asian yleensä niin, että olisin löytänyt uuden todella nopeasti.

Se on se juttu..

Vain tyhmä jättäytyy tyhjän päälle.

Olet siis sellainen joka ei osaa elää itsellistä elämää. Et osaa hoitaa kotia etkä tehdä ruokaa. Ehkä iltaisin sinua pelottaa jos yksin pitäisi olla. Olet aika ressukka.

Aina on ollut naisia, jotka ovat siinä huonossa suhteessa koska ei yksin halua olla. Ja omaa luokkaansa ovat ne naiset jotka eivät osaa tehdä mitään yksin tai itsenäisesti vaan siihen tarvitaan se kumppani. Monet naiset jotka kokevat parisuhdeväkivaltaa ovat siinä suhteessa ajatuksella että parempi se huono

Naiset pakenevat parisuhdeväkivaltaa tai eroavat, kunnes vapaaehtoisesti palaavat takaisin, kun huomaavat millaista se onkaan olla yksin. 

Vierailija
162/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä.....ite en vuan löyvä kettään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itselläni ainakin oli vielä eroprosessi kesken kun ihan etsimättä löytyi, suuri rakkaus. Se vain tuli. Eikös sitä jossain niin sanotakin, että rakkaus ei etsi omaansa?

Vierailija
164/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinpä.....ite en vuan löyvä kettään

Mitäs jos lopetat etsimästä? Olet vain ihan oma mukava ittes. Kyllä se sitten tulee kun on tullakseen. 

Vierailija
165/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät vaan osaa olla hetkeäkään yksin ja joku kumppani on pakko olla, ihan kaikki kelpaa. Tuttavissa yksi tällainen tapaus.

Vierailija
166/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä muutamia kaveripiirissä. Jotkut vaan ehkä ihastuvat helpommin tai ovat muutenkin vähän vähemmän nirsoja seuran suhteen. 

Itse olen niin huono ihastumaan että tuntuu hassulta miten jotkut löytävät niitä sielunkumppaneita useampiakin. Minä olen ollut aikuisiällä ihastunut kahdesti, toisen kanssa seurustelin pari vuotta ja toisen kanssa kohta 20 vuotta yhteiseloa takana. Jos erottaisiin niin menisi varmasti vuosia että ihastuisin taas. 

Vierailija
167/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska etenkin joillakin naisilla on jono miehistä. Satelliitteja jotka ovat muka vain kavereita mutta odottavat tilaisuutta. Sehän usein alkaa ystävyydestä. 

Vierailija
168/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä muutamia kaveripiirissä. Jotkut vaan ehkä ihastuvat helpommin tai ovat muutenkin vähän vähemmän nirsoja seuran suhteen. 

Itse olen niin huono ihastumaan että tuntuu hassulta miten jotkut löytävät niitä sielunkumppaneita useampiakin. Minä olen ollut aikuisiällä ihastunut kahdesti, toisen kanssa seurustelin pari vuotta ja toisen kanssa kohta 20 vuotta yhteiseloa takana. Jos erottaisiin niin menisi varmasti vuosia että ihastuisin taas. 

Ei se aina vaadi vuosia väliin, että se uusi sattuu kohdalle. Ei minullakaan ole ollut kuin kaksi kumppania, ensimmäinen oli lähes 10 vuotta ja tämä nykyinen on ollut jo yli 20 vuotta. Uusi tuli kuvioihin ihan saman tien heti kun mieli luopui entisestä ja tuli tilaa uudelle. Omasta mielestäni en ala helposti suhteeseen, mutta tämän nykyisen kanssa aloin heti, koska hän tuntui heti tosi hyvältä ja kaikin puolin sopivalta. Niin kuin onkin. 

Vierailija
169/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska etenkin joillakin naisilla on jono miehistä. Satelliitteja jotka ovat muka vain kavereita mutta odottavat tilaisuutta. Sehän usein alkaa ystävyydestä. 

Totta, hyvä pointti. 

Vierailija
170/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, kun joskus ajatellaan ettei pitkään sinkkuna ollut ole "kelvannut" kenellekään tai ihmetellään miksei joku mukava ja kaunis/komea ihminen löydä puolisoa kun tarjokkaita luulisi olevan. Aika monestihan se on vaan niin ettei sitä oikealta tuntuvaa ihmistä ole tullut vastaan vaikka vientiä olisikin eikä koeta tarvetta olla kenenkään kanssa ellei löydy ihmistä jossa on jotain erityistä. 

Mä olen just tuollainen sinkku, joka ei kirjaimellisesti ole kelvannut kenellekään.

Kun nuorempana käytiin kavereiden kanssa baarissa tai yökerhossa, niin kavereitani tultiin jututtamaan ja tanssittamaan miesten toimesta, minua ei koskaan. Olen nyt kolmekymppisenä käynyt joillakin treffeillä, ja joka ikinen kerta tullut miehiltä kaverikortti. 

