Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut löytää uuden parisuhteen aina niin nopeasti?

Vierailija
05.06.2024 |

Omaa kaveripiiriä seuratessakin sinkkuna ollaan eron jälkeen maksimissaan puoli vuotta ennen kuin on jo uusi kumppani. Itse taas en edes ihastu keneenkään muuta kuin todella harvoin, nyt neljättä vuotta sinkkuna kun ei vaan ole kukaan kolahtanut. Miten niitä sopivia puolisoita tuntuu joillekin löytyvän niin helposti?

Kommentit (445)

Vierailija
301/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin suruissani heti kaikki tutut ja puolitutut sinkut läpi, ajatellen että mitä useampi, sitä todennäköisempää että joku jää roikkumaan. Yhdeltä sai heti kehuja, niin ajattelin että tältä saa helposti lisääkin. Niinhän siinä kävi!

Vierailija
302/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaiset standardit, tai ei standardeja ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa:

-pituus

-ulkonäkö

-status työelämässä

-koulutustaso

-palkka ja varallisuus

Naisen tasoon vaikuttaa:

-ulkonäkö

-nuorekkuus

-luonne

Mitä paremmin nuo asiat ihmisellä on niin sitä paremmin se löytää seuraa.

Aina ei ole kyse seuran löytämisen puutteesta. Ei välttämättä vain löydy ihmistä joka tuntuu oikealle. Siihen taas välttämättä ei sen toisen ihmisen statuksella, varallisuudella tai koulutuksella ole vaikutusta kolahtaako tunnetasolla vai ei.

Naisen tasoon vaikuttaa koulutus ja hyvät tulot! Ei tarvitse kumppanikseen ketä tahansa huolia kun omaa massia riittää!

Vierailija
304/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamalan näköinen mies. Kyllä naiset minua katseli aikoinaan. Huomasin että juuri niillä oli taittovirhe. Nykyään huippunainen kotona. Ilman taittovirhettä.

Vierailija
305/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat itse aloitteellisia.

Esimerkiksi omat vanhempani erosivat. Isä teki ilmeisesti välittömästi netin seuranhakupalstoille ilmoituksia. Ja heti alkoi tapailla (ikäisiään) naisia. Ei ole rikas eikä komea eikä mukava, mutta äkkiä löysi seuraa.

Vierailija
306/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että on ihmisiä joille kelpaa kuka tahansa joka on ihan okei. He pystyvät kehittämään tarvittaessa lievän ihastumisen tunteen. Itse en vaan pysty siihen.

Vierailija
307/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliset ihmiset. Heillä on laaja tuttavapiiri joka laajenee jatkuvasti. He ovat helposti lähestyttäviä ja osaavat myös lähestyä ihmisiä oikealla tavalla. Uusi parisuhde löytyy helposti koska heidän ympärillään on paljon ihmisiä. Parisuhde löytyy helpommin 200 ihmisen joukosta kuin 20 ihmisen.

Sosiaalisella ihmisellä on silti omat kriteerinsä kumppanin suhteen. Vaarana on juuri se, että kun on ystävällinen ja juttelevainen niin monet miehet luulevat, että olen kiinnostunut heistä myös siinä mielessä. Ei se takaa sitä, että kunhan on ulospäinsuuntautunut ihminen, että niitä itseä kiinnostavia on sen enempää valittavana. Voi olla myös niin, että jotenkin liian hiljaiset tai estyneet miehet ihastuvat sosiaaliseen ihmiseen kun eivät "uskalla" ihastua tylympään  sulkeutuneeseen tai puhumattomampaan

On tärkeää tuntea paljon erityisesti sinkkuja tai liikkua sinkkuja vilisevissä paikoissa ja käyttäytyä hyvin sosiaalisesti. Fake it until you make it.

Vierailija
308/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotku on reilusti alle puolen vuoden seurustelun jälkeen jo kihloisaa ja alle vuoden jälkeen naimisissa ... miksi?? ei tuollaisessa ajassa kyllä opi ketään tuntemaan 

Vierailija
309/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä useampi suhde takana, kesto puolesta vuodesta muutamaan vuoteen (olen siis ollut suht pitkässä avioliitossakin). Mutta olen tajunnut, että viehätyin enemmänkin saamaani huomioon. En sinänsä etsinyt miestä, tai ihastunut palavasti. Se on sellainen tunnelukkojen aiheuttama käyttäytymismalli. Huomiota piti saada. Luulen, että monella on just tämä, kun kumppani vaihtuu tiuhaan tahtiin. 

Vierailija
310/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata tunnistaa kuka on tarpeeksi läheisriippuvainen, niin saa helposti vakituisen laastaripanon.

Vierailija
311/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo erehtyi panemaan työkaveriaan 20v avioliiton jälkeen ja potkaisin pihalle. Surin hetken, mutta tajusin oman arvoni. Tapasin kymmenkunta ehdokasta muutaman kuukauden aikana ja löysin uuden ihanan ja välittävän puolison. Olen hyvässä kunnossa ja treenaan itsenäni sekä olen johtavassa asemassa.

Kyllä se vaan on niin, että korkeatasoisille ihmisille löytyy samanlaisia kumppaneita. Jollei tunnu flaksi käyvän, niin kriittinen katse peiliin, vika on joko luonteessa tai vartalossa.

Miten johtava asema liittyi tähän?

Vierailija
312/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa:

-pituus

-ulkonäkö

-status työelämässä

-koulutustaso

-palkka ja varallisuus

Naisen tasoon vaikuttaa:

-ulkonäkö

-nuorekkuus

-luonne

Mitä paremmin nuo asiat ihmisellä on niin sitä paremmin se löytää seuraa.

Miehellä  luonne pitää olla kunnollinen, tärkein  asia, muista ominaisuuksista voi tinkiä vähän

Ex kumppanilla muut oli hyviä, mutta ihmissuhde peluri oli

Nyxällä luonne timanttia

Vierailija
313/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat itse aloitteellisia.

Esimerkiksi omat vanhempani erosivat. Isä teki ilmeisesti välittömästi netin seuranhakupalstoille ilmoituksia. Ja heti alkoi tapailla (ikäisiään) naisia. Ei ole rikas eikä komea eikä mukava, mutta äkkiä löysi seuraa.

Taisi olla seuranhakupalstat jo ennestään tuttuja, kun oli noin matala kynnys.

Vierailija
314/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaiden ei tarvitse olla yksin 

Päinvastoin, tunnen fiksuja ja tasokkaita joilla ei ole ollut parisuhdetta moneen vuoteen.

Sitten on näitä ylilihavia, sinitukkaisia, mt-kuntoutujia joilla lapsia monista eri parisuhteista. Ja taas uusi kierrossa.

Vierailija
315/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni riensi heti etsimään jonkun pubiruusun lohdukseen kun oltiin erottu, koska omien sanojensa mukaan pelkäsi yksinoloa. Sanoi, että kannattaa ottaa omaa tasoaan alempi, niin saa helposti. Ja kyllä, mielestäni kammottava tapa ajatella, saati puhua ääneen. Osasyy miksi on ex.

Yksi kaveri puhui myös tuollaisia kun vaimonsa jätti. Sanoi että sen näkee silmistä kuka on tarpeeksi epätoivoinen ja muita tosi kylmääviä juttuja. Oli varmaan katkera naisia kohtaan. Oli kuitenkin heti uusi nainen, itsellä kävi sääliksi kun tiesi mitä puhuu. Nyt on ollut kolmatta vuotta yksin.

Vierailija
316/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta on jo pitkä aika. On heitä, joilla on tyyliin kaksi viikkoa väliä. 

Yleensä ei ole edes sitä väliä, vaan edellinen ja uusi suhde menee päällekkäin.

Vierailija
317/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille riittää kunhan on joku ja toiset etsivät todellista rakkautta.

Vierailija
318/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki kelpaa, jotta ei tarvitse olla yksin.

Vierailija
319/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaiden ei tarvitse olla yksin 

Näinhän se on, että kun pitää kamelinvarpaat piilossa ja vaihtaa pieruverkkarit parempiin asusteihin. Tietysti on hyvä, jos saa parikymmentä kiloa painoa alennettua.

Vierailija
320/445 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo erehtyi panemaan työkaveriaan 20v avioliiton jälkeen ja potkaisin pihalle. Surin hetken, mutta tajusin oman arvoni. Tapasin kymmenkunta ehdokasta muutaman kuukauden aikana ja löysin uuden ihanan ja välittävän puolison. Olen hyvässä kunnossa ja treenaan itsenäni sekä olen johtavassa asemassa.

Kyllä se vaan on niin, että korkeatasoisille ihmisille löytyy samanlaisia kumppaneita. Jollei tunnu flaksi käyvän, niin kriittinen katse peiliin, vika on joko luonteessa tai vartalossa.

Miten johtava asema liittyi tähän?

Kun on oikeasti huono itsetunto, pitää korostaa epäolennaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä