Huomenta! Nukuitko sinäkin huonosti? Menossa kolmas kahvikupillinen.
Minä en nukkunut hyvin.
Kommentit (70)
Huomenta! Vielä puolitoista tuntia niin käyn ostamassa S-marketista 8% olutta ja jatkan hyvin dokattua viikonloppua.
Heräsin neljältä, vatsa sekaisin. En nukkunut sen jälkeen vaan odotin palstan aukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Onko kukaan muu rakastellut jo tänä aamuna?
Saanut mies
Huomenta! En saanut mutta tumputin aamuseisokin pois.
Kahvi tippumassa ja vaimo nukkuu vielä. Ajattelin viedä kahvikupin sänkyyn jos vaikka vaimo innostuisi seksiin kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi tippumassa ja vaimo nukkuu vielä. Ajattelin viedä kahvikupin sänkyyn jos vaikka vaimo innostuisi seksiin kanssani.
Aamukahvin jälkeen on aamupaskan vuoro.
t. vaimo
Eihän se nukuta, kun pomotus alkaa heti herättyäsi. "Mene seitsemäksi töihin," Yhden kerran oli niin hyvä työpaikka, että ei ollut kulunvalvontaa. Sai mennä ja tulla miten halusi, kunhan kaikki oli paikalla 9-15. Työpäivän pituus oli 8t.
Huomenta! Nukuin hyvin kun sammuin sohvalle. Just heräsin otin jääkaapista kylmän oluen. Hyvää juhannusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamukahvin jälkeen on aamupaskan vuoro.
t. vaimo
Käy pesulla niin saat kakkoseen.
T. Miehesi
Huomenta! Oli mukava nukkua kun ei ollut liian kuuma, ikkunasta tuli viileää ilmaa.
Nukuin helvetin huonosti. Läbrassa käynti tunnin päästä. En sen takia valvonut vaan tuli hiki, kusetti ja janotti. Sen jälkeen en saanut unta. Söin aamiaisen ja tulin tänne kuluttaan aikaa.
Huomenta! Nukuitko sinäkin hyvin? Menossa kolmas olut.
Minä nukuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Nukun aina huonosti, minulla on kamala univaje. Nukun yleensä 3-4 h/yö ja parhaimmillaankin 5-6 h/yö.
Ota melatoniinia puoli tuntia ennen nukkumaan menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun aina huonosti, minulla on kamala univaje. Nukun yleensä 3-4 h/yö ja parhaimmillaankin 5-6 h/yö.
Ota melatoniinia puoli tuntia ennen nukkumaan menoa.
Nussittuna nukkuisit paremmin.
Nukuin huonosti, taloudelliset ongelmat painaa. Yöllä mietin, pitääkö myydä asunto. Tuntui että saan sydärin.
Kiitos kysymästä, nukuin erittäin huonosti. Pari tunnin pätkää vain, koska on aivan julmetun kuuma (aamuneljältä oli +23,8 astetta ulkona ja sisällä enemmän). Odottelen tässä sitä koska se jo yöksi luvattu hirmu-ukkonen alkaa jotta sää muuttuisi edes hieman siedettävämmäksi.
Niillä on muuten todella terävä sirkuttava ääni. Sitten öisin on muutama lintulaji mitkä mökää ihan tosissaan sen kaiken päälle. On kuin viidakossa eläisi.