Vierailija
171/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaiden ei tarvitse olla yksin 

niitä tasokkaita miehiä ei oo kovin paljon, pariutuneet ja tasokkaita naisia taas on niin ei riitä miehet tai joutuu ottamaan laidasta lukien

Vierailija
172/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
173/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, kun joskus ajatellaan ettei pitkään sinkkuna ollut ole "kelvannut" kenellekään tai ihmetellään miksei joku mukava ja kaunis/komea ihminen löydä puolisoa kun tarjokkaita luulisi olevan. Aika monestihan se on vaan niin ettei sitä oikealta tuntuvaa ihmistä ole tullut vastaan vaikka vientiä olisikin eikä koeta tarvetta olla kenenkään kanssa ellei löydy ihmistä jossa on jotain erityistä. 

Mä olen just tuollainen sinkku, joka ei kirjaimellisesti ole kelvannut kenellekään.

Kun nuorempana käytiin kavereiden kanssa baarissa tai yökerhossa, niin kavereitani tultiin jututtamaan ja tanssittamaan miesten toimesta, minua ei koskaan. Olen nyt kolmekymppisenä käynyt joillakin treffeillä, ja joka ikinen kerta tullut miehiltä kaverikortti. 

Mä en kelpaa edes kaveriksi miehille. Joidenkin kanssa olen jutellut netissä ja ollaan viihdytty mielestäni hyvin, juttu luistanut jne. Jossain vaiheessa miehet ghoustaa aina, oma arvaukseni on että ovat löytäneet jostain mun kuvia.

Vierailija
174/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko hiljainen hissukka jota pitää puhuttaa että saa edes sanaa suusta? Miehet tykkää eloisista naisista, luulevat että se puhe on tae jostain muustakin 

Vierailija
175/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ei ole suoraan sanonut, mutta on kautta rantain antanut ymmärtää, etten löydä enää ikinä ketään, koska olen tavallisen näköinen eronnut. Olen jo keski-ikäinen. Eipä tunnu kivalta, muutenkin eron jälkeen itseluottamus on kateissa.

Vierailija
176/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
177/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka ei osaa olla yksin. Aina pitää olla joku mies sänkyä lämmittämässä. Hänelle on sitten käynyt klassiset yh-setit, eli löytyy kolme lasta kolmen eri miehen kanssa. 

Minä en jaksa enää innostua uudesta hanipööstä, kun just opin edellisen nimen ja taas tuli ero. Hän taitaa olla enemmän rakastunut rakastumiseen kuin rakkauden kohteeseen. Lapsia vähän säälin kun kaveri tuskin tajuaa mikä vaikutus jatkuvasti vaihtuvilla miesystävillä on heihin. Jos tästä yritän nätisti sanoa, niin raivostuu kun sekä mies että lapset ovat osa hänen arkeaan ja ovat kaikki hänen rakkaita, miksei rakkaat voi olla yhdessä?! Hohhoi.

Joten ihan hyvä vaan, että jotkut osaa odottaa ja olla yksin. Jatkuva kumppanin vaihto on tasapainotonta. Kuin ei olisi ikinä päässyt teini-iästä eteenpäin.

Vierailija
178/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni ei ole suoraan sanonut, mutta on kautta rantain antanut ymmärtää, etten löydä enää ikinä ketään, koska olen tavallisen näköinen eronnut. Olen jo keski-ikäinen. Eipä tunnu kivalta, muutenkin eron jälkeen itseluottamus on kateissa.

Ehkä olet tulkinnut ystävääsi väärin, jos hän ei ole suoraan sanonut? Tiedän monia tavallisen näköisiä keski-ikäisinä eronneita, jotka ovat löytäneet uuden kumppanin. Kyllä sinäkin todennäköisesti löydät, jos haluat ja olet asian suhteen aktiivinen.

Vierailija
179/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä keskustelu, kun kysytään ihmisten mielipidettä aloitukseen, mutta kun kertoo oman kokemuksen, niin tulee alapeukkua :D

Ilmeisesti hyväksyttävä vastaus on, että siinä nopeasti uuden löytävässä tyypissä on jotain vikaa (ei osaa olla yksin, kuka vaan kelpaa jne). Kyse ei siis voi olla siitä, että nopeasti pariutuva olisi jotenkin parempi, esimerkiksi viehättävämpi, ei missään nimessä.

Vierailija
180/445 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä keskustelu, kun kysytään ihmisten mielipidettä aloitukseen, mutta kun kertoo oman kokemuksen, niin tulee alapeukkua :D

Ilmeisesti hyväksyttävä vastaus on, että siinä nopeasti uuden löytävässä tyypissä on jotain vikaa (ei osaa olla yksin, kuka vaan kelpaa jne). Kyse ei siis voi olla siitä, että nopeasti pariutuva olisi jotenkin parempi, esimerkiksi viehättävämpi, ei missään nimessä.

Ap.han kertoi, ettei ihastu usein ja, että hänen on vaikea löytyy SOPIVAA puolisoa. Tietenkin on enemmän valinnanvaraa, jos on viehättävä. Minusta täällä on annettu useita hyvä selityksiä (yksinäisyyden pelko, hyötyminen rahallisesti tai muutoin, helposti ihastuminen, tapaa paljon ihmisiä jne.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan