Heippa. Olen alkoholisti ja nyt kuudetta viikkoa selvänä.
Olen päättänyt muuttua itseno vuoksi ja koska naiseni ansaitsee parempaa.
Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Tuliko kramppeja tai pahoja vieroitusoireita, kun katkaisit putken?
Tuli. Jouduin sairaalaan asti kun romahdin. Jokin muuttui sen jälkeen enkä ole koskenut pulloon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Törttöilitkö kännissä?
Jonkin verran kyllä. En mitään, mikä olisi aiheuttanut peruuttamatonta vahinkoa. Pääasiassa join yksin kotona, joten ei siinä paljon pysty töhöillä. Kerran tulin portaat kierien kännissä alas. Siitä jäi mojova mustelma ja oikea käsi oli kipeänä viikkoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot korvata aiheuttamasi tuskan juoma ajoiltasi läheisillesi?
Kuvitteletko että jos olet nyt juomatta esim 5 vuotta niin voit taas ottaa kuin normaali ihminen?
En mitenkään. He olivat suurin syy miksi join. Ex-vaimo varsinkin.
Ap
Tyypillinen juopon selitys..
Alkoholismi ei ole lähtenyt sinusta mihinkään. Kippis seuraavalle kerralle! Se on vain ajan kysymys
Hyvä alku. Älä sitten ikinä enää yritä kohtuukäyttää, et pysty siihen ja sitä et saa ikinä unohtaa. Et edes 20 vuoden päästä kun aika on kullannut muistot ja koet jonkin pahan elämänkriisin.
Mikä sinun motiivisi on tälle aloitukselle?
Hienoa minäkin olen alkoholisti ja nyt seitsemän vuotta juomatta en ole edes simaa juonut.
Joskus edelleen tekisi mieli juoda, kun menee huonosti, mutta sitten muistaa ne olotilat ja sen rahan menon ja millaiseksi ihmiseksi muutuin, kuin join niin ei tee enään mieli.
Hyvä sä pystyt siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot korvata aiheuttamasi tuskan juoma ajoiltasi läheisillesi?
Kuvitteletko että jos olet nyt juomatta esim 5 vuotta niin voit taas ottaa kuin normaali ihminen?
Ap
Olisit voinut lähteä, laittaa välit poikki. Mutta tartuit pulloon/tölkkiin, ja sinä teit sen ihan itse. Olet vastuussa itse omasta elämästäsi.
Aiotko pyytää läheisiltäsi anteeksi sitä, että olet juonut?
Hyvä saavutus, sen kunniaksi voi ottaa yhden.
Mene juomaan viinaa, äläkä täällä ruikuta. Säälittävä sälli. Kuinka sun muija on tollaista nollaa viitsinyt katsoa?
Ap